دانلود و خرید کتاب مامان آناناس، بابا آناناس لاله جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مامان آناناس، بابا آناناس اثر لاله  جعفری

کتاب مامان آناناس، بابا آناناس

معرفی کتاب مامان آناناس، بابا آناناس

کتاب الکترونیکی مامان آناناس، بابا آناناس نوشتۀ لاله جعفری است و نشر افق آن را منتشر کرده است. کتاب مامان آناناس، بابا آناناس، یک کتاب آموزشی است که به بچه‌های کلاس اولی کمک می‌کند در مهارت روخوانی بهتر شوند. این کتاب که برای کودکان نوسواد تدوین شده، در قالب قصه‌ای مصور، بسیار ساده و کوتاه، کلمات جدید را به آن‌ها می‌آموزد و مهارت‌های کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی را در آن‌ها تقویت می‌کند.

درباره کتاب مامان آناناس، بابا آناناس

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به عنوان مثال اگر برای کودکی ده ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ده ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

یکی از اولین و پایه‌ای‌ترین مهارت‌هایی که هر کودکی باید آن را بیاموزد، توانایی روخوانی است. به همین خاطر، از همان کلاس اول به کودکان حروف الفبا آموخته می‌شود تا به کمک آن بتوانند متن‌ها را بخوانند. آموزش این حروف در قالب درس فارسی اتفاق می‌افتد. بااینکه درس فارسی برای اکثر دانش‌آموزان هیجان‌انگیز است و پیچیدگی زیادی ندارد، ولی گاهی برای بهترشدن به منابع کمکی هم نیاز دارند. کتاب‌هایی که به آن‌ها کمک کنند آنچه یاد گرفته‌اند را بار دیگر و به شکل‌های جدیدتر تمرین کنند. یکی از مجموعه‌های کاربردی در همین زمینه، سری کتاب‌های کلاس‌ اولی، کتاب اولی نشر افق هستند. این کتاب‌ها متناسب با درس‌های فارسی کلاس اول تدوین شده‌اند و قدم‌به‌قدم به کودک کمک می‌کنند مهارت‌های مرتبط با روخوانی‌اش را تقویت کند. کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس - سطح ۱ نوشتۀ لاله جعفری، از سری کتاب‌های همین مجموعه است که بر اساس درس‌های ۱ تا ۵ کتاب فارسی این مقطع نوشته‌ شده. یعنی بچه‌ها پس از گذراندن پنج درس ابتدایی و آشنایی مقدماتی با حروف الفبا، می‌توانند این داستان‌های ساده را مطالعه نمایند و آموخته‌هایشان را تمرین کنند.

کتاب مامان‌ آناناس، بابا آناناس که در واقع سطح یک از سطوح پنج‌گانهٔ این سری محسوب می‌شود، بیشتر بر روی مهارت‌های کلمه خوانی و جمله خوانی متمرکز است.

خواندن کتاب مامان آناناس، بابا آناناس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب داستان برای کودکان ۷ ساله مناسب است. بچه‌هایی که تازه به کلاس اول رفته‌اند، می‌توانند از این کتاب کمک بگیرند تا روخوانی‌شان را بهتر کنند.

بخشی از کتاب مامان آناناس، بابا آناناس

«باباناس مَن آب را دوست دارَم.»

ماماناس دَر رود بود.

«آب، او را نَبَر، ماماناسَم را نبر!»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان