دانلود و خرید کتاب راهنمای آزمون نفوذ در سامانه های تحت وب بر اساس استاندارد OWASP جواد مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای آزمون نفوذ در سامانه های تحت وب بر اساس استاندارد OWASP اثر جواد مرادی

کتاب راهنمای آزمون نفوذ در سامانه های تحت وب بر اساس استاندارد OWASP

معرفی کتاب راهنمای آزمون نفوذ در سامانه های تحت وب بر اساس استاندارد OWASP

کتاب راهنمای آزمون نفوذ در سامانه های تحت وب بر اساس استاندارد OWASP نوشتهٔ جواد مرادی و میثم میرزایی و محمدحسین حسن نیا و ویراستهٔ الهام نقیبی است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای آزمون نفوذ در سامانه های تحت وب بر اساس استاندارد OWASP

بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و تعاملات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات، در همهٔ سطوح اعم از افراد، مؤسسات غیر دولتی و نهادهای دولتی و حاکمیتی، در فضای سایبر انجام می­­‌گیرد و با گسترش روزافزون استفاده از فضای سایبری، امنیت در این فضا به یکی از دغدغه‏­‌های اصلی سازمان‏­‌ها و افراد مبدل شده است.

یکی از مهم­‌ترین عامل‌های حفظ امنیت در فضای سایبری، انجام ارزیابی‌های امنیتی است. ارزیابی امنیتی به فرآیند شبیه‌سازی حملات سایبری بر روی یک وب‌سایت یا شبکه کامپیوتری گفته می‌شود. هدف این کار شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای برطرف کردن آسیب‌پذیری‌هاست که این کار از حمله‌های آتی هکرها و بهره‌مندی غیرمجاز آن‌ها از سیستم جلوگیری می‌کند.

این کتاب ترجمه OWASP Testing Guide v4 است که به ­عنوان استاندارد ارزیابی امنیتی وب­ سایت تلقی می‌شود. محتوای کتاب به ­نحوی نگارش شده که هم برای افرادی که به تازگی قصد ورود به حوزه ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ را دارند و هم افرادی که سابقه کار در این حوزه را دارند مناسب بوده و با مطالعه این سند می‌­توانند به یک رهیافت جامع در ارزیابی سامانه­ های تحت وب دست پیدا کنند.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب راهنمای آزمون نفوذ در سامانه های تحت وب بر اساس استاندارد OWASP را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ امنیت وب­ سایت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
۱۰۱,۵۰۰
۳۰%
تومان