دانلود و خرید کتاب مهارت‌های فروش فردریک اکلوند ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های فروش اثر فردریک  اکلوند

کتاب مهارت‌های فروش

معرفی کتاب مهارت‌های فروش

«مهارت‌های فروش» کتابی به نوشته فردریک اکلوند و ترجمه مهدی قراچه داغی است. در این کتاب راهکارها، ترفندها و اسرار فروش به رشته تحریر در‌آمده است. عنوان فرعی این کتاب چگونه به هر کس فروش کنیم است. اما در زندگی چیزهایی وجود دارد که قابل فروش نیستند؛ عزیزان، فرزندان، ارزش‌ها، استحکام شخصیت، باورها و معنویت‌تان. آن‌ها نه‌تنها قیمتی هستند، بلکه تقدس هم دارند، نویسنده بر این باور است که حتی من هم نمی‌توانم چیزهایی را بفروشم، به‌خصوص روح و روانم را، اما دیگر چیزها قابل مذاکره هستند. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: فروش را فراموش کنید ـ خودتان را پیدا کنید. شروع می‌کنیم، اما قبل از آن فکر می‌کنم به مقدمه‌ احتیاج داشته باشیم. من فردریک هستم، از آشنایی با شما خوشحالم، خوشحالم که دست‌تان را می‌فشارم. بیایید این لحظه را خوش بداریم. به اطرافتان نگاه کنید. ما اینجا هستیم، زنده‌ایم و می‌خواهیم به اتفاق به مقصدمان برسیم. از این‌که خودتان هستید به شما تبریک می‌گویم. شما زیبا هستید و قرار است به آنچه برای آن ساخته شده‌اید، برسید و اگر کسی به شما نگفت که دوستت دارد، من می‌گویم عاشقانه شما را دوست دارم. این‌که چگونه با استفاده از جذابیت، هوش، اصالت و مشرب خوش خود با دیگران پیوند و ارتباط برقرار می‌سازید؛ شاخصی است که نشان می‌دهد چگونه متقاعد می‌کنید، چگونه الهام می‌بخشید و به اعتمادبه‌نفس می‌رسید. شما همه روزه بدون توجه به ایستگاهتان در زندگی یا کاری که می‌کنید، خودتان را می‌فروشید. شما بِرند خود هستید. شما کالا و محصول خود هستید. در تجارت مهم است که محصول خود را بشناسید، اما مهم‌تر آن است که خودتان را بشناسید و بدانید دستاوردتان چیست. مردم به آنچه بکر و اصیل باشد اعتقاد دارند. بدانید که قرار نیست سر کسی کلاه بگذارید، پول و موفقیت هر اندازه هم که زیاد باشد ارزش ندارد نام نیک شما را خدشه‌دار کند.

نظرات کاربران

Mohsen7080
۱۳۹۶/۰۹/۱۴

فصل های اول و آخر نکات خوبی داشت.. نکاتی ک فکر میکردم خوبه براتون به صورت بریده قرار دادم..

Real Estate
۱۳۹۷/۰۹/۱۴

من خودم مشاور املاک هستم،با نویسنده در برنامه این خانه چندآشنا شدم.از شخصیتش خیلی خوشم نیومد هرچند پول زیادی به جیب میزد اما حفره های شخصیتی خاص خودش رو داشت. به هر حال الگویه من بود چون درامد خیلی زیادی داشت

- بیشتر
alikort
۱۳۹۷/۰۲/۱۵

نویسنده این کتاب یکی معروف های حوزه فروش املاک در نیویورکه . یک مستند تلویزیونی هم به اسم این خانه چند ؟ با حضور ایشون و چندین مشاور املاک دیگه ساخته شده . من قبلا با دیدن این مستند با

- بیشتر
bahram
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

این کتاب واقعا برای افراد موفق نوشته شده، اگه این نویسنده ده کتاب دیگه این مدلی بده همشونو میخرم❤️

ل
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

یه پیام دارم برای نسل نو اندیش (مهم این نیست که چقدر پول توی جیب مترجم میره مهم اینه که هموطن با قیمت خیلی پایین و کم بتونه علمشو افزایش بده)

کاربر 884754
۱۳۹۸/۰۱/۰۴

کتاب بدی نیست ولی خب اونطوری که توظیح داده خودش فروشنده خوبی نیست و نتونست کتابش رو به من و اطرافیانم بفروشه چون اکثر صفحات کتاب رو بدون نگاه انداختن رد کردم!

مرضیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

فردریک اکلوند فروشنده بزرگیه چون بلده خودش رو پرزنت کنه. همون طور که خودش در این کتاب میگه اولین چیزی که می فروشید خودتون هستید و فردریک به شما یاد میده چطور به بهترین وجه خودتون رو عرضه کنید. انتظار

- بیشتر
پورچیستا
۱۳۹۶/۰۱/۱۱

چن درصدش سانسور شده؟😂😂😂

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۹)
بگذارید کمی منتظر بمانند. چندی پیش شرکت اپل درباره فروش آیفون‌های جدیدش اعلامیه‌ای داد. در اعلامیه صرفاً به این مطلب اشاره شده بود که همه می‌توانند آن را بخرند. بعد دوسه هفته همه را منتظر نگه داشت و سرانجام آیفون‌ها را روانه بازار کرد. این شیوه پیشرفته فروش است.
Mohsen7080
ما همیشه موافق دیگران نیستیم اما احترام گذاشتن به عقاید دیگران آن‌ها را جذب می‌کند.
Amir
۳. از قانون پنج ساعت متابعت کنید. هرگز در عرض پنج ساعت بیش از دو مطلب پُست نکنید. از یک مطلب چند نوع پُست نگذارید.
Mohsen7080
اشخاص مایلند با کسانی که آن‌ها را دوست دارند معامله کنند. هرگز دچار این اشتباه نشوید که تجارت فقط در محصول و کالا خلاصه می‌شود.
Mohsen7080
«لطفاً کمتر حرف بزن بیشتر عمل کن»
احمد
من به این نتیجه رسیده‌ایم که وقتی نتیجه خوب می‌گیرید، دنیا را به چشم دیگری نگاه می‌کنید. فرصت‌های مطلوب و مناسب هر جا را شناسایی می‌کنید چون خودتان را باور دارید. وقتی به موفقیت می‌رسید زمان آن رسیده براساس آن باز هم خودتان را بالاتر بکشید و فرصت‌های مناسب بیشتری خلق کنید. هیچ‌چیز به اندازه موفق شدن، موفقیت ایجاد نمی‌کند.
Mohsen7080
باید بدانیم توان کنترل دیگران را نداریم و حتی اگر به مدد اختیار و اقتدار این کار را کردیم، کاری موقتی انجام داده‌ایم و این یعنی شکست و ناکامی.
Mohsen7080
وقتی مشتری درباره قیمت خانه‌ای که تبلیغ کردم سؤال می‌کند بلافاصله به او قیمت نمی‌دهم، این رمزوراز من است. آن‌ها می‌خواهند بدانند من به چه فکر می‌کنم. آن‌ها سؤال می‌کنند، من تبسم می‌کنم، مکث می‌کنم و چند ثانیه آن‌ها را منتظر نگه می‌دارم. بعد به آن‌ها می‌گویم ظرف چند ساعت قیمت ملک را برایشان ایمیل می‌کنم: «منتظر باشید. تا شب قیمت را برایتان مخابره می‌کنم» .
Mohsen7080
می‌فروشید. شما بِرند خود هستید. شما کالا و محصول خود هستید. در تجارت مهم است که محصول خود را بشناسید، اما مهم‌تر آن است که خودتان را بشناسید و بدانید دستاوردتان چیست. مردم به آنچه بکر و اصیل باشد اعتقاد دارند. بدانید که قرار نیست سر کسی کلاه بگذارید، پول و موفقیت هر اندازه هم که زیاد باشد ارزش ندارد نام نیک شما را خدشه‌دار کند.
Mohsen7080
مهم این است که با چه سرعتی از زمین بلند می‌شوید، با چه سرعتی گرد و خاک را از لباستان می‌تکانید، بار دیگر روی زمین می‌نشینید و از نو شروع می‌کنید، و دوباره‌ و دوباره از نو ‌آغاز می‌کنید. گاه سقوط دردناک است؛ گاه خجالت ناکامی تحقیرآمیز و گاه هزینه‌های مالی به همراه دارد، اما مهم این است که با کسب هر تجربه، راحت‌تر با سختی‌ها برخورد می‌کنیم.
Mohsen7080

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان