دانلود و خرید کتاب ویلیام تل و سیب آزادی تونی بردمن ترجمه مسعود ملک یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ویلیام تل و سیب آزادی اثر تونی بردمن

کتاب ویلیام تل و سیب آزادی

معرفی کتاب ویلیام تل و سیب آزادی

کتاب «ویلیام تل و سیب آزادی» نوشتۀ تونی بردمن و ترجمۀ مسعود ملک یاری است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. ویلیام تل و سیب آزادی، هفتمین جلد از مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان است.

درباره کتاب ویلیام تل و سیب آزادی

مطالعۀ داستان تأثیرات فراوانی بر کودکان و نوجوانان می‌گذارد؛ قدرت درک و خیال‌پردازی‌شان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا کرده و دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا می‌یابد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان و نوجوانان، به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند. قصه‌های پرماجرای جهان مجموعه‌ای ۱۰ جلدی است که در آن قصه‌ها و داستان‌های ماندگار و کلاسیک جهان برای کودکان و نوجوانان بازنویسی شده است. نام جلدهای این مجموعه برای همه آشناست و اقتباس‌های زیادی از روی آن به شکل کمیک استریپ، انیمیشن، فیلم، مجموعهٔ تلویزیونی شده است. ویژگی مشترک اکثر این داستان‌ها این است که قهرمانان پس از طی‌کردن مسیری طولانی، تحمل سختی‌ها، مبارزه با آدم بدها و پشت سر گذاشتن ماجراهای هیجان‌انگیز و البته دشوار بر مشکلات، بدی‌ها و ضدقهرمانان پیروز می‌شوند.

کتاب‌های مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان عبارت‌اند از: «جلد اول: رابین‌هود و تیر نقره‌ای»، «جلد دوم: گالیور در لی‌لی پوت»، «جلد سوم: علاءالدین و غول افسانه‌ای»، «جلد چهارم: دیوید و نره‌غول»، «جلد پنجم: رابینسون کروزوئه و کشتی ‌شکسته»، «جلد ششم: بیوولف قهرمان»، «جلد هفتم: ویلیام تل و سیب آزادی»، «جلد هشتم: آرتور و شمشیر پادشاه»، «جلد نهم: جیسون و سفر به انتهای جهان» و «جلد دهم: علی‌بابا و گنج پنهان»

کتاب ویلیام تل و سیب آزادی، یکی از رمان‌ها مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان، بر اساس یکی از آثار مهم و معروف ادبیات جهان نوشتۀ شیلر برای رده سنی کودک و نوجوان بازنویسی شده است. ویلیام تل شکارچی ماهر، همسر و پدر بی‌نظیری است و تمام مردم، ‌دوستان و آشنایان به او احترام می‌گذارند. او در زمانی زندگی می‌کرد که امپراتور اتريش بر سوئيس حكمرانی می‌کرد و سربازان زره‌پوشش مردم بی‌گناه را می‌کشتند. در کتاب ویلیام تل و سیب آزادی اتفاقاتی می‌افتد که ویلیام تل تبدیل به قهرمان ملی در دفاع از روستاییان می‌شود. کتاب ویلیام تل و سیب آزادی شامل ۵ فصل می‌شود. «فصل اول: فرماندار گسلر»، «فصل دوم: قانون جدید»، «فصل سوم: مبارزۀ فرماندار»، «فصل چهارم: یک سیب و یک تیر» و «فصل پنجم: مردی که عزمش را جزم کرد»

خواندن کتاب ویلیام تل و سیب آزادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و همچنین علاقه‌مندان به رمان‌های کلاسیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ویلیام تل و سیب آزادی

«در آن روزگار، امپراتور اتريش بر سوئيس حكم می‌راند و سربازان زره‌پوش او، مردم بی‌گناه را می‌کشتند. آنها پشت سر داروغه‌های ماليت بگير راه می‌افتادند تا تمام داروندار مردم را از چنگشان در بياورند. هركس هم كه اعتراض می‌کرد، يا با تمام خانواده به زندان می‌افتاد يا دارش می‌زدند. البته تل هم مثل همۀ مردم از داروغه‌ها متنفر بود و رفتار سربازان با مردم، حسابى خلقش را تنگ می‌کرد. ولى كاری از دستش ساخته نبود؛ تل نمی‌خواست جان افراد خانواده‌اش را به خطر بيندازد. برای همين دندان روی جگر می‌گذاشت و با اينكه از خشم، خون خونش را می‌خورد، لام تا كام چيزی نمی‌گفت و تا جايى كه می‌شد خودش را به دردسر نمی‌انداخت و اگر سر و كلۀ گسلر پيدا نمی‌شد، شايد اوضاع همان‌طور باقى می‌ماند و آب از آب تكان نمی‌خورد. يک روز تل از همسایه‌اش پرسيد: حالا این گسلر کی هست؟ تل از چند هفته پيش برای شكار به كوهستان رفته و از وقتى به روستا برگشته بود، چند بار اسم گسلر را از دهان اهالى شنيده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان