دانلود و خرید کتاب من چه کسی هستم؟ فیلیپ بانتینگ ترجمه پریسا روشن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من چه کسی هستم؟ اثر فیلیپ بانتینگ

کتاب من چه کسی هستم؟

انتشارات:انتشارات سروش
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من چه کسی هستم؟

کتاب من چه کسی هستم؟ نوشتۀ فیلیپ بانتینگ و ترجمۀ پریسا روشن است. این کتاب را انتشارات سروش منتشر کرده است.

درباره کتاب من چه کسی هستم؟

کتاب من چه کسی هستم؟ به خوانندگانش ماهیت اصلی وجودی‌مان را که همان روحمان است، یادآوری می‌کند؛ روحی بدون مرزبندی‌ها و تفاوت‌های اجتماعی، ظاهری، جنسیتی و ملیتی که در همهٔ انسان‌ها مشترک است و از یک منشأ واحد سرچشمه می‌گیرد.

خواندن کتاب من چه کسی هستم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان بالای ۵ سال نوشته شده است.

درباره فیلیپ بانتینگ

فیلیپ بانتینگ نویسنده و تصویرگر کتاب کودک با همسرش، «لورا بانتینگ» که او هم تصویرگر کتاب کودک است، همراه با ۳ فرزندشان در استرالیا زندگی می‌کنند. از آثار برجستهٔ این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «رفتار خارق‌العاده آب»، «شروع مدرسـه»، «فضـا»، «درایت فوق‌العادهٔ مورچه‌ها»، «کتابی دیگر درمورد خرس‌ها» و... اشاره کرد. این نویسنده موفق به دریافت جایزۀ مدال کتـاب برجسته از طرف انجمن کتاب کودک استرالیا در سال ۲۰۲۱ شده است.

بخشی از کتاب من چه کسی هستم؟

«آیا من اسمم هستم؟

تو یک اسم داری؛ اما اسم تو نشان نمی‌دهد تو واقعاً کی هستی. اسم تو فقط مجموعه‌ای از حروف است. تو با اسم‌های دیگر هم همچنان می‌توانستی خودت باشی این مجموعهٔ صداها اینکه حالا کی هستی یا در آینده چه کسی می‌شوی را مشخص نمی‌کنند. درهرحال کسی که خیلی دوستت داشته این اسم را برای تو انتخاب کرده است، پس اسمت را دوست داشته باش.

آیا من محل تولدم هستم؟

محل تولد تو ممکن است علایق نحوه صحبت‌کردن و لباس پوشیدنت را مشخص کند، ولی بدون توجه به اینکه کجای این دنیا به دنیا آمده‌ایم، همهٔ ما در یک سیاره زندگی می‌کنیم همهٔ ما یک خورشید داریم و به یک ماه نگاه می‌کنیم. شهرها و روستاها به وجود می‌آیند و از بین می‌روند. ملیت‌ها و مرزها کاملاً ساختگی هستند محل زندگی و تولد تو کرهٔ زمین است؛ دقیقاً مثل بقیهٔ آدم‌ها.

آیا من وسایل و لوازمم هستم؟

وسایل و لوازم تو می‌توانند کمکت کنند کارهای بزرگی انجام بدهی یا اینکه با دیگران خوش بگذرانی؛ ولی آنها نشان نمی‌دهند تو واقعاً کی هستی هم‌زمان با بزرگ‌شدن، تو وسایلت هم تغییر می‌کنند. پس بهتر است وسایلت را به کسانی که نیاز دارند امانت یا هدیه بدهی. هرچه بزرگ‌تر می‌شوی بیشتر به این نتیجه می‌رسی که هرچقدر بیشتر یاد بگیری، نیاز کمتری خواهی داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۵۰%
تومان