دانلود و خرید کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند دبی فورد ترجمه الهام شریف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند اثر دبی فورد

کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

نویسنده:دبی فورد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

«چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند» نوشته دبی فورد(۲۰۱۳-۱۹۵۵)، نویسنده و سخنران آمریکایی است. درک این موضوع که چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و چرا ما به بدترین دشمن خود تبدیل می‌شویم یکی از مهم‌ترین کنکاش‌هایی است که باید در زندگی انجام دهیم. پرده برداشتن از ظلمت عمیق و نهفته‌ای که همه انتخاب‌های ما را تحت تأثیر قرار داده و به تمامی تجارب انسانی ما راه پیدا می‌کند سفری بسیار شگفت‌انگیز و آگاهی‌بخش است. این سفر ما را به قلب دوگانگی نور و ظلمتی می‌برد که درون یکایک ما حکمرانی می‌کند، نبردی سخت و در عین حال جالب چرا که اغلب ما حتی نمی‌دانیم چه کسی هستیم. ما برای دیدن دنیا از چشم‌اندازی که می‌شناسیم راه‌های زیادی می‌پیماییم و هر کاری گمان می‌کنیم برای حفاظت از خود لازم است انجام می‌دهیم چه خوب و چه بد. به همین خاطر است که در این نبرد باید قدم از راهی که سال‌ها پیموده‌ایم بیرون بگذاریم و مکانیزم‌های نهفته‌ای که موجب آسیب زدن به خود و اطرافیانمان گشته است بشناسیم. این کتاب راهی مطمئن در اختیارتان می‌گذارد تا با وسوسه‌هایی که شما را به سوی گذشته می‌کشاند بجنگید و قدم به دنیای نامحدود خود حقیقی و جاودانتان بگذارید.
معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

Roya🌱
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

از نظر بنده این کتاب سیر سینوسی داره به حالتی که بعضی قسمت ها آموزنده هست که آدم مشتاقه ادامه بده ولی بخش های دیگر رغبتی برای خواننده ایجاد نمی کنه.

Hadim222
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

مطالعه نمونه رو چرا برداشتین؟

Mr_Delshadi
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

کتاب خوب و جامعیه نکات عمیق روانشناسی و خودشناسی و بلاخره امروز تمومش کردم ۲۲:۱۲ ۷بهمن۹۹

Mostafa Falahipoor
۱۳۹۸/۰۳/۰۷

نمونه متن کتاب رو خوندم و لذت بردم ازش...ارزش مطالعه کردن رو داره بنظرم

کاربر ۱۰۹۲۶۲۷
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

خیلی دوستش داشتم ولذت بردم چون نویسنده با دلسوزی و با تمام احساساتش نوشته و تمام نوشتهاش خیلی کاربردیه در عین حال با زبان ساده بیان شده از کتابایی بود که دوست دارم دوباره بخونم

احمد
۱۳۹۶/۰۱/۰۶

عالی

حسین الوندی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲

پرفکت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۱)
درد بزرگ‌ترین محرک ما برای تغییر است.
Roya🌱
بخشش یعنی کنار گذاشتن چوبی که از درون با آن خود را می‌زنیم، یعنی گوش ندادن به همه پیام‌های منفی و زجرآوری که بارها و بارها در خلوت به خود می‌گوییم، یعنی انتخاب آرامش به‌جای رنج، شرافت به‌جای گناه، تنهایی به‌جای ازدحام و عشق به‌جای جنگ! یعنی خود را برای همه افرادی که به آن‌ها صدمه زده‌ایم ببخشیم؛ یعنی بخشیدن خود برای تمام بدی‌هایی که دانسته و ندانسته در حق خود و دیگران کرده‌ایم، یعنی گذشتن از خودمان برای انتظارات غیرواقع بینانه‌ای که داشته‌ایم، محدودیت‌های نادرستی که ساخته‌ایم و در یک کلام برای همه اشتباهات بشری‌مان!
Roya🌱
مردم‌دار‌های واقعی اغلب افرادی هستند که در کودکی زخم‌های عمیقی خورده‌اند. این آدم‌ها به اندازه‌ای سرکوب شده‌اند که دیگر نیازهای خود را فراموش کرده‌اند و از همان سنین پایین آموخته‌اند برای آن‌که فشار کمتری متحمل شوند باید سعی کنند همه را از خود راضی نگه دارند.
Roya🌱
اگر ما آن‌قدر شهامت داشته باشیم که بتوانیم احساساتی را که پشت رفتارهای بد ما خوابیده‌اند تشخیص دهیم می‌توانیم ریشه مشکلات خود را پیدا کنیم و خنثی کردن بمبی را که هر لحظه ممکن است پیش روی ما منفجر شود آغاز کنیم.
Roya🌱
لجاجت یا یکدندگی در واقع صورتی از خشم ابراز نشده و یا به عبارتی خشم ریشه دوانده است.
Mona Kazemi
سال‌ها پیش شخصی کارتی به من داد با این مضمون؛ «سؤال هرچه باشد، پاسخ عشق است!» و من امروز باور دارم که عشق پاسخ همه سؤال‌ها است، عشق مرهم و راه‌حلی است که قدرت پایان دادن به کشمکش‌های بی‌پایان درون یکایک ما را دارد. عشق همان چیزی است که شکاف میان ما و ذات مقدسمان را مرهم نهاده و پر می‌کند.
Zahra Rahimi
احساس شرم مسموم ریشه و دلیل این است که چرا ما کارهای بد می‌کنیم
Ensi Sabbaghi
آرامش رسالت ما و بزرگ‌ترین هدف زندگی است. انسانی که آرامش دارد همه چیز دارد.
Dexter
درد بزرگ‌ترین محرک ما برای تغییر است. درد یک اهرم روحی است که در را به روی حقایق جدیدی می‌گشاید. فکر می‌کنید اگر همه چیز عالی بود و هیچ غمی نداشتیم هیچ‌گاه جوانب عمیق‌تر وجود خود را می‌دیدیم، به فکر فرو می‌رفتیم، آن را به چالش می‌کشیدیم و تصمیم به تغییر می‌گرفتیم؟
Dexter
شرم‌های نهانی و حل‌نشده عامل نابودی موفقیت‌ها، از بین بردن تلاش‌ها، کشتن فرصت‌ها و تباه کردن زندگی ما هستند. ما با انجام کارهای خودویرانگرانه شرم‌های درونی خود را تخلیه می‌کنیم به عبارتی ناخودآگاه کاری می‌کنیم که از خود خجالت بکشیم و بر حس اندوه و تأسفی که درون خود داریم مرهم بگذاریم. می‌توان این قضیه را به این شکل نگاه کرد که اگر ما با شرم خود روبه‌رو نشویم او با ما روبه‌رو خواهد شد. اگر ما به سرکوب و انکار شرم‌های خود ادامه دهیم زمانی به شکلی بسیار مخرب‌تر از آنچه تصور می‌کنیم بروز می‌کنند. به همین علت است که باید با زخم‌های گذشته خود روبه‌رو شویم، از آن‌ها درس بگیریم و آن‌ها را در جهت رشد و کمال خود به کار گیریم تا یک روز شاهد باز شدن آن زخم‌ها و مجبور شدن به کاری که فکرش را هم نمی‌کنیم، نباشیم. هنگامی که ما ارزش حقیقی شرم‌های خود را درک می‌کنیم آن‌ها را آن‌گونه که هستند می‌بینیم: راهنمایی روحانی برای کمک به شناخت عمیق‌ترین ابعاد وجودمان، مرهم گذاشتن بر زخم‌های عاطفی و غیرفعال کردن سخت‌افزار‌های ناخوشایندمان؛ درمانی معنوی و هدایتگر روح ما به سرمنزل حقیقی و ذات راستین الهی.
mhzm

حجم

۱۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان