دانلود و خرید کتاب ماجرای خانه خاله مرجان سمیرا منیری مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجرای خانه خاله مرجان اثر سمیرا منیری مقدم

کتاب ماجرای خانه خاله مرجان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماجرای خانه خاله مرجان

کتاب ماجرای خانه خاله مرجان نوشتهٔ سمیرا منیری مقدم است. انتشارات متخصصان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب ماجرای خانه خاله مرجان

یکی از روش‌های آموزش رفتارهای درست و پسندیده و مسائل مهمی که کودک در جامعه با آن‌ها روبه‌رو خواهد شد، کتاب داستان است و انتخاب کتاب داستان مناسب، جزو مهم‌ترین دغدغه‌های والدین در جهت تحقق این امر است. والدین با انتخاب داستان مناسب می‌توانند نقش مثبت و مؤثری در رشد فرزند خود داشته باشند. در کتاب ماجرای خانه خاله مرجان که با تصویرسازی‌های «صفورا منیری مقدم» منتشر شده، سعی شده است عشق و دوستی از دید حیوانات اهلی بیان شود تا کودک علاوه بر آموزش دوست‌داشتن، کمک‌کردن به دیگران و پرهیز از آزار و اذیت، رفتار پسندیدهٔ مهربانی با حیوانات را نیز فراگیرد. استفاده از حیوانات اهلی به این دلیل است که تمام کودکان با آن‌ها آشنایی دارند و در طول زندگی خود این حیوانات را دیده‌اند؛ ازاین‌رو می توانند با شخصیت‌های داستان ارتباط برقرار کرده و موضوع برای آن‌ها ملموس‌تر باشد.

تصاویر این کتاب به‌صورت ساده و با الهام از سبک نقاشی کودکان به تصویر کشیده شده است. ازآنجاکه بیشتر کودکان به رنگ‌های گرم علاقه دارند، برای تصاویر کتاب نیز رنگ‌های شاد و گرم که باعث ایجاد شور و اشتیاق در کودکان می‌شود، به کار برده شده است. از ویژگی‌های دیگر کتاب این است که تصویرگر در بخش‌های مختلف آن از پرسپکتیو مختص کودکان در تصویرسازی استفاده کرده است؛ همچنین تلاش شده تا نقوش و سبک زندگی ایرانی که کودکان همه‌روزه در محیط زندگی و یا اطراف خود با آن‌ها مواجه هستند، برای ایجاد احساس راحتی و برقراری ارتباط با آداب‌ورسوم و ریشه‌های فرهنگی به کار برده شود.

خواندن کتاب ماجرای خانه خاله مرجان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۲ تا ۷ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماجرای خانه خاله مرجان

خاله مرجان، خیلی مهربان بود و حیوانات و پرنده‌ها را خیلی دوست داشت و همیشه حواسش به آن‌ها بود. او هر روز صبح به جوجه‌ها و ماهی‌های داخل حوض و گربه ناقلا غذا می‌داد. یک روز که خاله مرجان داشت به ماهی‌ها غذا می‌داد و برای جوجه‌ها دانه می‌پاشید، گربه ناقلا که پشت گلدان کاکتوس گوشه حیاط قایم شده بود تصمیمی گرفت، حالا اینکه گربه ناقلا چه تصمیمی گرفته و چه کاری انجام می‌دهد را در داستان می‌خوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان