دانلود و خرید کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات عباس شاه نظری گرگابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات اثر عباس شاه نظری گرگابی

کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات

معرفی کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات

کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات؛ آنچه که ثروتمندان نمی‌خواهند شما راجع‌به ملک بدانید نوشتهٔ عباس شاه نظری گرگابی و ویراستهٔ زهرا ابراهیمی مقدم است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات

کسی را می‌شناسید که در زندگی‌اش با املاک و مستغلات برخورد نکند و نیازی نداشته باشد؟

به نظرتان گران‌ترین خرید در زندگی اکثر آدم‌ها چه می‌تواند باشد؟

بله ملک. پس چرا خیلی از آدم‌ها بدون داشتن هیچ اطلاعی دست به خرید ملک می‌زنند؟ آیا این یک ریسک خیلی بزرگ نیست؟ با خواندن مطالب این کتاب می‌توانید متفاوت با بقیه افراد به ملک نگاه کنید.

در این کتاب به‌صورت ساده و کاربردی مطالبی در اختیارتان قرار می‌گیرد. بی‌شک با بهره‌گیری از مطالب این کتاب راه چندساله را یک شبه رفتید و در مورد ملک به آگاهی نسبتاً کامل رسیده‌اید. مطالب این کتاب به شما کمک می‌کند جدای از کارشناسی ملک بتوانید سرمایه‌گذاری صحیح انجام بدهید و پیشرفت‌های چشمگیری در خودتان ایجاد کنید و از خیلی مشکلات حقوقی ملکی نجات پیدا کنید.

ناآگاهی در مورد بعضی مسائل موجب به خسارت‌های سنگینی خواهد شد. آدم‌های شیاد از ناآگاهی شما استفاده کرده تا شما را فریب بدهند، پس با خواندن این کتاب از شر این آدم‌ها در امان باشید و به عزیزانتان هم در این حوزه راهنمایی دهید تا شاهد چنین اتفاقات تلخ نباشیم.

خواندن کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالب این کتاب به شیوه‌ای نگارش شده که برای فرد مبتدی تا حرفه‌ای کارایی دارد چه زن و چه مرد. خواندن این کتاب به افرادی که در این حوزه مشغول به کار هستند کمک می‌کند به علمشان اضافه بشود و با تجربه‌ای که قبلاً کسب کردند پیشرفت چشمگیری داشته باشند و از آنجایی که هر فرد در زندگی نیاز به خرید خانه یا رهن آن دارد بهتر است شناختی در مورد این مسائل داشته باشد.

بخشی از کتاب دکتری عمومی ملک و مستغلات

«خانه یا مَنزِل در مفهوم عام به معنی یک محدوده اختصاصی است. در زبان فارسی و نیز بعضی از زبان‌های دیگر، کلمه خانه می‌تواند با کلماتی مانند آشپز، رختشور، سرباز، اسلحه و غیره، ترکیب شده و دلالت بر اختصاص یک محدوده، به فعالیتی معلوم کند. در گویش روزمره، خانه به معنی منزل یا محدوده‌ای است که اختصاص به سکونت یک خانواده دارد.

یک خانه مکانی امن برای استراحت کردن، زندگی کردن و آسودن است در این مکان معمولاً یک فرد یا یک خانواده زندگی می‌کنند و وسایل خود را در آن نگهداری می‌کنند در فرهنگ سنتی و عامه ایرانی گاه از اصطلاحات «چهاردیواری (چاردیواری) کاشانه یا منزل» به‌جای خانه استفاده می‌شود.

خانه‌های جدید شامل سرویس‌های بهداشتی و امکانات تهیه غذا نیز هستند اما در برخی مناطق همچنان برخی اقوام دارای خانه‌هایی هستند که پیشرفت نکرده، از امکانات رفاهی یا حتی مکان ثابتی برخوردار نیست. چادرنشینی یکی از انواع این نوع زندگی است.

خانه معمولاً خصوصی‌ترین ملک یک فرد یا یک خانواده در اجتماع است که از امنیت و حریمی مشخص و ویژه برخوردار است. امروزه به دلیل کمبود زمین در شهرها خانه‌ها بیشتر به‌صورت آپارتمان ساخته می‌شوند.

تاریخچه خانه

انسان از گذشته تاکنون به دنبال سرپناه برای خود بوده‌اند و در گذشته بر اساس موقعیت جغرافیایی‌شان در جنگل‌ها، تپه‌ها و غارها زندگی می‌کردند. بعد به علت‌های فراوان و به خاطر نیازهایی که داشتند به سمت آب‌ها حرکت کردند و نزدیک آب‌ها خانه‌هایی با سنگ، خشت و چوب ساختن.»

نظرات کاربران

کاربر ۶۹۳۶۹۳۶
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

بسیار کتاب کاربردی در مورد انواع خانه و مصالح ساختمانی و ،،،

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۵۰۰
۷۱,۲۵۰
۵۰%
تومان