دانلود و خرید کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان محبوبه شاطری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان اثر محبوبه شاطری

کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان

ویراستار:سحر ملایی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان

کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان نوشتهٔ محبوبه شاطری است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان

گفته شده است که باارزش‌ترین و مهم‌ترین سرمایهٔ هر سازمان، منابع انسانی آن است و در جهان متلاطم امروز سازمان‌های پیش‌رو به اهمیت منابع انسانی و توجه آن‌ها بیش از هر دورهٔ دیگری پی برده‌اند و متوجه شده‌اند که قرارگرفتن در بالاترین نقطهٔ اقتصاد جهانی مستلزم حفظ و توسعهٔ منابع انسانی و در ادامهٔ آن تعامل پرسنل با مشتریان است. در هر سیستم بازاریابی، مشتری یکی از مهم‌ترین حلقه‌های مسیر تجاری‌سازی است. مشتریان به‌خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند، منبع بسیار ارزشمندی برای فرصت‌ها و تهدیدات صنعت مربوطه هستند؛ به همین دلیل امروزه بانک‌ها به این حقیقت پی برده‌اند که دیگر نمی‌توان مانند گذشته مشتریان را به مصرف خدمات متمایل ساخت. در سیر تکامل تدریجی توجه به علایق بالقوه و بالفعل مشتریان از ضرورت و اهمیت بسیاری برخوردار است. در این راستا نویسندهٔ کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان، به‌دنبال ارائهٔ راهکارهایی جهت تعامل با مشتریان در صنعت بانکداری بوده است.

این کتاب در ۶ فصل نوشته شده و به موضوعاتی که در ادامه آمده‌اند، پرداخته است؛ چرایی تعامل با مشتری و ضرورت و تعاریف، تعامل با مشتری در بانکداری، الگوهای نظری مدیریت ارتباط با مشتری، الگوهای آموزش تعامل با مشتری در بانکداری، ارائهٔ الگوی آموزش تعامل با مشتری در بانک سامان و الگوی آموزش تعامل با مشتری در بانک سامان.

خواندن کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ بانکداری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۸۴,۵۰۰
تومان