دانلود و خرید کتاب نظریه های پولی پیشرفته لیلا ترکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظریه های پولی پیشرفته اثر لیلا ترکی

کتاب نظریه های پولی پیشرفته

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نظریه های پولی پیشرفته

کتاب نظریه های پولی پیشرفته نوشتهٔ لیلا ترکی و والا صنیع زاده است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نظریه های پولی پیشرفته

کتاب نظریه های پولی پیشرفته با استفاده از نظریه‌های صاحب‌نظران، اقتصاددان‌ها و متخصصان اقتصاد پول به رشته تحریر درآمده است. برای این منظور از اثر آقای والش با عنوان اقتصاد پولی پیشرفته در زمان نگارش این متن استفاده شده است. همچنین در این کتاب سعی شده تا مفاهیم به‌کاربرده‌شده به دقت تجزیه و تحلیل شود. همچنین تمامی روابط و معادلات به تفصیل در این کتاب تحلیل شده است. در این کتاب فقط به بیان نظریات پولی اکتفا نشده بلکه جزئیات روابط به دقت و با استفاده از اسناد و منابع بیان شده است. هدف نهایی، صرف نظر از آشنا کردن دانشجویان و سایر علاقه‌مندان با مباحث اقتصاد پولی است همچنین استفاده از روابط ریاضی و به‌کارگیری آنها در دقیق تر بیان‌کردن این نظریات است.

در مجموع این کتاب شامل پنج فصل است. فصل اول شواهد تجربی در مورد پول، قیمت‌ها و تولید، فصل دوم پول در تابع مطلوبیت، فصل سوم پول و مبادلات، فصل چهارم پول و مالیه عمومی، فصل پنجم، پول در کوتاه‌مدت، چسبندگی‌های اطلاعات و سبد مالی.

نظریات پولی در قرن ۲۱ و با ایجاد رمز ارزها و سایر تحولات تکنولوژیکی باید از طریق اصلاحات اساسی، خود را با مقتضیات اقتصادی و اجتماعی و فناوری جهان هماهنگ سازد. در این قرن تجارت بین‌المللی دنیا با نرخ رشد بالایی در حال افزایش است، ارتباطات مالی بین کشورها دائماً زیادتر می‌شود، هر سال احتمال پیدایش بحران‌های پولی و مالی وجود دارد، سیطره بنگاه‌ها و مؤسسات پولی عظیم و غول‌آسا هر سال افزایش می‌یابد و هم‌زمان اندیشه جهانی‌شدن دائماً در حال گسترش است. در چنین دنیایی بانک‌های مرکزی نمی‌توانند مانند قبل به بقای خود ادامه دهند و به ناچار باید اصلاحات لازم را در زمینه‌های مختلف را بپذیرند.

خواندن کتاب نظریه های پولی پیشرفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران و دانشجویان رشتهٔ اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۹,۲۰۰
۲۰%
تومان