دانلود و خرید کتاب ژنرال: خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محمد مردانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ژنرال: خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اثر محمد مردانیان

کتاب ژنرال: خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۴۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ژنرال: خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

کتاب حاضر که «ژنرال» نام‌گرفته، حاوی مطالب شاخص چاپ‌شده درمورد «قاسم سلیمانی» است. برای نگارش این اثر بیش از ۲۰۰۰ صفحه کتاب مطالعه شده و سخنرانی‌ها و گفته‌های سردار و خاطرات نزدیکان و همکارانش گزینش شده است. این کتاب را محمد مردانیان در سال ۱۴۰۱ نوشته و انتشارات مانیان آن را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ژنرال: خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

گفته شده است که اگرچه در زمان حیات سردار «قاسم سلیمانی» نویسندگان بسیاری سعی داشتند مطالبی درمورد او بنویسند، اما او هرگز اجازهٔ چاپ کتاب یا ساخت مستند درمورد خود را نمی‌داد. پس از درگذشت او در فرودگاه بغداد، دوستداران اهل‌قلم بیش از ۴۰ کتاب با محتوای خاطرات، گلچین برخی از سخنرانی‌ها، زندگی‌نامه و مصاحبه از او منتشر کردند. در گزینش مطالب نه‌تنها نوشتار موردپسند مؤلف آمده است، بلکه در چینش مطالب، عقیده و نظر برخی از اهل مطالعه و اهل‌فن نیز لحاظ شده است؛ بنابراین کتاب ژنرال گلچین کتاب‌های موجود در بازار از درمورد قاسم سلیمانی است و نه همهٔ آن‌ها.

خواندن کتاب ژنرال: خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به زندگی‌نامه و شخصیت قاسم سلیمانی می‌توانند از خواندن کتاب ژنرال لذت ببرند.

بخشی از کتاب ژنرال: خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

«داعش لحظه‌به‌لحظه در حال پیشروی بود و هر روز مناطق بیشتری را تحت سیطره خود قرار می‌داد چیزی نمانده بود که به حرمین عسگریین در شهر سامرا برسند. با سرعتی که آنها داشتند مردم از مقاومت ناامید بودند و خود را در چنگال داعش می‌دیدند تیرها و خمپاره‌ها بود که اطراف حرم پایین می‌آمد. تنها کاری که از دستم برمی‌آمد، این بود که با سفارت کشورها تماس بگیرم و از آنها کمک بخواهم.

از خط مقدم به دفتر کارم رفتم تابه‌حال شهری به این ساکتی و مردگی ندیده بودم. تمام مردم در خانه‌هایشان پنهان شده بودند و از ترس می‌لرزیدند. مقابل دفتر کارم رسیدم و از پله‌های ساختمان بالا رفتم باعجله به همکارم گفتم سریع شماره سفارت آمریکا را برای من بگیر شماره را گرفت و تلفن را به دستم داد بدون سلام و علیک سر اصل مطلب رفتم و از آنها تقاضای کمک کردم آنها به من گفتند اگر بخواهیم کمکتان کنیم، شش ماه طول می‌کشد.

عصبانی شدم و گوشی را قطع کردم دستانم را به روی میز گذاشتم و به کودکان مظلومی که در شهر وجود داشتند فکر کردم ناگهان با خودم گفتم با ایران تماس بگیرم به همکارم گفتم شماره بیت رهبری ایران را برای من. بگیر شماره را گرفت و گوشی را دستم داد. بعد از سلام و علیک شرایط پیچیده‌مان را برایشان شرح دادم.

آنها در جواب گفتند نیروی قدس را به کمک شما می‌فرستیم و برای ازبین‌بردن محاصره تا ساعات آینده چند جنگنده به منطقه اعزام می. کنیم با خوشحالی گوشی را قطع کردم و از پله‌های دفتر پایین آمدم تسبیح را دستم گرفتم و یک دور الحمدلله ختم کردم.

در این حال و هوا به بچه‌های خط سری زدم و با آنها خوش‌وبش کردم. ناگهان یکی فریاد زد جنگنده‌ها آمدند جنگنده‌ها آمدند چند جنگنده ایرانی تمام مواضع داعش را بمباران کردند و به ایران بازگشتند. صدای الله‌اکبر در بیابان طنین‌انداز شد رزمنده‌ها از خوشحالی همدیگر را در آغوش می‌گرفتند و به هم تبریک می. گفتند نگاهم را سمت حرم بردم و ازته‌دل خدا را شکر کردم. فقط خدا بود که ما را از محاصره حتمی نگاه داشت.

به یکی از فرمانده‌های بسیج عراق: گفتم فرمانده سپاه قدس ایران را می‌شناسی؟ گفت بله شخصی به نام قاسم سلیمانی است.»

نظرات کاربران

Babak Mine
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

کتاب خوبی است

کاربر ۵۴۳۰۴۳۲
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

مگه میشه کتابی از سردار دلها نوشته شده باشه و بد باشه?!

zahra es
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

لطفا بذارید بی نهایت

احسان خرمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

کتابی خوب و جالب در مورد انسانی اخلاق محور و شریف.

کاربر ۶۱۹۳۷۵۹
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

کتاب خیلی خوبی هست باتشکر از نویسنده محترم خسته نباشید کتاب خوبی بود که درباره حاج قاسم خوندم

noor
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

عالی

کاربر ۳۳۹۷۰۶۶
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

کتاب خیلی فوق العاده ای است از همه نوع زوایای مختلف(اخلاقی،کاری و....) در کتاب امده حتما توصیه میکنم خریداری کنید ، پشیمون نمیشید

پاکان
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

سلام،میشه یه کتاب کار درست از خاطرات حاج قاسم از زمان دفاع مقدس معرفی بفرمایید…متاسفانه هرچی گشتم کتابی از زبان خودشون پیدا نکردم، اکثرا نقل قول بود

heydar110
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

سلام لطفا بزارید بی نهایت🌹

فرزانه
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

نخونده عاشقشم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
۲۹,۴۰۰
۳۰%
تومان