دانلود و خرید کتاب ارزیابی و اولویت بندی ریسک های برون سپاری پروژه های شهرداری ها غلامحسین خلیقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزیابی و اولویت بندی ریسک های برون سپاری پروژه های شهرداری ها اثر غلامحسین خلیقیان

کتاب ارزیابی و اولویت بندی ریسک های برون سپاری پروژه های شهرداری ها

انتشارات:نشر بید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ارزیابی و اولویت بندی ریسک های برون سپاری پروژه های شهرداری ها

کتاب ارزیابی و اولویت‌بندی ریسک‌های برون سپاری پروژه‌های شهرداری‌ها، اثر غلامحسین خلیقیان است که نشر بید آن را به چاپ رسانده است. در این اثر به مقولهٔ کنترل در محور اعتماد و روابط بین سازمانی جهت مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری‌های مشترک اشاره می‌شود.

درباره کتاب ارزیابی و اولویت بندی ریسک‌های برون سپاری پروژه‌های شهرداری ها

از‌آنجا‌که مدیران ممکن است دیدگاه‌های مختلفی در مورد ریسک داشته باشند و این ممکن است در انتخاب مکانیسم‌های کنترل تأثیر بگذارد. کتاب «ارزیابی و اولویت‌بندی ریسک‌های برون‌سپاری پروژه‌های شهرداری‌ها» بر ریسک درک‌شده تمرکز خواهد کرد. ریسک درک‌شده را می‌توان به ریسک رابطه‌ای و ریسک عملکرد تقسیم کرد. ریسک رابطه‌ای عبارت است از ریسک اقدام فرصت‌طلبانه یک شریک، که خود را در کنار‌گذاشتن مسئولیت، فریب، و ممانعت یا تحریف اطلاعات بیان می‌کند. اگر منافع شرکت‌های همکار منافات نداشته باشد، ریسک رابطه‌ای در اتحادهای استراتژیک وجود دارد. می‌توان انتظار داشت که در روابط عمودی بین شهرداری‌ها و برون سپاری‌های بخش دولتی منافع متضادی وجود داشته باشد. ریسک عملکرد به‌عنوان احتمال داشتن عملکرد نامناسب تجاری تعریف می‌شود. این امر فقط برای روابط بین روابط منحصر‌به‌فرد نیست بلکه در همه‌نوع عملیات تجاری وجود دارد. در‌حالی‌که ریسک عملکرد را می‌توان بین شرکت‌های شریک در ارتباطات بین سازمانی تقسیم کرد.

کتاب ارزیابی و اولویت بندی ریسک‌های برون سپاری پروژه‌های شهرداری ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ارزیابی و اولویت بندی ریسک‌های برون سپاری پروژه‌های شهرداری ها

«سازمان‌های فروش مملو از اشکال غیر رسمی کنترل سازمانی هستند. با وجود این، ادبیات مدیریت اساساً بر توسعه نظری و آزمایش تجربی اشکال رسمی و مدیریتی کنترل متمرکز شده است. یکی از دلایلی که تحقیقات در مورد کنترل‌های غیر رسمی با تاخیر مواجه شده است، فقدان مقیاس‌های اندازه گیری جامع است

نظارت بر عملکرد کارگزاران به منظور پیشگیری از کوتاهی در اداره وظایف و تجاوز به حقوق مردم و نیز حفظ سلامت نظام اداری، ضروری است. یکی از دلایل عمدۀ ناکامی‌ها در سلامت نظام اداری تاکنون نبود نگاه نظام مند به ادار ۀ امور و منشأ آن، قطع ارتباط بشر با آموزه‌های وحیانی اسلامی و اجرای امور با شیوۀ آزمون و خطا بوده است. از این رو، راه کارهای ارائه شده به دلیل جامع نبودن و لحاظ نکردن تمام جوانب امور، در دستیابی به روابط بین کنترل، اعتماد و ریسک درک شده در برون سپاری پروژه‌های شهرداری‌ها به سلامت نظام اداری به معنای حقیقی خود ناکام مانده است. از این رو، به نظر می‌رسد یگانه راه در برای دستیابی به سلامت نظام اداری، شناسایی روابط بین کنترل، اعتماد و ریسک درک شده در برون سپاری پروژه‌های شهرداری‌ها است که می‌توان آن را رویکردی نو در ادارۀ مسائل دولتی به شمار آورد.

بسیاری از محققان استدلال می‌کنند که همکاری مشترک اغلب با ریسک زیادی همراه است که منجر به شکست بالایی می‌شود از آنجا که مدیران ریسک پذیری را بیشتر از نتایج احتمالی با نتایج منفی مرتبط می‌دانند، و با توجه به اینکه ریسک نزولی نیز اغلب از نظر مدیریتی به عنوان مهمترین نوع ریسک در نظر گرفته می‌شود (مارس و شاپیرا، ۱۹۸۷)، بیشتر مطالعات تجربی در مورد روابط بین روابط متمرکز هستند در مورد ریسک نزولی (داس و تنگ، ۲۰۰۱). مطابق با این مطالعات، این مطالعه همچنین بر ریسک نزولی تمرکز دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان