دانلود و خرید کتاب تو به توان ۲ پرایس پریچت ترجمه محمدرضا مساحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو به توان ۲ اثر پرایس پریچت

کتاب تو به توان ۲

نویسنده:پرایس پریچت
ویراستار:فائزه قوچی
امتیاز:
۴.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تو به توان ۲

کتاب تو به توان ۲ نوشتهٔ پرایس پریچت و ترجمهٔ محمدرضا مساحی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی یک فرمول بسیار سریع برای افزایش چندبرابری اثربخشی فردی در جهش‌های کوانتومی است.

درباره کتاب تو به توان ۲

گفته شده است که استراتژی جهش کوانتومی برای عملکرد موفقیت‌آمیز است. در کتاب تو به توان ۲، منظور از حرکت جهش کوانتومی (حرکت از تو به (تو) ۲) به سرانجام رساندن کارهای بیشتر در زمان کمتر است؛ تنها با کسری از تلاشی که تاکنون به خرج می‌دادیم. نویسندهٔ این کتاب، پرایس پریچت، روش‌های پویا و منحصربه‌فردی را برای جهش‌هایی ورای عملکردهای معمول، جهت به دست آوردن نتایج چشمگیر به‌طور اجمالی مطرح کرده است. شما می‌توانید با مطالعهٔ این کتاب، از استراتژی‌های غیرمتعارف (تو) ۲ برای عبور از موانع خیالی و تعقیب قابلیت حقیقی خود استفاده کنید.

عنوان برخی از بخش‌های این کتاب عبارت است از «قوانین فردی برای موفقیت را تغییر دهید»، «تمرکز بر سرانجام‌ها و نه ابزار و روش‌ها»، «راه‌های متعارف را نادیده بگیرید»، «انتخاب یک مجموعه ریسک متفاوت» و «فرصت‌ها را در درون خویش جست‌وجو کنید».

خواندن کتاب تو به توان ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو به توان ۲

«جهش‌های کوانتومی در کنار قلب بی‌اشتیاق یک زندگی رخ نمی‌دهد.

شور و اشتیاق بخش بسیار مهمی از این روند است. سبب برافروختن جان می‌شود، روان را سیراب می‌کند و به دل و ذهنتان برای یک جهش کوانتومی به سطح عملکرد بالاتری نیرو می‌بخشد. همچنین شور و اشتیاق در زمان مواجهه با مشکلات و عدم قطعیت سبب کمک به ادامهٔ مسیر می‌شود.

اما خود این شور باید تغذیه شود، و شما این شعله‌ها را با تصاویر خیرکنندهٔ یک رؤیا تغذیه می‌کنید. شدت احساسات درونی باید به‌اندازهٔ کافی برای حمایت از شما در برابر اثرات دلسردکنندهٔ تردیدها، عدم اطمینان، انتقادها و شکست‌ها داغ باشند. تنها میل عمیق می‌تواند چنین گرمایی ایجاد کند.

البته برای محافظت از این میزان جدیّت باید چیزی که ارزش مراقبت دارد وجود داشته باشد؛ چیزی قابل‌توجه، ویژه و به‌اندازهٔ کافی ارزشمند که آتش را در دلتان روشن کند.

این به این معناست که شما باید مرزهای فکری خود را رها کنید و به خود اجازه دهید آنچه را که بیشتر می‌خواهید دنبال کنید. وضعیت برای یک جهش کوانتومی فقط هنگامی مناسب است که با شور و اشتیاق به‌سمت یک هدف خاص کشیده می‌شوید [جذب می‌شوید.]

پس اجازه دهید عمیق‌ترین آرزوهای شما مقصدتان را نشانه‌گذاری کنند. دیدگاه و منظر خود را بسیار فراتر از اهداف معقول قرار دهید. قدرت آرزو فقط هنگامی از عمق وجود شماست که میل به آن تپش قلبتان شود.

هدایتگر درونی باید به‌اندازهٔ کافی نیرومند باشد، تا شما را از پس نقطهٔ افکار واهی [آرزومند] بگذراند.

این آرزو باید تغذیه‌کننده، کنترل‌کننده و هدایت‌گر شما به عمل، و مانع تلاش‌های مردد از تعقیب یک آرزو شود.

جهش‌های کوانتومی عملی از روی عشق هستند، اظهارات پرشوری‌اند از آنکه چگونه شما از آنچه به دنبالش هستید مراقبت می‌کنید. تنها یک حرکت احساسی، توانایی لازم را برای انتقال شما در حد فاصل تو تا (تو) ۲ دارد.

اجازه دهید دل مسئولیت جسمتان را بر عهده بگیرد. اگر شما یک «وسواس بزرگ دارید»، در یک موقعیت متعادل برای جهش کوانتومی قرار گرفته‌اید.

البته برای محافظت از این میزان جدیّت باید چیزی که ارزش مراقبت دارد وجود داشته باشد. چیزی قابل‌توجه، ویژه و به‌اندازهٔ کافی ارزشمند که آتش را در دلتان روشن کند.»

نظرات کاربران

محمدحسن کیانی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

برای فهمیدن این کتاب باید نگرش مثبت داشته باشیم و از همه چیزهایی که انتظار کمک داریم و منتظر نشسته ایم باید دل بکنیم و فقط با اقدام توسط خودمان و نیروی برتر ( همان خدا ) اتفاقات خوب را

- بیشتر
Rush Tavasunny
۱۴۰۲/۰۲/۱۵

عدم ترجمه مناسب

کاربر ۵۷۲۳۰۱۱
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

سلام درسته ممنون

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
تمرکز بر سرانجام‌ها و نه ابزار و روش‌ها نیازی نیست بدانید چگونه به آنجا خواهید رسید، ولی لازم است بدانید که به کجا می‌روید.
fatemeh
قیدهای واقعی شما را محدود نمی‌کنند، اما هر آنچه به‌غلط در ذهن خود دارید همان زندان تحمیلی شماست. پس چگونه می‌توانید از این زندان رها شوید؟ با رها کردن.
fatemeh

حجم

۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۹۰۰
۲۷,۹۵۰
۵۰%
تومان