دانلود و خرید کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها مهدی بقائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها اثر مهدی بقائی

کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها

نویسنده:مهدی بقائی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها

کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها نوشتهٔ مهدی بقائی است و انتشارات نمای علم آن را به چاپ رسانده است. این کتاب به توضیح و تبیین مفهوم مدیریت منابع انسانی و روش‌هایی برای فعالیت بهتر در این حوزه پرداخته است.

درباره کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها

باوجود هوش‌مصنوعی و خودکار شدن بسیاری از کارها در عصر حاضر، شاید ضرورت وجود و حضور نیروی انسانی در شرکت‌ها و سازمان‌ها به اندازهٔ گذشته احساس نشود؛ اما نباید فراموش کرد که حتی در این روزگار شتابان و پرهیاهو نیز وجود و حضور انسان‌ها در سازمان‌ها حیاتی‌ است و نقش هدایت و رهبری و نظارت هرگز به‌صورت کلی از دوش آن‌ها برداشته نخواهد شد ضمن اینکه در دیدگاهی کلان‌تر، انسان‌ها سرمایه‌های یک سازمان هستند و به همین دلیل فرایند جذب، استخدام و نگهداشت آن‌ها باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صورت پذیرد تا ضمن کمک به رشد سازمان، توسعهٔ توانایی‌ها و مهارت‌های سخت و نرم کارکنان نیز حاصل شده، بستر رضایت شغلی و ایجاد احساس کارایی و اثربخشی سبب انگیزهٔ مضاعف آنان برای کار و فعالیت باشد. کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها به‌قلم مهدی بقائی در ۴ فصل به تشریح مبانی مدیریت منابع انسانی و شیوه‌هایی برای ارتقای عملکرد در این حوزه پرداخته است و می‌تواند راهنمای مناسبی برای فعالان این عرصه باشد.

خواندن کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، مدیران و کارشناسان بخش منابع انسانی شرکت‌ها و نیز دانشجویان و پژوهشگران رشتهٔ مدیریت در گرایش‌ها و مقاطع مختلف از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب فرایند جذب نیروی انسانی در سازمان ها

«با توجه به اهمیت نقش نیروی انسانی در رشد و توسعهٔ سازمان، این نیروها باید به‌درستی انتخاب، آموزش و پایش شوند. مجموعه فعالیت‌های یکپارچه، استراتژیک و منسجم با هدف توسعه و بهبود زندگی کاری و خانوادگی را مدیریت منابع انسانی می‌نامند. منابع انسانی نیز مانند بسیاری دیگر از زمینه‌های زندگی و تجارت، دارای چرخهٔ زندگی منحصربه‌فردی است. با‌این‌حال به جای تمرکز بر جنبه‌های بیولوژیکی، توسعهٔ منابع انسانی شامل مراحلی‌ست که کارمندان از زمان ورود تا زمان خروج از سازمان طی می‌کنند و مدیریت منابع انسانی وظیفهٔ نظارت و هدایت آن‌ها را در طی این مراحل بر عهده دارد. درواقع مانند تولد نوزادی است که پا به سازمان گذاشته، همزمان با آن رشد و بلوغ پیدا کرده و در نهایت از آن خارج می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان