دانلود و خرید کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی) گریم سی. سیمسیون ترجمه نرگس جلالتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی) اثر گریم سی. سیمسیون

کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی)

معرفی کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی)

کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی) نوشتهٔ گریم سی سیمسیون و ترجمهٔ نرگس جلالتی است. انتشارات کتابسرای تندیس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان برای نوجوانان نوشته شده است.

درباره کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی)

کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی) حاوی یک رمان برای نوجوانان به قلم نویسنده‌ای ملبورنی است. «رزی» اولین رمان پرفروش گریم سی سیمسیون است که به‌عنوان کتاب سال در سال۲۰۱۴ میلادی و از انجمن کتاب استرلیا مفتخر به گرفتن جایزه شد، بیش از یک میلیون نسخه از آن چاپ شده و در تمام دنیا به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است. در رمان رزی، «دن» و «رزی» پس از ماجراهایی که سر راه ازدواجشان اتفاق افتاد، برای کار و ادامۀ تحصیل به آمریکا مهاجرت می‌کنند و روزهای خوبی را در کنار هم با شادی و تجربهٔ اتفاقات تازه و دوستان جدید سپری می‌کنند. دن سعی می‌کند که رزی خوشحال باشد و عاشقانه او را دوست دارد. همه‌چیز خوب، عالی و عاشقانه است؛ تا این که رزی متوجه می‌شود باردار شده و موضوع را به دن می‌گوید. دن هم به‌خاطر اینکه نمی‌تواند با این موضوع ارتباط برقرار کند، دچار مشکل شده است؛ مشکلاتی که سرآغاز داستانی پرهیجان می‌شود. این داستان شما را به دنیای روابط پیچیدۀ انسانی در عصر جدید می‌برد؛ عصری که جایگاه عاطفه و مهربانی در مواجهه با رفتارهای ماشینی رنگ باخته و انسان در آن نمی‌داند که در واقع کدام رفتار او درست و کدام نکوهیده است. بیل گیتس این اثر را یکی از جذاب‌ترین، هوشمندانه‌ترین و مؤثرترین کتاب‌ها درمورد امیدواری نسبت به کسی دانسته است که هستید و موقعیتی که در آن عمل می‌کنید. او این اثر را یکی از پرمحتواترین رمان‌هایی دانسته که خوانده است.

«هادسون» در کتاب پروژه رزی، پسر نوجوان ۱۱ساله‌ای است که در مقطع دبستان در نیویورک مشغول تحصیل است و با محیط پیرامونش خو گرفته است، اما رزی به یک‌باره اعلام می‌کند که موقعیت شغلی مناسبی در استرالیا به او پیشنهاد شده و تمایل دارد برای ارتقای شغلی پیشنهاد را بپذیرد و از خانواده می‌خواهد تا او را در این امر همراهی کنند. به نظر می‌رسد که هادسون تمایلی چندانی به تغییر و جابه‌جایی ندارد. به هر ترتیب آن‌ها به استرالیا و شهر ملبورن عزیمت می‌کنند. بعد از یافتن مدرسه برای هادسون، جاگیرشدن رزی در شغل جدید و دن به‌عنوان استاد ژنتیک، کم‌کم رد‌پای مشکلات در زندگیشان پیدا می شود که البته این مشکلات مربوط به رفتار و روحیات هادسون است. دن مثل همیشه به‌منظور رفع این مشکلات دست به کار می‌شود. در این بین، اتفاقات و حوادث غیر‌مترقبه‌ای می‌افتد که باید آن‌ها را بدانید.

خواندن کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رزی (کتاب اول؛ پروژه رزی)

«یک قرار ملاقات با کلودیا در کافی‌شاپ همیشگی برای گفتگو در مورد رفتار اجتماعی گذاشتم. متوجه شدم که باید توانایی جذب دیگران را در خودم بهبود ببخشم و تمام تلاشم را در جهت متقاعد کردن رُزی به کار بگیرم.

مهارت‌های اجتماعی به جای خودشان مناسب و ارزشمند بودند.

من تا اندازه‌ای با موضوعات عجیب و غریب اجتماعی خو گرفته بودم. در مدرسه، ناخواسته دلقک کلاس شده بودم. به تدریج در دوران بلوغ این کار تبدیل به عمد شد.

پیشخدمت به میزمان نزدیک شد. کلودیا گفت: «تو سفارش بده.»

«چی دوست داری؟»

«یه اسپرسو بدون کافئین.»

شکل جدیدی از قهوه، اما من چنین چیزی دوست نداشتم. قطعاً کلودیا از ملاقات‌های قبلی این مورد را به خاطر داشت و نمی‌خواست که دوباره تکرار شود چون برایش آزاردهنده بود.

من به پیشخدمت گفتم: «من یه دوبل اسپرسو می‌خوام و دوستم یه اسپرسو بدون کافئین و بدون شکر.»

کلودیا گفت: «بسیار خوب، چی شده؟»

به او یادآور شدم که سعی کردم خیلی مؤدبانه قهوه سفارش دهم. کلودیا اصرار داشت که شیوهٔ تأملم به شکلی نامحسوس تغییر کرده است.

او گفت: «من شهر نیویورک را به عنوان جایگاهی برای آموزش تشخص قبول ندارم، اما تو رفتی اونجا.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۲۴۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان