دانلود و خرید کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ منصوره بادآهنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ اثر منصوره بادآهنگ

کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ

انتشارات:انتشارات آنان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ

کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ نوشتهٔ منصوره بادآهنگ است و انتشارات آنان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ

داستانکْ داستان تجمیع و فشرده‌شده‌ای است به نثر که پایان‌بندی قوی و تحسین‌برانگیزی دارد و از لحاظ کمی نسبی است. تنها توافق در داستانک، کوتاه‌تربودن آن نسبت داستان کوتاه است. داستانک از نظر نگارنده همچون دیگر ژانرهای ادبیات دارای دو فرم اصلی است که در درون آن‌ها می‌تواند بی‌نهایت فرم فرعی خلق شود و به نوآوری و تازگی اثر همواره کمک کند. این فرم‌ها عبارت‌اند از: فرم روایتی، فرم فراروایتی. هر فرم می‌تواند ژانر یا ژانرهایی در داستانک به وجود بیاورد که در کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ به آن پرداخته شده است. 

همچنین به تفاوت بین داستانک فراروایت و داستان مینیمال که اولی به تجمیع‌شدگی و فشردگی در حجم داستان توجه دارد و دومی به کوتاهی روایتِ داستان، به عنوان اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها پرداخته شده است. از طرفی دیگر تلاش شده است پیرنگ، شخصیت، صحنه، درون مایه و... با نگاهی که بر مبنای تفکر تجمیع‌شدگی ارائه شده، به آن پرداخته شود. کلید واژگان این کتاب عبارت‌اند از: داستانک، فرم، فراروایتک، تجمیع شدگی، مینیمالیسم. این مجموعه از مکتب فراروایتیک پیروی می‌کند.

خواندن کتاب خودکارهای سفید به چپ چپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این مجموعه به علاقه‌مندان به داستان و رمان و کسانی که به مکتب فراروایت و نوآوری در داستان علاقه‌مندند، توصیه می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۶۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان