دانلود و خرید کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید داگلاس کروگر ترجمه هلیا رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید اثر داگلاس کروگر

کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید

انتشارات:بهار سبز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید

کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید نوشتهٔ داگلاس کروگر و ترجمهٔ هلیا رنجبر است و بهار سبز آن را منتشر کرده است. ۵۰ راهکار موثر برای سر پا نگه داشتن کسب و کارتان در دوران بحران کرونا در این کتاب آمده است.

درباره کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید

رویدادها و تحولات گوناگون، جزئی از زندگی است که با خود و در خود فرصت‌ها، تهدیدها و شرایط مثبت و منفی گوناگونی دارد. چگونگی برخورد با آن‌ها شکل‌دهنده پیروزی و شکست‌ها، ساختن و باختن‌ها، ظهور و سقوط‌ها، ورود و خروج‌ها، طلوع و غروب‌ها، امیدواری و نومیدی‌ها، پویائی و ایستایی‌هاست.

کرونا نوعی سبک زندگی متفاوت را شکل داد و کسب‌وکارها را وادار کرد تا در جستجوی مدل‌ها، ابزارها، رفتارها، راهکارها، مهارت‌ها، فنون و شیوه‌های نوین و متفاوتی باشند تا بتوانند در صحنهٔ رقابت دشوار و مبهم باقی بمانند.

اما کرونا باعث تحولات گسترده‌ای نیز شد که آثار مثبت و منفی آن‌ها در آینده مشخص خواهد شد. به‌طور خلاصه کرونا ویروسی بود ویرانگر که روابط، ضوابط و قواعد جدیدی را مطرح کرد و سبک زندگی، کسب‌وکار، دادوستد، ارتباطات و تعاملات را دگرگون ساخت.

تنها راه غلبه بر ویروس جهان آزارِ کرونا؛ یادگیری و بکارگیری درست راهکارها، روش‌ها و توصیه‌هائی است که خبرگان، پژوهشگران، اندیشمندان و نخبگان معرفی کرده‌اند.

کتاب «کسب‌وکارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید» که توسط داگلاس کروگر نوشته شده، حاصل نظرات جمعی از خبرگان حوزه کسب‌وکار است. این کتاب ۵۰ راهکار برای پایداری و ماندگاری کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که هر یک از آن‌ها می‌تواند مورد استفاده گروه‌های مختلف قرار گیرد.

این کتاب با مشورت جمع کثیری از خبرگان حوزه کسب‌وکار از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، در پاسخ به نیاز امروز جهانِ متاثر از کرونا تدوین شده است و پنجاه راهکار برای پاسخ به مشکلات شایعی مانند کاهش شدید درآمد، کاهش نقدینگی، نبود مواد اولیه، گسیختگی زنجیره تامین و توزیع کالا، مدیریت نیروی انسانی، دورکاری و... ارائه گردیده است.

در این کتاب تجربه‌های موفق کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در سطح بین‌المللی در زمینه مواجهه با تبعات اقتصادی کرونا به آسانی در دسترس قرار گرفته است. راهکارهای مندرج در کتاب مختص صنعت خاصی نیست و همه کسب‌وکارها با در نظر گرفتن شرایط خود می‌توانند از راهکارهایی که متناسب آنهاست، برای حفظ کسب‌وکارشان بهره‌مند شوند.

این کتاب پا را فراتر گذاشته و ایده‌هایی را مطرح می‌کند که ممکن است این بحران را به فرصتی برای تحول کسب‌وکار شما تبدیل کرده و یا آینده‌ای روشن را در پایان بحران کرونا برای شما به ارمغان بیاورد.

ارائه داستان‌های موفق و نکات طنز، کتاب را جذاب کرده است. همچنین تلاش شده است با حذف مواردی که در شرایط کشورمان کاربردی ندارد و نیز اضافه کردن توضیحات ضروری بر غنای مطلب افزوده گردد.

خواندن کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب منبعی ارزشمند برای تمام فعّالان اقتصادی، کاسب‌کاران، پژوهشگران، دانشگاهیان و همهٔ کسانی است که همواره در جستجوی راهگشایی، گره‌گشایی و مشکل‌گشایی هستند و هیچ‌گاه تسلیم حوادث نمی‌شوند.

بخشی از کتاب کسب و کارتان را در برابر ویروس مقاوم کنید

«تاثیر ویروس بر بازارها نگران کننده بوده است. ولی تمرکز ما در این کتاب بر سطح جزئی‌تری است: شما و کسب‌وکار شما. آیا هنوز سرپا بوده و در حال فعالیت هستید؟ امیدوارم این‌گونه باشد و بتوانم در این خصوص کمک کنم.

ما علاقه داریم به چند پرسش مهم درباره کسب‌وکارتان پاسخ دهیم. چگونه می‌توانید این دورهٔ سرشار از نبود اطمینان را تحمل کنید؟ چه قدم‌های عملی می‌توانید بردارید تا درآمد خود را در بالاترین حد ممکن و ضررهای خود را در پایین‌ترین حالت ممکن نگه دارید؟

نگرانی‌های انسانی نیز در این چالش وجود دارد: چگونه از کارمندانی که به شما متکی هستند، محافظت کنید، و چه کاری ممکن است برای جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، انجام دهید؟

این کتاب محصولی است از همکاری سخاوتمندانه طیف گسترده‌ای از کارآفرینان، متفکرین، استادان دانشگاه و متخصصان، که همه آنها بی‌درنگ بهترین توصیه‌هایشان را به اشتراک گذاشتند تا به شما کمک کنند این مشکلات را به سرعت حل کنید. پاسخ‌ها از تگزاس در آمریکا، کرواسی، انگلیس، استرالیا و کشورهای دیگر دریافت شده است.

با این حال، با وجود تمام ایده‌های با ارزش مندرج در این کتاب، هیچ چیز مرا بیشتر از این خشنود نخواهد کرد که در زمانی که کتاب منتشر شود، بحران کرونا تمام شده باشد، که این بهترین سناریوی ممکن خواهد بود.

با این حال بیایید با استفاده از حداکثر بینش و فراست‌مان برای بدترین شرایط برنامه‌ریزی کرده و با کمک یکدیگر برای نجات از این شرایط تلاش کنیم. موفقیت دیگران به سود ما هم هست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان