دانلود و خرید کتاب راهنمای کامل والدین (جلد ۳) رابین گلداستین ترجمه مینا اخباری آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهنمای کامل والدین (جلد ۳)

«راهنمای کامل والدین» (جلد ۳) پاسخ به رایج‌ترین پرسش‌های والدین کودکان از ده تا سیزده سالگی نوشته دکتر رابین گلداِستین با همکاری جَنت گالانت است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

دوران قبل از نوجوانی و آغاز آن زمانِ گذر و تغییری شگرف است. در این سنین کودکان رشد جسمی سریعی دارند. به علاوه، کودکانی که به دوران بلوغ نزدیک می‌شوند آگاهی و شناخت بیشتری نسبت به خودشان و دنیا پیدا و جست‌وجوی هویت را آغاز می‌کنند. افکار آنها سازمان‌یافته‌تر و عقلانی‌تر می‌شود. آنها درباره آینده و نگرشهای فرضی و عینی تفکر می‌کنند.

همچنان که در زمینه برخی از ارزشها و مفهوم و اخلاقیات به رشد فکری می‌رسند، اغلب آنچه را در ذهنشان جریان دارد بیان می‌کنند. در یک شیوه مثبت، ممکن است فرزندتان احساسات خود را آزادانه با شما در میان بگذارد. با این وجود، ممکن است از شما شکایت و انتقاد هم بکند، «چرا به حرفهایم گوش نمی‌دهی؟»، «تو اصلاً درک نمی‌کنی!».

کودکان با نزدیک شدن به سیزده‌سالگی به نحو فزآینده‌ای در جست‌وجوی استقلال و پذیرش هستند. آنها اغلب می‌خواهند وقت بیشتری را با همتایان و اوقات کمتری را با خانواده باشند، شاید آنها به خلوت نیاز داشته باشند و مشتاق هستند در بعضی از موارد خودشان تصمیم‌گیری کنند. همچنان که فرزندتان محدودیتها را کنار می‌زند شاید بارها از خودتان بپرسید، «چه زمانی باید به او اجازه رفتن بدهم؟ چه زمانی باید او را در خانه نگه دارم؟»

کودکان ده تا سیزده‌ساله از راهنمایی، حمایت و مراقبت نفع می‌برند. برای اینکه بتوانید فرزندتان را از شتابزدگی دور و به یک نوجوان مسئول و با اعتماد به نفس تبدیل کنید، حقیقتا باید بدانید او وقتش را کجا می‌گذراند؛ چه کاری انجام می‌دهد؛ و با چه افرادی همراهی می‌کند. او باید بداند چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی مورد قبول شما نیست و نتایج بدرفتاریهای او چه می‌تواند باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۳۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۱۰%
تومان