دانلود و خرید کتاب همسر من عفت‌السادات مرقاتی خویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همسر من اثر عفت‌السادات مرقاتی خویی

کتاب همسر من

معرفی کتاب همسر من

کتاب همسر من؛ مهارت آموزی در روابط زناشویی و جنسی نوشتهٔ عفت‌السادات مرقاتی خویی است. این کتاب را انتشارات مهرسا منتشر کرده است. 

درباره کتاب همسر من

کتاب همسر من؛ مهارت‌آموزی در روابط زناشویی و جنسی نوشته دکتر عفت‌السادات مرقاتی خویی (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری تخصصی ارتقا سلامت (سکسولوژیست)) راهنمایی برای تمام زوج‌ها است.

ازدواج تجربه‌ای پویاست؛ به عبارتی ازدواج در واحد زمان و در دوره‌ای خاص از زندگی شما اتفاق می‌افتد اما این تجربه و موضوع ازدواج با امضای طرفین و بسته‌شدن قرارداد پایان نمی‌پذیرد؛ بلکه امری پویا و جاری است. با پذیرفتن این فرضیه، شما باید همواره به بدنهٔ ازدواج، عوامل مؤثر بر آن و مهم‌ترین محصول آن که روابط بین زن و شوهر است، توجه عمیق داشته باشید. برای استحکام رابطهٔ بین خودتان سرمایه‌گذاری کرده، وقت صرف کنید و از تمام انرژی خود برای اصلاح و تقویت آن کمک بگیرید. در این صورت است که می‌توانید عمر ازدواجتان را طولانی و روابط خود را لذت‌بخش کنید.

برای پرداختن به امر ازدواج، دوام بخشیدن به آن و لذت‌بخش کردن روابطتان در ازدواج باید بیاموزید اهدافتان از ازدواج را مرور کنید. اهداف فردی خود را که به رابطهٔ بین شما و همسرتان مربوط نمی‌شود بازبینی کنید. شاید اهداف شخصی و مستقل از رابطه با همسرتان در پایداری ازدواجتان اثربخش نباشد، اما در برخی موارد ممکن است آسیب‌زا باشد. در ضمن بیاموزید چگونه با همسرتان ارتباط برقرار کنید و به‌گونه‌ای رفتارتان را تنظیم کنید که همسرتان پیغام شما را به‌درستی دریافت کند.

روابط زناشویی و تعاملات جنسی از حلقه‌های مهم استحکام بنیان ازدواج است. روابط زناشویی زمانی در استحکام ازدواج نقش مثبت دارد که از نظر عاطفی به‌شدت به همسرتان وابسته باشید و او نیز به شما وابسته باشد، به عبارتی ازدواج شما بر یک دوستی رمانتیک استوار باشد. در این صورت است که شما ۲ نفر از با هم بودن، رابطهٔ جنسی داشتن و معاشقه نه‌تنها لذت می‌برید بلکه به‌عنوان منبع انرژی در تقویت و استحکام روابطتان از آن کمک می‌گیرید.

نویسنده معتقد است ارائهٔ موضوعات جنسی بدون ساختار مبتنی بر ارزش‌های بومی، نه‌تنها کمک‌کننده نخواهد بود، بلکه ممکن است موجب تعارض شود و آسیب‌زا باشد. هدف و رسالت این نویسنده ایجاد تحول در موضوعات جنسی در فرهنگ جامعهٔ ایرانی است، به‌گونه‌ای که هم‌وطنان با ورود به این موضوعات بتوانند در قالب هنجارهای ارزشی خود سکوت جنسی را بشکنند و قادر باشند از توانمندی و ظرفیت‌های جنسی خود در جهت استحکام روابط زناشویی و تعاملات خود بیشترین بهره را ببرند؛ دربارهٔ رفتارهای جنسی خود یاد بگیرند، آن‌ها را به‌درستی بشناسند و محرک‌ها و رفتارهای جنسی خود را به‌خوبی مدیریت کنند.

صحبت‌کردن دربارهٔ موضوعات جنسی آسان نیست، ازاین‌رو رسالت نویسندهٔ این کتاب توانمند کردن زوجین در بیان سادهٔ انتظارات، علایق و خواسته‌های جنسی آن‌ها است تا بتوانند از بروز مشکلات جنسی پیشگیری کنند یا در صورت تجربه‌کردن مشکلی، به‌سادگی از منابع و مراجع ذی‌صلاح کمک بگیرند. 

تعاملات و رفتارهای جنسی یکی از ابتدایی‌ترین مقولاتی است که در ذهن زوجین به وجود می‌آید ولی متاسفانه آخرین موضوعی است که دو نفر درباره آن با هم صحبت می‌کنند.

خواندن کتاب همسر من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بزرگسالان در شرف ازدواج و کسانی که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند.

زوج‌هایی که در حفظ ازدواج و زندگی زناشویی جدی و مصمم هستند اما زندگی جنسی آن‌ها با مشکلاتی مواجه است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم آورده است.

بزرگسالانی که از نظر دانش و آگاهی جنسی احساس کمبود می‌کنند و می‌خواهند قبل از ورود به زندگی جنسی مشترک، خود را توانمند سازند.

زوجین با سنین بالا که دریافته‌اند روش زندگی جنسی آن‌ها به ارتقای کیفیت رابطه‌شان کمک نمی‌کند و احساس می‌کنند باید سبک زندگی خود را تغییر بدهند.

نظرات کاربران

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

کتاب مفیدی بود افتخار کردم به پدر روحانیشون که تفکر بازی داشتن و باعث شدن دخترشون از پیشکسوان آموزش در این زمینه باشن من و امثال من که کم هم نیستن فقر آموزش داریم قرار نیست دیگه هیییییس دخترها فریاد نزنند کودکان چشم و

- بیشتر
s.latifi
۱۳۹۷/۰۹/۰۳

نظر ویرایش شده: برخلاف تصورم و با پیش زمینه ذهنی منفی که از نویسنده داشتم، کتاب خوبی بود.

لیلی
۱۳۹۷/۰۸/۱۱

کتاب خوبی بود ولی بنظرم کتاب توت فرنگی نوشته آقای مجتبی طالبی خیلی جامع تر و کامل تر و با بیانی ساده اس

A. Mozafary
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

دو نکته ی اضافه بر کتاب که امیدوارم مفید باشه: علاوه بر نکات رابطه داشتن حین حاملگی که در کتاب آمده اضافه می کنم ماه آخر حاملگی برقراری رابطه توصیه نمی شود چون ارگاسم مادر ضربان قلب جنین را پایین می

- بیشتر
کتاب خُور
۱۳۹۵/۱۰/۰۵

نسخه چاپی این کتاب رو مطالعه کردم خیلی عالیه، اما اگر کتاب 'نیازهای مردان نیازهای زنان" از دکتر ویلارد اف هارلی رو مطالعه کنید خیلی کامل و جامع است.

حمید
۱۳۹۸/۰۱/۲۴

نسخه ی چاپی کتاب رو دارم و خوندمش اما مطالب یک مقدار کلاسیک و ثقیل هستند و شبیه کتابهای درسی، اما مطالب مفید هم کم ندارد و پر محتواست.

ZAHRA
۱۳۹۵/۰۹/۰۹

عالی.خیلی خوشحالم که یک زن ایرانی چنین کتابی نوشته.

کاربر 1425482
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

اصلا مطالب کاربردی و مفیدی نداره.‌فقط خیلی کلی به مسائل و مشکلات اشاره کرده ولی هیچ راه حلی برای رفع مشکلات ارائه نداده. فقط کلی گویی کرده

ماما
۱۳۹۶/۰۳/۲۵

خانم دکتر خویی سکسولوژیست مجرب و فوق العاده موفق هستند.ایشون افتخار جامعه مامایی هستند

milad
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

👍👍👍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان