دانلود و خرید کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری جیم کین ترجمه عماد نوبهار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری اثر جیم کین

کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری

نویسنده:جیم کین
امتیاز:
۲.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری

کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری نوشتهٔ جیم کین و ترجمهٔ عماد نوبهار است. نشر کتاب مهربان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری

کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری از نکات، ایده‌ها و تکنیک‌هایی برای معامله‌گران بازار سرمایه سخن گفته است. گفته شده است که اولین بخش در برنامهٔ معامله‌گری، تعیین ناحیهٔ بالقوهٔ معامله یا ناحیهٔ مناسب برای معامله است منظور از ناحیهٔ بالقوهٔ معامله، سطوح حمایت یا مقاومت بالقوه‌ای است که به‌عنوان نواحی بازگشتی شناخته می‌شوند. تکنیک‌های معتددی برای تعیین ناحیهٔ بالقوهٔ معامله وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آن‌ها تکنیک فیبوناچی است. در این کتاب نحوهٔ استفاده از این تکنیک به‌صورت منحصربه‌فرد برای تعیین ناحیهٔ بالقوهٔ معامله تشریح شده است. یکی از مفاهیم مهم مطرح‌شده در این کتاب، مفهوم طبقه‌بندی است. منظور از طبقه‌بندی، ناحیه‌ای است که در آن ترازهای فیبوناحی که بر اساس پیوت‌های مختلف ترسیم شده‌اند، هم‌گرایی داشته و در کنار یکدیگر قرار می‌گیردند. با تشکیل طبقه‌بندی‌ها می‌توان به نواحی مستحکی دست یافت و انتظار داشت که به احتمال بسیار نمودار قیمت به آن واکنش نشان دهد. جیم کین در کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری با ارائهٔ مثال‌های متعدد، نحوهٔ تشکیل این طبقه‌بندی را به‌صورت کاملاً شفاف برای مخاطبان خود تبیین کرده است. این کتاب در ۱۱ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب مفاهیم پیشرفته فیبوناچی در معامله گری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد تکنیک فیبوناچی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Sajad Rezaei
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

کاربردیه و در صورت ترکیب با استراتژی خودتون دقت تحلیل رو بالا میبره اما ترجمه این اثر ایراد داره، به عنوان مثال grouping رو به معنای طبقه بندی آورده، در حالیکه منظور نویسنده گردهمایی و تجمیع سطوح فیبوناچی در یک

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان