دانلود و خرید کتاب آناتومی سیستم اعصاب مرکزی مرجان حشمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی سیستم اعصاب مرکزی اثر مرجان حشمتی

کتاب آناتومی سیستم اعصاب مرکزی

معرفی کتاب آناتومی سیستم اعصاب مرکزی

کتاب آناتومی سیستم اعصاب مرکزی نوشتهٔ مرجان حشمتی و حسام امینی است و انتشارات دانشگاه شاهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آناتومی سیستم اعصاب مرکزی

دنیای علم، دنیای پیچیده و پُر رمز و رازی است و علم شناخت بدن انسان، سرلوحه این علوم قرار دارد. با وجود پیشرفت سریع در دنیای علم و کشف حقایق علمی، هنوز بسیاری از شگفتی‌‌های جهان از جمله بدن انسان ناشناخته ‌مانده ‌است. آناتومی انسان، علم شناخت بدن انسان است که یکی از مباحث اساسی در دانش پزشکی محسوب می‌شود. نوروآناتومی تمرکز ویژه‌ای بر ساختارهای اصلی دستگاه عصبی دارد. ساختمان دستگاه عصبی انسان از سیستم عصبی مرکزی و محیطی تشکیل می‌شود که با ساختمان خاص و ارتباطات پیچیده‌ای که در میان خود و با سایر قسمت‌های بدن دارند، فعالیت‌های انسان را برای حیات کنترل ‌می‌کند. هرگونه اختلال در این مسیر موجب ناهماهنگی و بروز بیماری‌های سیستم عصبی می‌شود. 

خواندن کتاب آناتومی سیستم اعصاب مرکزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

با استفاده از تجربه چندین ‌ساله در تدریس دانشجویان پزشکی و رشته‌های وابسته، تلاش شده با تدوین این کتاب و با تلفیق مباحث پایه و بالینی و استفاده از تصاویر سه‌بعدی و شماتیک، درک هرچه بهتر علم نوروآناتومی برای رفع نیاز دانشجویان رشته مربوطه انجام شود.

نظرات کاربران

rezaalahmad
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

سلام به عنوان یک فیزیوتراپیست باید از این کتابها مطالعه کنم حالا چه گرون باش یا چه ارزون..... مجبور بخرم کتاب از نظر اطلاعات خوب ولی سیاه و سفید هست و به اون صورت کیفیتی نداره ممنونم از طاقچه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان