دانلود و خرید کتاب اقتصاد ماموریت محور ماریانا مازوکاتو ترجمه عباد تیموری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد ماموریت محور اثر ماریانا مازوکاتو

کتاب اقتصاد ماموریت محور

معرفی کتاب اقتصاد ماموریت محور

کتاب اقتصاد ماموریت محور نوشتهٔ ماریانا مازوکاتو و ترجمهٔ عباد تیموری و حاصل ویراستاری مازیار چابک است. موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اقتصاد ماموریت محور

کتاب اقتصاد ماموریت محور حاوی راهنمای پروژه‌ای بلندپروازانه برای تغییر سرمایه‌داری است. این کتاب ابتدا به «آنچه بر سر راه مونشات بعدی قرار دارد» پرداخته و سپس درمورد «آنچه برای دستیابی به جسورانه‌ترین جاهطلبی‌هایمان لازم است»، چالش‌های امروزی، تصویرسازی دوبارهٔ اقتصاد و آیندهٔ بشر سخن گفته است. ماریانا مازوکاتو، نویسندهٔ این کتاب از آن اقتصاددانانی است که قائل‌شدن صرفاً نقش تسهیل‌گری بازار را برای دولت در نظام سرمایه‌داری ناشی از نظریه‌های محدودنگر جریان اصلی اقتصاد می‌داند. او در این کتاب، ابتدا با استدلال‌های موجه، افسانه‌هایی را که دربارهٔ بخـش عمومی و بخش خصوصی وجود دارد رد کرده و معتقد است که رسوخ همین افسانه‌ها در ذهن و جان جوامع بوده است که موجب شده دولت‌ها توانایی و قابلیت‌های لازم را برای اجرای وظایف خود از دست بدهند.

خواندن کتاب اقتصاد ماموریت محور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اقتصاد ماموریت محور

«واکنش موفقیت‌آمیز ویتنام به کووید ۱۹ نمونه جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. اگرچه ایـن کشور از نظر فرایند توسعه هنوز «در حال ظهور» است، اما دولت آن خیلی سریع توانست به ساخت کیت‌های تشخیص کم‌هزینه شتاب دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۴۰۰
۱۷,۲۰۰
۵۰%
تومان