دانلود و خرید کتاب دویدن با دل محمدرضا شرفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دویدن با دل اثر محمدرضا شرفی

کتاب دویدن با دل

ویراستار:مرضیه رافع
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دویدن با دل

کتاب دویدن با دل نوشتهٔ محمدرضا شرفی و ویراستهٔ مرضیه رافع است و موسسه شهید حسن باقری آن را منتشر کرده است. این کتاب حاوی زندگی‌نامهٔ داستانی شهید «سیدمحمد صنیع‌خانی»، بنیان‌گذار ترابری سپاه است.

درباره کتاب دویدن با دل

جنگ‌ها پر از قصه‌اند؛ تلخ و شیرین و پر از بیم و امیدند. سردار شهید «سیدمحمد صنیع‌خانی»، بنيان‌گذار و فرماندهٔ ترابری سپاه و ایفاگر نقشی مؤثر و تعیین‌کننده در ایجاد تحرک در یگان‌های رزم و پشتیبانی و رفع کمبود وسائل نقلیهٔ سنگین بود. کتاب دویدن با دل حاوی زندگی‌نامهٔ داستانی این شهید به قلم محمدرضا شرفی است که در ۱۹ فصل به‌انضمام تصاویر و اسناد، به معرفی وجوه شخصیتی و روش‌ و منش او در جبهه‌های جنگ، زندگی شخصی و مسئولیت‌های اجتماعی‌ شهید پس از جنگ می‌پردازد. 

خواندن کتاب دویدن با دل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی‌نامهٔ شهدا و تاریخ جنگ ایران و عراق از خواندن این کتاب داستانی سود خواهند برد.

بخشی از کتاب دویدن با دل

«بیماری که روی صندلی نشسته است، نیم‌رخش به طرف دوربین است، روی پیراهن مشکی کت پوشیده. مشکی رنگ عزاست، پس بیمار عزادار است. دکتر نمی‌داند که عزای بیمار، عزای امام‌حسین (ع) است. دکتر نمی‌داند بیمارش چه در لندن باشد، چه تهران، چه در غرب باشد، چه جنوب، چه هیئتی در نازی‌آباد، چه زیر چادری نزدیکی‌های میدان جنگ و چه در اتاقش به تنهایی در شب شرجی لندن، عزای امام‌حسین (ع) را برپا می‌کند. دکتر نمی‌داند بیمارش درست چند ساعت قبل از آمدن به بیمارستان بر سر سجاده‌اش در اتاق محل سکونتش زیر لب نوحه‌ای زمزمه کرده و بر سینه زده؛ با جسمی که هنوز نمی‌داند درون رگ‌هایش در خونی که در رگ‌هایش در جریان است، چه اتفاقی افتاده و میفتد. بعد گوشی را برداشته و زنگ زده به تهران. سفارش کرده برای شب عید بچه‌ها لباس بخرند و دوباره خواسته است با دکتر فرودی و دکترهای دیگر در ایران صحبت کنند که اگر معالجه‌اش در ایران امکان‌پذیر است، برگردد تهران است. می‌داند که درمانش نیاز به این سفر داشته، سفری که تا دم آخر زیر بار آن نرفته و به اجبار زیر بار آن رفته و این اجبار برای آمدنش به لندن از حس و حالش پیداست. از محاسن و موهای کوتاهش که روی پیشانی‌اش ریخته و نوع نگاهی که گاهی به مترجم و گاهی به دکتر یله و رهای پشت میز میندازد پیداست که دلش نمی‌خواسته اینجا باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۳۱,۴۹۹
تومان