دانلود و خرید کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم کرسیدا کاوئل ترجمه چکامه چکامیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم اثر کرسیدا کاوئل

کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم

معرفی کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم

کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم نوشتهٔ کرسیدا کاوئل و ترجمهٔ چکامه چکامیان است. انتشارات پرتقال این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان نوشته شده است.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم

کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم به کودکان و نوجوانان می‌گوید که حالا آنقدر بزرگ شده‌اید که راز بزرگ زندگی را بدانید. این راز به شما قدرت جاودانگی خواهد داد؛ جادویی که در تمام تاریخ وجود داشته، اما فقط تعداد کمی از آدم‌ها آن را می‌دانند: کسانی که «پردیتا» می‌شناختند و کسانی که این کتاب را خوانده‌اند! در این داستان، «زار» پسر پادشاه قبيلهٔ جادوگران است، اما هنوز هيچ قدرت جادويی­ ندارد و حاضر است هر كاری انجام دهد تا بتواند به جادوی شخصی‌اش دست پيدا كند. او و همراهانش در جست‌وجوی یک ساحره، بی‌­اجازه قلمروی خود را ترک كرده‌اند. زار می‌­خواهد با کشتن ساحره تمام جادوی او را از آنِ خود كند. هر چند افسانه‌ها حاكی از آن هستند كه تمام ساحره‌­ها منقرض شده­‌اند و مردم زار را به‌خاطر این جست‌وجو مسخره می‌كنند و دست می‌اندازند، اما او بی‌خيال نمی‌­شود. در همین جست‌وجو، زار با دختری به نام «کاش» برخورد می‌­کند. کاش دختر ملكهٔ قبيلهٔ جنگجويان است. او وسيلهٔ جادوی ممنوعه‌ای پيدا كرده و حاضر است هر كاری انجام دهد تا اين وسيله را پنهان كند.

خواندن کتاب زمانه‌ جادو؛ جلد چهارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کودکتان از خواندن داستان‌های فانتزی لذت می‌برد، این کتاب را به او هدیه بدهید. 

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

جالب و شگفت انگیز بود🌿 حالا آنقدر بزرگ شده‌ای که راز بزرگ زندگی را بدانی. این راز به تو قدرت جاودانگی خواهد داد. جادویی که در تمام تاریخ وجود داشته؛ ولی فقط تعداد کمی از آدم‌ها آن را می‌دانند: کسانی که

- بیشتر
هیوا هاشمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

عالی بود ولی اگه رنگی بود بهتر بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۲,۰۰۰
۴۶,۰۰۰
۵۰%
تومان