دانلود و خرید کتاب تک و تنها در پاریس و مجموعه داستان‌های دیگر جوجو مویز ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تک و تنها در پاریس و مجموعه داستان‌های دیگر اثر جوجو مویز

کتاب تک و تنها در پاریس و مجموعه داستان‌های دیگر

معرفی کتاب تک و تنها در پاریس و مجموعه داستان‌های دیگر

«تک و تنها در پاریس و مجموعه داستان‌های دیگر» آخرین کتاب جوجو مویز (-۱۹۶۹)، نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: نل ساک خود را روی صندلی پلاستیکی در ایستگاه قطار تکان می‌دهد و برای صدمین‌بار به ساعت دیواری نگاه می‌کند. او گهگدار به درِ ورودی اتوماتیکی که کنار می‌رود، چشم می‌دوزد. با بازشدن در، خانواده‌ای وارد می‌شود. ظاهراً از طرفداران پروپاقرص کارتون‌های والت دیزنی هستند ـ با کالسکه بچه، کودکانی که جیغ و داد می‌زنند و پدر و مادری که خیلی بی‌خوابی کشیده‌اند ـ و به طرف سالن انتظار گیتِ عزیمت می‌روند. از نیم ساعت پیش قلبش به‌شدت به تالاپ تولوپ افتاده بود و احساس کرد قفسه سینه‌اش تیر می‌کشد. نل زیر لب گفت: «اون میاد، به هرحال میاد. هرطور شده خودشو میرسونه.» «ترن ۹۰۵۱ پاریس، ده دقیقه دیگر از سکوی شماره ۲ حرکت می‌کند. لطفاً به طرف سکو بروید و فراموش نکنید همه چمدان‌هایتان را با خود ببرید.» نل لبش را گاز گرفت. سپس دوباره برایش پیامک فرستاد ـ بار پنجم. «کجا هستی؟ ترن داره حرکت می‌کنه!» نل وقتی می‌خواست راه بیفتد دوبار برایش اس‌ام‌اس فرستاده بود؛ می‌خواست خیالش راحت شود که در ایستگاه قطار همدیگر را می‌بینند. وقتی از او جوابی دریافت نکرد، پیش خود فکر کرد چون در زیرزمین بوده پیامش را نگرفته است، شاید هم هنوز در زیرزمین است. او سومین پیامک را فرستاد و چهارمین را. نل در ایستگاه منتظر بود که تلفنش لرزید. کمی خیالش راحت شد. «عزیزم عذرخواهی می‌کنم؛ محل کارم و سرم شلوغه، نمی‌تونم خودمو برسونم.» انگار برای خوردن یک نوشیدنی فوری و فوتی قرار گذاشته بودند! نل با ناباوری به تلفنش زل زد. «نمی‌تونی خودتو به ترن برسونی؟ باید منتظرت بمونم؟»
معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

farez
۱۳۹۶/۱۱/۰۴

با همه ی دوستان که گفتن این کار جزو آثار ضعیف جوجو مویزه موافقم...اما اینو هم دقت کنید مکه یه آدم چقدر میتونه خوب بنویسه! بنظرم دیکه خلاقیت هم حدی داره! خب طبیعیه که به خوبیه بقیه ی کارها نیست

- بیشتر
ZR...RB
۱۳۹۶/۱۰/۱۴

به نظر من فقط داستان اصلی مقداری به دل مینشست و داستان های دیگر واقعا اضافه و بی ارزش بودند...جوجو مویز آثار خوبی دارد و در کنار آنها آثار بد و ضعیف دارد که این کتاب هم به نظر من

- بیشتر
✿Farzaneh✿
۱۳۹۵/۱۱/۱۰

من ی سوال داشتم.میخواستم بدونم سه تا کتاب ماه عسل در پاریس و دختری که رهایش کردی و این کتاب،خوندنوش ترتیب داره یا اصلا داستانشون ربطی بهم ندارن؟دوستانی که کتاب هارو خوندن ممنون میشم راهنماییم کنید.

muhammadjavad
۱۳۹۶/۱۰/۱۴

خیلی بیخوده

نازبانو
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

عاااالی ، البته با ترجمه دیگه خوندم

آیناز ر
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

داستان اصلی خوب و احساسی بود خودم از داستانش به دلیل اینکه دلیل منطقی نداشت همه چی رو هوا اتفاق افتاد خوشم نیومد داستان های کوتاه آخرش انگار شاید برای شما اتفاق بیفتد بود فضای خوبی نداشت به غیر از چندتا داستانش بقیه

- بیشتر
fatemeh
۱۳۹۷/۰۲/۱۹

چحوری میتونم نسخه چاپیشو سفارش بدم

𝙵𝚊𝚝𝚎𝚖𝚎𝚑 🌱
۱۳۹۶/۱۰/۲۵

نمی شد گفت عالیه و خب خیلی بد هم نبود. با سلیقه من جور نبود هیشکدومش به جز داستان اولی برام جذابیت نداشت

مهديس
۱۳۹۶/۱۰/۲۵

فقط داستان اولی قشنگ و جذاب بود ولی داستانهای بعدی هیچ کششی برای خوندن ایجاد نمیکرد

luna
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

داستان اصلی که ماجرای دختری که قرار بود با دوست پسرش بره پاریس اما دوست پسرش نمیاد، توصیفات، فضا سازی و در کل داستان اول بسیار عالی بود اما بقه داستلن خیلی چنگی به دل نمیزدن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«تو باید همون کاری رو انجام بدی که قهرمان بزرگت، ساموئل بکت نویسنده، به تو گفته: "یک‌بار دیگر تلاش بکن. یک‌بار دیگر ناکام می‌شوی و در ناکامی مهارت کسب می‌کنی"».
zohreh
«ارزیابی خطرپذیری نقشی مهم در سازمان‌ها دارد که لازم است برای فرار از مشکلات و سرمایه‌گذاری روی فرصت‌های طلایی این مسئله به‌موقع درک و کنترل شود!»
zohreh
فروشنده شانه‌ای بالا انداخت و گفت: «تو هرگز کاری رو که بهت حال و هوای خوب میده انجام نمیدی؟ مادموازل باید بیشتر در پاریس وقت بگذرونی.»
zohreh

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان