دانلود و خرید کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی سوزان آی بوچالتر ترجمه شیما شهرکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی اثر سوزان آی بوچالتر

کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی

معرفی کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی

کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی نوشتهٔ سوزان آی بوچالتر و ترجمهٔ شیما شهرکی است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی

کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی حاوی تلفیق هنردرمانی با CBT و DBT و... است. به‌گفتهٔ مترجم این کتاب، در هنردرمانی، رهابودن و گوش‌سپردن به قلب، نیازها و هیجانات درونی است که ما را به‌سمت شفا و یافتن «طلای گمشدهٔ درون» رهنمون می‌سازد. این کتاب با تأکید ویژه بر پرورش عزت‌نفس و پیوند آن با سایر رویکردهای درمانی، تمرین‌هایی را به‌صورت اختصاصی آورده است که به‌صورت انفرادی و یا در گروه‌درمانی‌هایی با همین عنوان («پرورش عزت‌نفس») توسط یک درمانگر مجرب با هر رویکردی قابل‌اجرا است.

به‌گفتهٔ نویسنده، تکنیک‌های موجود در این کتاب، برای هر مراجعی مناسب نیست و درمانگران بایستی بنا به تشخیص خود مفیدترین تکنیک را برای فرد یا گروهی خاص برگزینند. هدف نهایی این است که تکنیک‌ها برای استفاده در اختیار مراجع قرار بگیرد تا قدرتمندتر شده و زندگیشان را بهتر مدیریت کنند. او مجموعهٔ تمرین‌ها را «جعبه‌ابزار روانی» نامیده است. شما می‌توانید برای هر مواجهه، تجربه، مشکل و خلق‌وخویی، ابزار مناسب را انتخاب کنید.

خواندن کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرورش عزت نفس با هنردرمانی

«عزت‌نفس برای سالم و شاد بودن و روابط موفق، بسیار مهم است؛ به افراد کمک می‌کند تا با بیماری، از دست دادن، استرس و تجارب ناخوشایند کنار بیایند. عزت‌نفس افراد را ترغیب می‌کند که ازنظر جسمی و روانی از خود مراقبت کنند و ریسک‌های سالمی نظیر درخواست شغل جدید، دور شدن از خانه برای اولین بار، ازدواج یا رفتن به دانشگاه داشته باشند. احساس خوب عزت‌نفس را می‌توان یک مهارت اکتسابی دانست که به پرورش و تمرین نیاز دارد که به افراد کمک می‌کند تا بهتر با همه‌چیز کنار بیایند و خوشبختی را در تمام مراحل زندگی خود افزایش دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۸۱,۲۰۰
۵۶,۸۴۰
۳۰%
تومان