دانلود و خرید کتاب راهبردهای مدیریت برند ویلیام آرینزو ترجمه امید علیجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبردهای مدیریت برند اثر ویلیام آرینزو

کتاب راهبردهای مدیریت برند

معرفی کتاب راهبردهای مدیریت برند

کتاب «راهبردهای مدیریت برند» نوشتۀ ویلیام آرینزو و ترجمۀ امید علیجانی و محمد رحیمی مقدم است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. کتاب راهبردهای مدیریت برند دید جامعی از مدیریت برند ارائه می‌کند چراکه هم بر مدیریت برندهای غیر لوکس تمرکز دارد هم به برندهای لوکس می‌پردازد.

درباره کتاب راهبردهای مدیریت برند

امروزه نام تجاری کسب‌وکارها تبدیل به یک دارایی مهم برای موفقیت در توسعۀ تجارت جهان شده است و یکی از پایدارترین مسیرها برای جلوگیری از جنگ قیمت‌ها و فرسایش در رقابت محسوب می‌شود. اگر سازمان‌ها و کسب و کارها برنامه‌ریزی صحیح داشته باشند و مدیریت برند را به‌درستی اجرا کنند، می‌توانند وارد بازهای خارجی شوند و همچنین فرصت خوبی را برای نفوذ و بهینه‌سازی پتانسیل نهفته در بازارهای داخلی را فراهم کنند.

ویلیام آرینزو نویسندۀ کتاب راهبردهای مدیریت برند سال‌ها تجربۀ عملی خود را به‌عنوان استاد دانشگاه و مشاور برند در اختیار خوانندگان گذاشته است و مراحل لازم و ضروری را برای ایجاد، توسعه و حفظ یک نام تجاری و پایداری راهبردهای مؤثر مدیریت برند و تجارت موفق را شرح می‌دهد و دانشجویان و همچنین مدیران برندهای جدید و نوپا را از وجود دام‌های غیرقابل‌اجتناب در بازارهای رقابتی آگاه می‌کند.

خوانندگان و مدیران برندها می‌توانند با مطالعۀ کتاب راهبردهای مدیریت برند بهترین روش‌ها را از شرکت‌های موفق بیاموزند و همان روش‌ها را به کار بگیرند. این کتاب همچنین بررسی و تشریح می‌کند که چگونه وب و ارتباطات دیجیتالی نحوۀ ارتباط شرکت‌های انبوه و لوکس با برند را به مصرف‌کنندهٔ جهانی و داخلی تغییر داده است و معیارهایی که بازده سرمایه‌گذاری راهبردهای برند دیجیتال و مبتنی بر وب را اندازه‌گیری می‌کنند را تحلیل می‌کند.

کتاب راهبردهای مدیریت برند: از کالاهای عام تا برندهای لوکس شامل ۴ بخش و ۱۵ فصل می‌شود. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: پیدایش برند»،« فصل دوم: ماهیت برندهای لوکس»، «فصل سوم: از کالای لوکس تا عامه پسند»، «‌فصل چهارم: مدل‌های تقسیم‌بندی»، «فصل پنجم: وفاداری به برند»، «فصل ششم: وعدۀ برند»، «فصل هفتم: سنجش ارزش برند»، «فصل هشتم: ایجاد اسامی برند و حفاظت از نشان تجاری»، «فصل نهم: حفظ کردن برند در خرده‌فروشی در عصر مشتری محوری»، «فصل دهم: مدیریت دورۀ عمر برند»، «فصل یازدهم: مشارکت و درگیری مشتری با برند»،« فصل دوازدهم: مدیریت برند انبوه در دنیای دیجیتال»، «فصل سیزدهم، مدیریت برند لوکس در دنیای دیجیتال»، «فصل چهاردهم: مدیریت برند جهانی»، «فصل پانزدهم: بینش‌ها و رویه‌های موجود در تحقیقات مدیریت برند».

 خواندن کتاب راهبردهای مدیریت برند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه مندان به کتاب های مدیریت و کسب‌و‌کار و همچنین مدیران شرکت‌های جدید و برندهای نوپا پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اهبردهای مدیریت برند

«برندها نهادهای پیچیده‌ای هستند که تعاریف ساده را به چالش می‌کشند. ازآنجا که هیچ‌گونه نهادی وجود ندارد که این نوع از معانی را تعیین کند، بنابراین هیچ تعریف پذیرفته‌شده‌ای از برند وجود ندارد. اغلب برند را به‌عنوان آرم (لوگو) یا علامت تجاری ثبت شده مانند کوکاکولا تصور می‌کنیم. این تعریف اطلاعات زیادی را در اختیار قرار نمی‌دهد. برای مثال اگر علامت‌های تجاری ثبت شده برای درک برندها کافی بودند، چرا کوکاکولا اسامی مختلفی همراه خود دارد (coke zero، diet coke) و چرا (بر طبق عنوان این کتاب) این برندها باید مدیریت شوند. »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۳۰ صفحه

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۳۰ صفحه

قیمت:
۲۱۴,۵۰۰
۱۹۳,۰۵۰
۱۰%
تومان