دانلود و خرید کتاب کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان دُن وینهاوس ترجمه اکرم قیطاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان اثر دُن وینهاوس

کتاب کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان

معرفی کتاب کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان

«کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان» نوشته دکتر دُن وینهاوس است. استعداد در این کتاب به معنای سقف، محدوده، گستره، بهترین بخش وجود فرزندمان در هر مهارت، توانایی، ویژگی و شخصیتی که دارد، است. این سقف ترکیبی است از آنچه به طور بیولوژیکی به ارث برده‌ایم (کروموزومها و ژنها که گاهی «طبیعت» نامیده می‌شود) و انگیزه شخصی (گرایش یا علاقه به یک دستاورد یا ویژگی)؛ البته عامل انگیزه ممکن است کاملاً حاصل ترکیب وراثت و محیط باشد اما چنان اهمیتی دارد که به طور جداگانه به آن می‌پردازیم. برخی نویسندگان، محققان الهیات و نظریه‌پردازان، عناصر دیگری را نیز به این ترکیب اضافه می‌کنند (مانند اراده الهی، شانس، طالع و تقدیر) اما ما با توجه به هدف خود بر وراثت، محیط و انگیزه متمرکز می‌شویم.
کلیدهای پرورش فرزند شاد از ۲ تا ۴ سالگی
لیزا مکورت
راهنمای کامل تربیت کودک
الیزابت پنتلی
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
راهنمای کامل والدین (جلد ۳)
رابین گلداستین
اصول کارکرد مغز در کودکان
جان مدینا
روش‌های تقویت توجه و تمرکز در کودکان
ماندانا سلحشور
۱۵۰ بازی و فعالیت عددی برای تقویت ذهن
جین کمپ
راهنمای کامل والدین (جلد ۲)
رابین گلداستین
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
رشد والدین همراه با فرزندان
الین شُوئن
آنچه مادر باید در مورد ۱۲ ماه اول زندگی کودکش بداند
پنی پرستون
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
باهوش بارآوردن کودکان به زبان آدمیزاد
مارلن ترگ بریل
والدین هشیار
شفالی ساباری
کلیدهای پرورش کودک تیزهوش
سیلویا ریم
بازی‌های پنج دقیقه‌ای برای بچه‌های چهارسال به بالا
آلموت بارتل‮‬‌‫
انضباط بدون گریه
الیزابت پنتلی
۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر
جفری برنشتاین
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
بهترین کلیدهای تغذیه برای کودک و نوجوان
کارولین مور

نظرات کاربران

امیر
۱۳۹۷/۱۲/۱۲

چرا در نمونه کتاب ها فقط مقدمه ها رو قرار دادین؟ در صورتی که مخاطب دنبال خوندن بخشی از کتابه تا بفهمه کتاب، اطلاعات مورد نظرشو داره یا خیر؟ مقدمه‌ها کمکی در این رابطه نمی‌کنن!!! مشخصه که از دید مخاطب

- بیشتر
Elham
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

کتاب خوبی است. خیلی وارد انواع استعداد نمیشود. ولی دید کلی میدهد و راهنمای خوبی برای والدین است. حتما دوباره مرور می کنم چون ارزش دوبار خواندن دارد و در طاقچه به اشتراک میگذارم.

طهورا
۱۳۹۵/۱۲/۱۴

عالی بود خیلی استفاده کردم

کاربر ۲۰۰۳۱۷۱
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

کتاب پر محتوا یی است حتما مطالعه کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۷)
به عنوان والدین دو وظیفه مهم‌تر ما این است که (۱) محیطی ایجاد کنیم که بچه‌هایمان بتوانند احساس موفقیت را تجربه کنند (۲) به آنها یاد بدهیم که ما همیشه با اولین تلاش موفق نمی‌شویم و اگر هنوز به اهدافمان نرسیده‌ایم؛ به این معنا نیست که هرگز به آنها نخواهیم رسید.
مریم کریم زاده
انگیزه می‌تواند بسیاربسیار مؤثر باشد. در عین حال که داشتن استعداد ذاتی و یک محیط غنی و رشددهنده تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد، بیشتر افرادی که در این دنیا موفق می‌شوند، بیشتر به علت انگیزه، گرایش و علائق خود رشد می‌کنند. آنها با کمک عبارت «من می‌خواهم» از هوش خود پیش‌تر می‌روند.
fa bahrami
کشف کنید که فرزندتان چه مقدار چالش و چه مقدار شکست را می‌تواند تحمل کند و باز هم موفق شود. یادگیری آنها را در سطحی هماهنگ کنید که مقداری چالش برای بچه‌ها داشته باشد، اما آن قدر مشکل و ناامید کننده نباشد که ناامید شوند (حداقل بالاتر از ۷۵ درصد موفقیت) .
سحر
تدریس، نه یک علم است و نه یک هنر، بلکه هر دوی آنهاست.
سحر
۷۰ یا ۷۵ درصد حتی با حضور یک معلم یا مربی در کنار آنها -برای بیشترشان- احساس شکست را به دنبال خواهد داشت و سطح ایده‌آل (با حضور مربی آگاه) برای آموزش، بین این دو سطح است. ۶. به علائق بچه‌ها توجه کنید و در آموزش، بخشی را به علاقه‌های آنها اختصاص دهید. ۷. شما به عنوان مهم‌ترین الگوی فرزندتان، باید چنان باشید که دوست دارید روزی فرزندتان آن‌گونه باشد. ۸. بچه‌ها را برای موفقیت آماده کنید؛ موفقیت به موفقیت بیشتر می‌انجامد و شکست به شکست بیشتر منجر می‌شود.
Reihane Esfahani
(به یاد داستان غم‌انگیز مادری افتادم که یک بار به من می‌گفت دختر دوازده‌ساله‌اش را یک سال تمام زندانی کرده بود. پرسیدم چرا و او جواب داد: «خوب ابتدا سعی کردم چند دقیقه این کار را انجام دهم و این کار مؤثر نبود. سپس یک ساعت این کار را کردم و فایده نداشت. سپس چند روز و بعد چند هفته و بعد چند ماه این کار را امتحان کردم. اما به محض آنکه او را ر‌ها می‌کردم به رفتار‌های خود بازمی‌گشت و همان کار‌ها را که برایشان زندانی شده بود، انجام می‌داد. این‌دفعه او خواهد دید که ما واقعاً جدی هستیم!» شما چه فکر می‌کنید؟ آیا نظر این مادر را تأیید می‌کنید؟ روش او، یک تکنیک کاربردی است؟ من که فکر نمی‌کنم این طور باشد! توصیه من به او این بود که روش دیگری را امتحان کند.)
مریم کریم زاده
انگیزه می‌تواند بسیاربسیار مؤثر باشد. در عین حال که داشتن استعداد ذاتی و یک محیط غنی و رشددهنده تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد، بیشتر افرادی که در این دنیا موفق می‌شوند، بیشتر به علت انگیزه، گرایش و علائق خود رشد می‌کنند. آنها با کمک عبارت «من می‌خواهم» از هوش خود پیش‌تر می‌روند.
کتابخوان70
نقش‌ها، حقوق، پاداشها و مسئولیتهای دختران و زنان در بسیاری از فرهنگها طی دو یا سه دهه اخیر دچار تغییرات زیادی شده است، اما برابری جنسی هنوز حاصل نشده است. در عین حال که افق تغییرات در جهت برابری زنان در امریکای شمالی بسیار گسترش یافته است و همچنان به گسترش ادامه می‌دهد، زنان همچنان با محدودیتهای خانوادگی و اجتماعی در آموزش، انتخاب شغلی، سطح درآمد و دیگر زمینه‌ها مواجه‌اند. برخی از علل چنین شرایط و نابرابریهایی ریشه در سالهای کودکی دارد.
Reihane Esfahani
به دنبال ایجاد تعادلی ایده‌آل بین موفقیت و شکست باشید (در چه نقطه‌ای فرزندتان بیشترین انگیزه را دارد) و تلاش کنید آموزش را در آن نقطه به تعادل برسانید (این نقطه می‌تواند در اوقات مختلف تغییر کند) . ۵. سعی کنید موضوعات گوناگون (مانند هماهنگی اعضای بدن، ریاضی یا خواندن) را در زمینه مورد علاقه فرزندتان بگنجانید. (اگر فرزندتان واقعاً به عنکبوت و حشرات علاقه دارد و باید در زمینه حروف صدادار چیزی بیاموزد، حروف صدادار را با استفاده از نام انواع عنکبوتها و حشرات به او بیاموزید.) ۶. سخت تلاش کنید تا هر جلسه آموزشی با یک نکته مثبت به پایان رسد. دقایق آخر یک فعالیت یا تجربه بهتر از همه به یاد می‌مانند. بچه‌هایی که ۳۰ دقیقه تمرین روخوانی عالی با مادر یا پدر داشته‌اند، اما در ۵ دقیقه آخر احساس کسالت و خستگی می‌کنند، احتمالاً از کل تجربه خاطره‌ای کسل کننده و ناامید کننده در یاد خواهند داشت؛ اما بچه‌هایی که در حال خواندن با مادر
Reihane Esfahani
عوامل یا روشهای کلیدی ۱. همیشه فلسفه مهارتهای اکتسابی و تکنیک‌های تشویق را در نظر داشته باشید، از آنها پیروی کنید و آنها را در جهت مثبت تغییر دهید. ۲. ببینید آموزش در چه مواقعی از روز بازده بیشتر یا کمتری دارد، مراقب محیط فیزیکی و طول جلسات کار با بچه‌ها باشید. ۳. پیام، رسانه ماست: اگر عصبانی باشیم، احتمالاً بیشتر از ریاضی خشم را به فرزندانمان یاد می‌دهیم؛ اگر احساس اضطراب یا عجله داریم، احتمالاً بیشتر به آنها اضطراب و بی صبری را آموزش می‌دهیم تا روخوانی را. هر گاه که امکان داشت، وقتی واقعاً در شرایط مناسب نیستید، از درس دادن خودداری کنید.
Reihane Esfahani

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان