دانلود و خرید کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها رسول فرجی شرف آباد سفلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها اثر رسول فرجی شرف آباد سفلی

کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها

امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها

کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها نوشتهٔ رسول فرجی شرف آباد سفلی (وکیل پایه یک دادگستری) است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها

کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها پس از بیان مفاهیم و تعاریف لازم، در فصل دوم درمورد مبانی نظری جبران خسارت، در فصل سوم درمورد جبران خسارت در الزامات قراردادی و در فصل چهارم درمورد اسباب معافیت از پرداخت خسارت سخن گفته است.

خواندن کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بررسی حقوقی وصول خسارت ناشی از عدم اجرای تعهد در قراردادها

«فرا رسیدن موعد:اولین شرط مطالبه خسارت عدم انجام تعهد است. خسارت عدم انجام تعهدی قابل مطالبه است که موعد انجام تعهد بین طرفین معین و آن موعد منقضی و تعهد انجام نشده باشد یا به طور ناقص انجام شده باشد. همچنین باید در نظر داشت که اگر موعد انجام تعهد بین طرفین معین باشد این مدیون است که باید به تعهدله مراجعه و ایفای تعهد کند؛ بنابراین احراز خودداری مدیون محتاج مطالبه متعهدله نیست البته این موضوع در خصوص اسناد تجاری (چک، سفته و برات) صادق نیست و در این خصوص موضوع متفاوت است و مطالبه طلبکار در موعد مقرر بر ایفای تعهد مورد نیاز است.

تخلف متعهد از انجام تعهد: تخلف متعهد از انجام تعهد را شرط دیگر مطالبه خسارت عدم انجام تعهد است. در خصوص چگونگی احراز تخلف متعهد به اختصار میتوان بیان کرد که در تعهدات مثبت یعنی تعهداتی که در آن متعهد ملتزم به انجام عملی است، همان متعهد است که باید ثابت کند که تخلفی از موضوع تعهد نشده است و تعهد را انجام داده است و در صورت عدم اثبات صرف ادعای متعهدله مبنی بر عدم انجام تعهد یا تخلف از آن برای محکمه کافی است که تعهد را انجام نشده بداند. اما در تعهدات منفی یعنی تعهداتی که در آن متعهد و ملتزم به عدم انجام کاری است در اینجا بار اثبات تخلف بر دوش متعهدله است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۹۴۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان