دانلود و خرید کتاب راهنمای کامل والدین (جلد ۲) رابین گلداستین ترجمه مینا اخباری آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهنمای کامل والدین (جلد ۲)

«راهنمای کامل والدین» (جلد ۲) پاسخ به رایج‌ترین پرسش‌های والدین از شش تا نه سالگی نوشته دکتر رابین گلدِاستین(-۱۹۷۶) با همکاری جَنت گالانت است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: اولین سال‌های دوره دبستان دوره هیجان‌انگیزی برای تغییر در زندگی کودکان است، و همین‌طور اوقات پرکاری برای والدین که باید خودشان را با برنامه‌های مربوط به خود و کودکانشان هماهنگ کنند. کودکان دوران مدرسه را آغاز می‌کنند، رابطه‌های دوستانه عمیقی برقرار می‌نمایند، در فعالیتهای فرهنگی و ورزشی خارج از مدرسه شرکت و احساس مسئولیت و استقلال بیشتری پیدا می‌کنند. آنها به بلوغ جسمی می‌رسند و خویشتن‌داری در آنها رشد می‌کند. با این وجود، گاهی نیز احساس عدم امنیت و حقارت می‌کنند. این سالها، دوران سختی است. کودکان به طور فزاینده‌ای درگیر یادگیری آموزشی و تعقیب علائق خود هستند. این علائق چه فوتبال، نواختن پیانو، حضور در تیم شنا و آمادگی جسمانی باشد، چه شرکت در بازیهای فضای آزاد، جمع‌آوری اشیای مختلف و... آنها کشف می‌کنند در چه زمینه‌هایی استعداد دارند و در چه مواردی باید بیشتر تمرین کنند. آنها در مهارتها و دانش‌های مختلف پیشرفت می‌کنند و درسهایی را در ارتباط با روحیه ورزشکاری، کار گروهی، خلاقیت، تمرین کردن و قبول مسئولیت می‌آموزند. همچنین خودمحوری در آنها کم‌رنگ‌تر می‌شود و لذا بهتر می‌توانند نظرات دیگران را درک و با آنها همراهی کنند. آنها نیاز به تمرین دارند تا بتوانند خودشان را در شرایط دیگری تصور کنند. لازم است توجه به احساسات دیگران را به آنها یادآوری کنید و اغلب راجع به همراهی کردن با اطرافیان با آنها صحبت کنید. شما همچنان بیشترین تأثیر را بر زندگی فرزندتان می‌گذارید و همراهی شما در طول این سالها با او ضروری است. چالش پیش رویتان آن است که همیشه الگویی مثبت برای او باشید، محدودیتهایی را در موردش اجرا کنید، درباره انتظاراتتان با او گفت‌وگو کنید و به حرفهایش گوش دهید.
کلیدهای شناخت و رفتار با دختر‌ها
نانسی ال اسنایدرمن
راهنمای کامل والدین (جلد ۳)
رابین گلداستین
کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی
تکلا. اس. نی
کودک، آرامش و راحتی: ۱۰۰ روش ساده و کاربردی برای والدین
ایزابل گامب دراگو
راهنمای تغذیه نوزاد (به همراه طرز تهیه انواع غذاها)
مهتاب قاسمیان
مهارت‌های اولیه‌ی نوزاد
میریام استوپارد
مراقبت‌های دوره‌ی بارداری
میریام استوپارد
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
والدین هشیار
شفالی ساباری
کودک هوشیار بپروریم
بئاتریس میلتر
والدین قطعاً تأثیرگذارند
ستاره بابایی
انضباط بدون گریه
الیزابت پنتلی
۱۰۱ بازی آرامش‌بخش
آلیسون بارتل
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
دُن وینهاوس
چگونه احترام، ادب و حرمت گذاشتن را به کودکان بیاموزیم
فاطمه سادات موسوی
آموزش خردسالان؛ مهرماه
مقصود نعیمی‌ذاکر
بهترین کلیدهای تغذیه برای کودک و نوجوان
کارولین مور
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
راهنمای کامل والدین (جلد ۱)
رابین گلداستین
کلیدهای برخورد با مشکلات خواب کودکان
سوزان ای. گاتلیب
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
از نظر کودکی که احساس می‌کند نادیده گرفته شده است، توجه منفی از سوی دیگران بهتر از بی‌اعتنایی آنهاست.
Soheyla
کودک با ناسزاگویی احساس می‌کند «مقاوم» و بزرگ شده است. همچنین می‌تواند دوستانش را تحت تأثیر قرار دهد و احساس کند عضوی از گروه همتایان خود شده است.
Soheyla
با داشتن رابطه‌ای صمیمی و نزدیک با فرزندتان به او کمک کنید از مواد مخدر اجتناب کند و او را تشویق کنید در مورد تواناییها و شخصیت خودش احساس خوبی داشته باشد. برخورداری از یک نفس قوی ارزشمند است. داشتن تصویر مثبت درونی در کودکی که هنوز به دوران نوجوانی نرسیده یا یک نوجوان، به او قدرت مقاومت در برابر نفوذ همسالان را می‌دهد و او می‌تواند به راحتی در برابر استفاده از مواد مخدر پاسخ منفی بدهد.
Soheyla
کودکان به الگوی خوب نیاز دارند. اگر والدین اغلب سیگار می‌کشند، کودکان این کار را به عنوان رفتاری عادی می‌پذیرند و ممکن است وقتی بزرگ‌تر شدند خودشان هم سیگار بکشند
Soheyla

حجم

۱۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۱۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان