دانلود و خرید کتاب ده گونه نوآوری لری کیلی ترجمه بابک وطن دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ده گونه نوآوری

کتاب ده گونه نوآوری نوشتهٔ لری کیلی و رایان پیکل و برایان کوئین و ترجمهٔ بابک وطن دوست و رضا قنبرزاده میاندهی و سینا فخارمنش است و انتشارات آریانا قلم آن را منتشر کرده است. ده گونه نوآوری کتابی ضروری برای نشان‌دادن چگونگی انجام نوآوری‌های جهشی است و نقشهٔ راهی را برایتان فراهم می‌سازد که برای ایجاد تحول در هر صنعتی قابل اجراست.

درباره کتاب ده گونه نوآوری

لری کین مفاهیم، بینش‌ها و تجربهٔ خود را در این کتاب با تمام دنیا به اشتراک گذاشته است. ده گونه نوآوری برای مدیرانی که به طور جدی، به دنبال ایجاد فرهنگ نوآوری هستند و نمی‌خواهند همچون دیگران درانتظار ظهور مفهوم بی‌نقص بعدی بمانند، کتابی راهگشا و ضروری است.

نوآوری برای مبتدیان نیست و اغلب دستاوردهای بزرگ نیز تصادفی نبوده‌اند. نوآوران بزرگ از رویکردهای قاعده‌مندی تبعیت می‌کنند و لری کین نیز روشی مبتنی بر شواهد را پایه‌گذاری کرده است که نوآوری را فراتر از بهبود صرف محصولات کنونی می‌برد. ده گونه نوآوری چارچوب‌های بی‌نظیری را پیش رویتان می‌گذارد تا به شما کمک کند نقش نوآوری در کسب‌وکارتان را از نو تعریف کنید و کیفیت بحث‌های نوآوری را از یک هنر سحرآمیز به یک علم کاربردی ارتقا دهید.

این کتاب نتیجه‌ٔ سه دهه تحقیقات در زمینه‌ٔ نوآوری را در چارچوبی کاربردی ارائه می‌دهد و یک نقشه‌ٔ جامع در اختیار تیم‌های خلاق قرار می‌دهد. اگر هم پژوهشگر هستید، می‌توانید هنگامی‌که با موردی از نوآوری مواجه شدید، آن را با استفاده از این ده گونه شناسایی کنید و توضیح دهید. دراین بین احتمال دارد که تلاش شما برای شناخت و یا استفاده از این ده گونه باعث شناخت و یا ایجاد گونه‌ٔ یازدهم و گونه‌های دیگر شود.

نوآوری تنها ارائه‌ٔ یک محصول یا خدمت جدید نیست. به همین دلیل نویسندگان کتاب «ده‌گونه‌ نوآوری» روشی پایه‌گذاری کرده‌اند که به نوآوری فراتر از بهبود محصولات فعلی نگاه می‌کند. آن‌ها پس از سال‌ها تحقیق و زیر ذره‌بین قراردادن سازمان‌ها و نمونه‌های مختلف،‌ ده گونه‌ٔ متفاوت از نوآوری و ترکیبات مختلف آن را به صورتی ساده و کاربردی ارائه می‏‌کنند.

خواندن کتاب ده گونه نوآوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. مطالعه‌ٔ کتاب ده گونه‌ نوآوری برای مدیرانی که به دنبال ایجاد فرهنگ نوآوری در کسب و کار خود هستند ضروری است.

بخشی از کتاب ده گونه نوآوری

«در اواسط آگوست سال ۲۰۱۲ محبوبیت کنگره آمریکا نزد مردم این کشور به کمترین مقدار در طول تاریخ خود رسید. اوضاع آمار مزبور برای سال‌های پیش از آن نیز تعریف چندانی نداشته است. البته کنگره آمریکا تنها نهادی نیست که حمایت مردمی از آن تا بدین اندازه پایین است. مردم تقریبا انتظار اخبار خوبی از جنگ‌هایی که در آنها درگیرند ندارند (جنگ‌های عراق، افغانستان، و یا در ارتباط با تروریسم، مواد مخدر، فقر یا بی‌سوادی).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۹۴,۰۰۰
۶۵,۸۰۰
۳۰%
تومان