دانلود و خرید کتاب جغرافیای گردشگری علی اکبر تقی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جغرافیای گردشگری اثر علی اکبر تقی پور

کتاب جغرافیای گردشگری

معرفی کتاب جغرافیای گردشگری

کتاب جغرافیای گردشگری؛ صورت‌ها و سیرت‌ها نوشتهٔ علی اکبر تقی پور و محمدکاظم شمس پویا و مهدی صرفی و ویراستهٔ رضا قنبری عبدالملکی است و انتشارات دانشگاه دامغان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جغرافیای گردشگری

گردشگری یکی از پدیده‌های روبه‌رشد در جهان به‌شمار می‌رود که از دیرباز مطرح بوده و در زمان‌های گوناگون با شدت و ضعف به حیات خود ادامه داده و به دوران کنونی خود رسیده است. بی‌تردید گردشگری مزایا و منافع بسیاری برای اجتماعات و مقاصد گردشگری دارد؛ لیکن چشم‌پوشی از آسیب‌ها و اثرات منفی آن، شناخت این پدیده و برنامه‌ریزی و مدیریت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد که چنین تعصبی دور از کار علمی و عالمانه است. بر این مبناست که می‌شود در باب آثار مثبت و منفی گردشگری سخن بسیار گفت و بسیار نگاشت. درواقع هر گروهی از ظن خود به طرح مباحث گردشگری پرداخته و برخی چنان راه افراط و تفریط پیموده‌اند که تنها علاج پیشرفت جوامع را، در گرو گردشگری، آن هم به شیوه‌ها و الگوهای مرسوم در کشورهای توسعه‌یافته دانسته و از این رهگذر نسخۀ کشورهای کمتر توسعه‌یافته را پیچیده‌اند که این مسئله موجب کم‌توجهی به فقرا و گروه‌های آسیب‌پذیر و اجتماعات محلی و ظرفیت‌های ویژۀ آنها شده است.

کتاب جغرافیای گردشگری سعی می‌کند به صورت مفصل و علمی به تمام این مسائل بپردازد و راهکاری جدید برای توسعهٔ گردشگری ارائه کند.

خواندن کتاب جغرافیای گردشگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ گردشگری و توسعه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۹ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۹ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان