دانلود و خرید کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد لوری زلینگر ترجمه فاطمه باقریان شامیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد اثر لوری زلینگر

کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد

نویسنده:لوری زلینگر
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد

کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد نوشتهٔ لوری زلینگر و ترجمهٔ فاطمه باقریان شامیر است. انتشارات نظری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد

کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد، ۲ فصل دارد. نویسنده در فصل اول به موضوع «عزت‌نفس» پرداخته است. فصل دوم این کتاب «همه‌چیز دربارهٔ شما» نام دارد. نویسنده در این اثر کوشیده است حواس ما را به خودمان جلب کند و پیرامون ویژگی‌های گوناگون ما که با عزت‌نفس ارتباط دارند، توضیحاتی را ارائه دهد. شما در ابتدای این کتاب می‌توانید از خود، آزمون عزت‌نفس بگیرید تا دریابید که در کجای طیف قرار گرفته‌اید؛ عاری از عزت‌نفس هستید یا به اندازهٔ لازم و کافی از آن بهره‌مند هستید.

خواندن کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوان‌ها و همهٔ افرادی که باید عزت‌نفس را بشناسند و کمیت و کیفیت آن را در خودشان تنظیم کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دختر باهوش خودش را دوست دارد

«در طول زمان نوزادی، خردسالی، کودکی، نوجوانی و ... در مرحله نوزادی که خیلی کوچولو و ناز بودید والدین توجه زیادی به شما می‌کردند و هر چیزی که برای شما لازم بود به توان خود تهیه می‌کردند. زندگی در این مرحله واقعاً برای شما آسان و جالب بوده است. شاید به خاطر نیاورید؛ امّا با دیدن عکس‌ها و فیلم‌ها این موضوع را درک می‌کنید.

بعد از این مرحله شروع به سینه‌خیز رفتن (چهار دست و پا رفتن) کردید و به هر چیزی که می‌خواستید دست می‌زدید یا برمی‌داشتید. مثلاً شیشه شیر، روی میز جلو عسلی بود. خودتان چهار دست و پا تا نزدیک میز می‌رفتید و شیشه را برمی‌داشتید. بعد از مدتی کم‌کم باید از والدین خود جدا می‌شدید. به مهد، کودکستان و پیش‌دبستانی رفتید. مدّتی در آن‌جا با هم‌سالان خود بودید.

با گذشت زمان یاد گرفتید قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری درباره آن چه دوست دارید یا برعکس داشته باشید. دوران تحصیل شما با یادگیری درباره چیزهای متفاوت و مسئولیت‌پذیری سپری خواهد شد. در کنار کارها و مدرسه، شما چیزهای زیادی درباره همکلاسی‌های خودتان خواهید فهمید. مثلاً آنها خیلی باهوش یا کمی ضعیف و ... هستند. البته بچه‌های دیگر در مورد شما چیزهای زیادی خواهند فهمید. در کل از یکدیگر چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. هم‌چنین گاهی اوقات خوش گذراندن یا وقت گذراندن با بعضی از بچه‌ها برای شما کار سختی است و قبل از این‌که فکر کنید آیا با بعضی از آنها راحت هستید یا خیر، باید گروه تشکیل دهید.

مسئله دیگری که شما را درگیر می‌کند، تغییرات فیزیکی است که در بدن شما رخ می‌دهد. برای هر دختری یک روز همین اتفاق خواهد و شما نمی‌توانید مانع آن شوید. شاید آرزو کنید کاش با یک عصای جادویی تغییراتی را که به دلیل بلوغ است حذف کنید و به حالت قبل از بلوغ برگردید؛ امّا این حالت امکان‌پذیر نیست. چون این تغییرات به صورت خود به خود رخ می‌دهد؛ هر چند شما این وضعیت را دوست نداشته باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان