دانلود و خرید کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران احمد صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران اثر احمد صادقی

کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران

نویسنده:احمد صادقی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران

کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران نوشتهٔ احمد صادقی است. انتشارات نظری این کتاب مردم‌نگاری در شهرستان پیشوا‌‫ را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران

کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران شما را با افرادی مانند «ولی‌الله جنیدی»، «شیخ محمود ورامینی» و «محمود بختیاری» و نیز با شهرداری و شورای شهر پیشوا، ورزش در پیشوا، مداحان این شهرستان و اولین معلم آن آشنا می‌کند. شهرستان پیشوا یکی از شهرستان‌های استان تهران در ایران است. مرکز آن، شهر پیشوا و متشکل از بخش‌های مرکزی (شامل دهستان‌های عسگریه و پیشوا) و بخش جلیل‌آباد (شامل دهستان‌های جلیل‌آباد و طارند) است.

خواندن کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آشنایی با برخی از افراد مؤثر در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خلاصه ای از شرح چهره ها و یادگاران

«متولد ۱۳۱۳ و در سال ۱۳۶۴/۰۸/۰۶ در جاده مهاباد توسط مزدوران بیگانه (کومله و دموکرات و منافقین) به شهادت رسیدند محمد حسین جنیدی مردی بسیار مؤمن، متواضع و با ادب و خوش چهره و خوش برخورد بوده است. بنده در کلاس اول دبستان (ابتدائی، شاگرد ایشان بودم و هیچوقت چهره شاداب و برخورد خوب ایشان را از یاد نخواهم برد. یک روز در کلاس درس خداشناسی می‌داد و می‌گفت بچه ها خدا همه شما را می‌بیند اگرچه شما خود را مخفی کنید و خدا از درون همه آگاه است. و مثالی زد: گفت اگر شخصی به باغی برود و مقداری انگور بخورد و از آنجا بدون اجازه باغبان انگور بیاورد و یا بدزد، و هیچ کس متوجه نشود- اما بچه ها یک کسی او را دیده است و از چشم او پنهان و مخفی نیست، بچه می‌دانید آنکس چه کسی است و ما با فکر و عقل کودکی خویش می گفتیم شاید همسایه اش و یا پلیس دیده است اما او با حوصله به ما تفهیم می کرد که خدا او را دیده و خدا ناظر اعمال و رفتار ماست.

و شهید محمد حسین جنیدی، با دانش آموزان کلاس خود را که همه چیز برای آنان تازگی داشت و بچه ها تغییر محیط داده و از خانه دور شده بودند، از حالت نگرانی و اضطراب بیرون و سعی داشت بچه های کلاس را با نشاط نگه دارد. کارها و حرکاتی انجام می‌داد که ما می‌خندیدیم و بعد از دوران تحصیل هر وقت ایشان را می‌دیدم با خوشحالی به سمت وی می رفتم، خدا رحمت کند ایشان را، امروز فرزند ارشد و برومندش جناب آقای مجتبی (سعید) جنیدی، بسیار مؤمن و متواضع و دلسوز در شورای شهر پیشوا به مردم غیور پیشوا خدمت می‌کند و همه از وی راضی و خشنود می‌باشند. برادران شهید محمدحسین جنیدی همه فرهنگی و استاد دانشگاه بنام های حاج قاسم جنیدی، مرحوم زنده یاد حاج عباس جنیدی و استاد حاج عزیزالله جنیدی می‌باشند و استاد حاج عزیزالله جنیدی بسیار با سواد و اهل علم و در دروس ادبیات فارسی و ادبیات عرب بسیار توانا و با معلومات می‌باشد. و تبحر خاصی در کلاس داری و تفهیم مطالب دارند، و بسیار با تجربه و سبک خاصی در کلاس داری ارائه می‌دهند- که دانش آموختگان را به وجد آورده و به امر آموزش علاقمند می‌شوند.

آیا می‌توان مدیران مدرسه را فراموش کرد، بنده از دوران ابتدایی عمو یحیی گتمیری را به عنوان مدیر مشاهده کردم و همیشه مدیر فعال و زحمت کش بود. همچنین مدیر و معاونان آقایان احمد مهتدی و خود شهید محمد حسین جنیدی، غدیر شیرازی، عباس جعفری، عباس اشتری که خداوند همه را مورد رحمت خویش و در جایگاه اعلی علیین قرار دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان