دانلود و خرید کتاب النا می داند کلودیا پینیرو ترجمه مرتضی خطیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب النا می داند اثر کلودیا پینیرو

کتاب النا می داند

انتشارات:انتشارات شانی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب النا می داند

کتاب النا می داند نوشتهٔ کلودیا پینیرو و ترجمهٔ مرتضی خطیبی است و انتشارات شانی آن را منتشر کرده است. این رمان نامزد نهایی جایزهٔ من‌بوکر در سال ۲۰۲۲ بوده است.

درباره کتاب النا می داند

کتاب النا می داند در ۳ بخش نوشته شده است. عنوان‌های این بخش‌ها به‌ترتیب عبارت است از: «صبح (قرص دوم)»، «میانهٔ روز (قرص سوم)» و «بعدازظهر (قرص چهارم)». رمانِ کلودیا پینیرو از جایی آغاز می‌شود که راوی به ما از مشکل «النا» می‌گوید. پای راست او تکان نمی‌خورد. بالا نمی‌آید. جلو نمی‌رود. پایین نمی‌آید. النا در آشپزخانه‌اش می‌نشیند و صبر می‌کند. او باید با قطار ساعت ۱۰ به شهر برود. النا آرزو می‌کند که امروز به هیچ آشنایی بر نخورد؛ کسی که جویای سلامتی‌اش شود یا بخواهد مرگ دخترش را تسلیت بگوید.

خواندن کتاب النا می داند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب النا می داند

«شگردش اینه که باید پای راستت رو چند سانتی متر بیاری بالا و به سمت جلو دراز کنی، تا جایی که از پای چپت جلوتر بره، بعد بیاریش پایین. این چیزها در افکار النا می‌گذشت.

با اینکه مغزش به پا دستور حرکت می‌داد، پای راستش تکون نمی‌خورد. پاش نه بالا اومد، نه توی هوا به سمت جلو دراز می‌شد، نه حتی به عقب خم می‌شد. از انجام این کار به ظاهر ساده ناتوان بود. به همین خاطر نشست و منتظر ماند. النا برای رفتن به شهر باید سوار قطار ساعت ده می‌شد، چون ساعت نه قرصش رو خورده بود، نمی‌تونست قطار ساعت یازده رو سوار بشه، پس می‌دونست که باید قطار ساعت ده رو سوار بشه، درست زمانی که مغزش تحت تاثیر دارو فرمان صادر می‌کنه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۷۲۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان