دانلود و خرید کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران دیل کارنگی ترجمه غ‍لام‍ح‍س‍ی‍ن‌ اع‍راب‍ی‌
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران اثر دیل کارنگی

کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران

معرفی کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران

کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران نوشتهٔ دیل کارنگی و ترجمهٔ غلامحسین اعرابی است. انتشارات طلایه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، دربارهٔ «روش‌های بنیادی در مراوده با مردم»، «راه‌هایی برای جلب علاقهٔ دیگران» و «چگونگی همفکر کردن دیگران با خود» است.

درباره کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران

کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران، حاصل گردش‌های نویسندهٔ آن، دیل کارنگی، در روزنامه‌ها، مقالات مجلات، پروندهٔ دادگاه‌های خانواده، نوشته‌های فلاسفه قدیم و روان‌شناسان جدید است. او مطالب بسیاری را برای نگارش این کتاب، مطالعه کرده است؛ افزون بر این وی یک محقق حرفه‌ای استخدام کرده و در طول یک سال و نیم، با زیرورو کردن کتابخانه‌های مختلف، آنچه را که فکر می‌کرده از نظرش دور مانده است، گردآوری کرده است.

همهٔ این کوشش‌ها برای آن است که با خواندن این کتاب بتوانید راه‌های برقراری ارتباط سالم و مؤثر با دیگران را بیاموزید.

کتاب آیین دوستیابی با مقدمه‌ای که حاوی ۹ توصیه، پیرامون چگونگی استفادهٔ بهینه از این کتاب است، آغاز می‌شود.

خواندن کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و همهٔ افراد در هر شغل و موقعیتی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی، ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران آمریکایی و گسترش‌دهندهٔ درس‌هایی در زمینه‌های پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود.

کتاب‌های «آیین دوست‌یابی»، «آیین سخنرانی» و «آیین زندگی (چگونه تشویش و نگرانی را از خود دور کنیم)» از مشهورترین آثار او هستند.

دیل کارنگی در تاریخ ۱ نوامبر ۱۹۵۵ درگذشت.

بخش‌هایی از کتاب آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران

«چرا باید برای جلب دوستی دیگران این کتاب را بخوانیم؟ چرا نباید روش بزرگترین دوست‌یاب را که جهان تا به‌امروز به خود دیده است مطالعه کنیم؟ این شخص کیست؟ شاید همین فردا در خیابان با او روبه‌رو شوید. وقتی به چهار متری او می‌رسید شروع می‌کند به تکان دادن دُمش. اگر بایستید و او را نوازش کنید، تقریبا در پوست نمی‌گنجد و می‌خواهد به شما نشان دهد که چقدر دوستتان دارد. شما هم می‌دانید که در پس این همه ابراز محبت از ناحیه او انگیزه خاصی نهفته نیست: قصد ندارد ملکی را به شما بفروشد و نمی‌خواهد با شما ازدواج کند.

آیا هرگز به این اندیشیده‌اید که سگ، تنها جانوری است که برای زندگی کردن نیاز به کار کردن ندارد؟ مرغ باید تخم بگذارد، گاو باید شیر بدهد، قناری باید آواز بخواند. ولی سگ‌امور زندگی خود را با ارائه هیچ چیز جز عشق خود اداره نمی‌کند.

وقتی پنج ساله بودم. پدرم یک توله زرد کوچک به قیمت پنجاه سنت برایم خرید. این جانور عشق و نشاط دوران کودکی من بود. هر روز بعدازظهر، حدود ساعت چهار و نیم، جلوی حیاط می‌ایستاد و آن چشمان زیبایش را به جاده می‌دوخت و به محض اینکه صدای مرا می‌شنید و یا مرا می‌دید که کیف به دست و در حالی که قابلمه ناهارم را آونگ‌وار تکان می‌دادم و در میان بوته‌های حاشیه جاده پیش می‌آیم، از جا می‌پرید. یک‌نفس تا بالای تپه می‌دوید و با پارس‌های سرشار از محبت و نشاط خود به استقبالم می‌آمد.

تیپی به مدت ۵ سال تنها دوست صمیمی من بود. سپس در یک شب غم‌انگیز ــ که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد ــ در فاصله چهار متری من در اثر یک صاعقه کشته شد. مرگ تیپی فاجعه دوران کودکی من بود.

تیپی، تو هیچ‌گاه کتابی در مورد روان‌شناسی نخوانده بودی. نیازی هم نداشتی. تو با غریزه خدادادی می‌دانستی که با واقعا علاقه‌مند شدن به دیگران در کمتر از دو ماه می‌توانی تعداد دوستان بیشتری پیدا کنی تا با دو سال تلاش برای جلب علاقه دیگران به خود. اجازه دهید تکرار کنم: شما با علاقه‌مند شدن به دیگران، در کمتر از دو ماه تعداد دوستان بیشتری پیدا می‌کنید تا با دو سال تلاش برای جلب علاقه دیگران به خودتان.

در عین حال، من و شما افراد بسیاری را می‌شناسیم که با چاپلوسی نسبت به دیگران عمر خود را صرف تلاش برای جلب علاقه دیگران به خودشان می‌کنند.

البته که این کار حاصل ندارد. ما کانون علاقه دیگران نیسیتم. آنها علاقه‌ای به من ندارند چون به خودشان علاقه دارند.

شرکت تلفن نیویورک در یک مطالعه پژوهشی برای یافتن کلمه‌ای که بیش از هر کلمه دیگر در مکالمات تلفنی استفاده می‌شود به نتیجه جالبی رسید. شاید خودتان هم حدس زده باشید. نکته‌ای که بیش از همه در مکالمات تلفنی استفاده می‌شود ضمیر اول شخص مفرد «من» است. این کلمه در ۵۰۰ مکالمه تلفنی بیش از ۳۹۰۰ بار تکرار شد.

وقتی یک عکس دسته‌جمعی را به شما نشان دهند که خودتان هم در میان آنها باشید، اوّل به کدام تصویر نگاه می‌کنید؟

اگر بخواهیم با صرفا تحت تأثیر قرار دادن دیگران، آنها را به خودمان علاقه‌مند کنیم، هرگز تعداد دوستان صمیمی زیادی به دست نخواهیم آورد. دوستان واقعی هیچ گاه با این روش‌ها به دست نمی‌آیند.

ناپلئون این را آزمود و در آخرین دیدارش با ژوزفین به او گفت: «ژورفین، من تمام شانس و اقبالی را که یک مرد می‌توانست در این کره خاکی داشته باشد در اختیار داشته‌ام، ولی در عین حال، در این لحظه، تو تنها کسی هستی که در این دنیا می‌توانم به او اعتماد کنم.» و البته مورخین اعتقاد دارند که او حتی به ژورفین نیز نمی‌توانست اعتماد کند!

آلفرد آدلر، روان‌شناس معروف اتریشی کتابی با عنوان «معنی زندگی برای شما» به رشته تحریر درآورد. او در این کتاب می‌گوید: «کسی که به همنوع خود علاقه‌مند نیست بزرگترین مشکلات را در زندگی خود دارد و هم اوست که بزرگترین صدمات را به دیگران می‌زند. از ناحیه چنین آدم‌هایی است که تمام مشکلات بشر سرچشمه می‌گیرد.»»

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

Nasrin mohseninia
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

اسم این کتابو که همه شنیدن و به قدر کافی معروف و محبوب هست. در یک کلام میگم که با خوندنش مهربونتر و نوعدوست تر میشی 😊

pejmannavi
۱۳۹۸/۰۳/۱۲

این کتاب رو سالها پیش خوندم. فکر میکنم سال 68 یا 67. اون چاپ فکر میکنم مال قبل انقلاب بود. بعدها شنیدم کتاب دچار جرح و تعدیل شده. اما اگه این تغییرات به کتاب صدمه نزده باشه باید بگم واقعا

- بیشتر
Peyvand
۱۳۹۷/۰۶/۳۰

این کتاب بی نظیره فقط اونایی کتاب رو خوندن متوجه ی حرفم میشن !

乙_みG
۱۳۹۷/۰۴/۲۵

من نسخه چاپیشو دارم چیز خوبیه،البته ی چیزی ک فهمیدم اینه ک اگه کمبود عزت نفس داشته باشی اول باید اونو حل کنی بعد این کتابو بخونی😊...دوستان پیشنها دمیکنم دوره ی جادوی جذابیت و البته کتاب بهترین نسخه ی خودت

- بیشتر
M.R
۱۳۹۸/۰۸/۰۱

این کتاب نه تنها برای دوست یابی بلکه برای ارتباط با همگان نیز بسیار موثر و دارای مطالب کاربردی هست. مطمئنا مطالعه این کتاب خالی از لطف نیست.

کاربر ۲۰۸۰۶۷۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

یک کتاب فوق العاده به معنای واقعی کلمه که میتونه به شما توی رفتار با دوستان یا حتی افراد غریبه کمک کنه

Pouya66
۱۳۹۶/۰۹/۰۴

نسخه چاپی رو خوندم . محتوی کتاب هزار بار از عنوانش پر بار تر هست . بدون شک یکی از 5 کتاب برتری هست که در زندگیم دیدم

کاربر ۱۴۱۱۳۹۷
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

سه بخش اخر کتاب نیست

عارف
۱۳۹۸/۰۳/۰۵

واسم عجیبه که نظرات راجع به این کتاب انقد کمه این کتابه فوق العاده ایه و توصیه شده افرادی مثه جیم ران و غیرست خوندن این کتاب رو حداقل برای یک مرتبه توصیه میکنم و به درده همه نوع رابطه میخوره

Sdq-mrz
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

این کتاب 6 فصل هست سه فصل آخر چرا نیست؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۹۱)
«یک بار بد کردم و همواره شنیدم، دو بار خوب کردم و هرگز نشنیدم.»
seyed
تنها دانشی که در ذهن انسان می‌ماند دانشی است که به کار برده می‌شود.
جمشید
اگر می‌خواهیم دوست پیدا کنیم، باید از خود بیرون آییم و کاری برای دیگران انجام دهیم
کتابخانه
در برخورد با مردم باید به یاد داشته باشیم که همیشه با موجودات منطقی روبه‌رو نیستیم. ما با موجوداتی طرفیم که احساس دارند، موجوداتی که تعصب‌ها بر آنها حاکم است و غرور و منیت به حرکتشان وامی‌دارد.
melina
«به همان اندازه که ما تشنه تأیید هستیم از مقصر جلوه داده شدن بیزاریم.»
Peyvand
کنفسیوس می‌گوید: «وقتی جلوی درگاهِ درِ خانه خودت تمیز نشده درباره برف روی بام همسایه شکوه نکن.»
seyed
و لرد چسترفلید به پسرش گفت: اگر می‌توانی، عاقل‌تر از دیگران باش‌اما به آنها نگو که عاقل‌تری.
علی
«از دشمنانی که به تو حمله‌ور می‌شوند نترس، از دوستانی بترس که به تو تملق می‌گویند.»
seyed
به قول دکتر جانسون: «جناب، خداوند نیز قصد ندارد انسان را مورد قضاوت قرار دهد تا اینکه روزگارش به سر آید.» پس چرا من و شما چنین نکنیم؟
seyed
رالف والدو‌امرسون می‌گوید: «با هر زبانی که صحبت کنی هرگز نمی‌توانی چیزی غیر از آنچه هستی بر زبان آوری.»
seyed

حجم

۲۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

حجم

۲۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان