دانلود و خرید کتاب زمستان در راه است؛ نشانه ها و مفاهیم پنهان در بازی تاج و تخت والری استل فرانکل ترجمه علی نصراللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمستان در راه است؛ نشانه ها و مفاهیم پنهان در بازی تاج و تخت اثر والری استل فرانکل

کتاب زمستان در راه است؛ نشانه ها و مفاهیم پنهان در بازی تاج و تخت

انتشارات:مهرگان خرد
امتیاز:
۳.۴از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زمستان در راه است؛ نشانه ها و مفاهیم پنهان در بازی تاج و تخت

«زمستان در راه است؛ نشانه‌ها و مفاهیم پنهان در بازی تاج و تخت» نوشته والری استل فرانکل(۱۹۸۰-) است. برای آن‌هایی که عاشق داستان‌های حماسی/فانتزی هستند، بازی تاج‌ و تخت از نظر اهمیت همتای ارباب حلقه‌ها است. هواداران به ‌صورت ستایش‌آمیزی پیچیدگی‌ دنیایی را توصیف می‌کنند که جزئیاتی از اروپای قرون‌وسطی در آن گنجانده‌ شده‌است. با قهرمانان زره‌پوشی که از میان ویرانه‌های باشکوه و قلعه‌های قدیمی می‌تازند. بسیاری فکر می‌‌‌‌کنند بازی تاج ‌و تخت از اکثر داستان‌های فانتزی بیشتر به واقعیت نزدیک است. آن ‌چنان ‌که شخصیت‌ها از جراحات جدی آسیب می‌بینند و می‌میرند که این برخلاف داستان‌های حماسیِ ملایم‌تر است که معمولاً پایان خوشایندی برای هر شخصیت در بردارد. این کتاب در پی آن است تا نگاهی عمیق‌تر به سریال بازی تاج ‌و تخت و مجموعه کتاب‌های نغمه‌ی آتش و یخ برای هواداران داشته باشد.

نظرات کاربران

Majid7sir7
۱۳۹۷/۰۹/۱۰

دوستان نظر و پیشنهادِ کتاب بدین (از پشتیبانی) تا طاقچه مجموعه حماسی فانتزیِ «نغمه های یخ و آتش» از نشر آذرباد که ترجمه خیلی بهتر و با حذفیات کمتره( نسبت به نشر ویدا) قرار بده.دوستانی که کتاب خوندن میدونن که

- بیشتر
سیّد جواد
۱۳۹۷/۰۷/۰۷

کتاب ۲۰۱ برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی ، متن کتاب اصلا روان نبود و احتمالا بخاطر کیفیت ترجمه بود که نتونستم خیلی با کتاب ارتباط برقرار کنم ، پیشنهاد می کنم خود مجموعه اصلی را مطالعه کنید ، این کتاب

- بیشتر
Shireen
۱۳۹۸/۰۵/۳۰

اگر مجموعه کتاب‌های نغمه‌ی آب و آتش (تا آخر کتاب پنجم) خوانده باشید یا سریال بازی تاج و تخت (تا آخر فصل پنجم) دیده باشید، این کتاب برای روشن شدن بعضی نکات که کمتر به آن‌ها پرداخته شده، مفید خواهد

- بیشتر
sahar
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

کد تخفیف ۵۰ % SB98HFMHYGUD97

Reza Barzegar
۱۳۹۵/۱۲/۱۸

مرسی از این کار عالی و کتاب فوق العاده.

Zoe
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

چرامن نمیتونم دریافتش کنم؟؟؟

امین
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

SB98FJK2VSAB9Z کد تخفیف ۱۰ درصدی

mehdi_yad
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

کد تخفیف ۱۰٪ SB988H7RDG7Y7E

alireza
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

کد تخفیف ۳۰ درصد SB98FQGYJNS7A4

nsn
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

SB98BHFE71XDQH

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
زمستان در راه است...
سیّد جواد
زمستان در راه است
Pariya
وقتی زمستان فرا برسه تمام قلمرو توی قحطی فرو می‌ره.
سیّد جواد
مردان نگهبان شب همواره از سرزمین‌های جنوبِ دیوار محافظت کرده‌اند، نه‌تنها در برابر وحشی‌ها بلکه دربرابر وایت واکرها. پیمان آن‌ها در سریال، شاید به خاطر محدودیت زمان، اندکی کوتاه‌تر از آن چیزی است که در کتاب وجود دارد. شب فرا می‌رسد و اکنون نگهبانی من آغاز می‌شود. و تا هنگام مرگم پایان نخواهد پذیرفت. همسری نخواهم گرفت، سرزمینی نخواهم داشت و پدر هیچ فرزندی نخواهم بود. هیچ تاجی بر سر نخواهم گذاشت و هیچ افتخاری کسب نخواهم کرد. من در نگهبانی‌ام زندگی خواهم کرد و خواهم مرد. من شمشیری در تاریکی و نگهبانی بر روی دیوار هستم. آتشی هستم که در برابر سرما می‌سوزم. نوری که سپیده‌دم را می‌آورد. شیپوری که خفتگان را بیدار می‌کند و محافظی که از سرزمین انسان‌ها محافظت می‌کند. من زندگی و شرافتم را فدای نگهبانی شب می‌کنم. برای این شبِ طولانی و همه‌ی شب‌هایی که فرا می‌رسد.
سیّد جواد
سپتون اعظم هفت روز و هفت شب در اولدتاون نماز خواند و اِگانِ فاتح را تعمید داد.
سیّد جواد
این کتاب در پی آن است تا نگاهی عمیق‌تر به سریال بازی تاج ‌و تخت و مجموعه کتاب‌های نغمه‌ی آتش و یخ برای هواداران داشته باشد. مادرِ جان چه کسی است و این را چطور می‌توانیم بگوییم؟ سرچشمه‌ی جادوی (توانایی) براندون از کجاست؟ و مأموریت سری نگهبانان شب چیست؟
سیّد جواد
راب و جان هر دو مردان با شرافتی هستند اما هر دو مجبور به خیانت شدند. آن ‌هم وقتی‌ که نباید این کار را می‌کردند. جان با بودن با ایگریت دختر وحشی، در حالی‌ که باید به سوگند نگهبانان شب وفادار می‌ماند. و راب با ازدواج با دختری دیگر وقتی برای ازدواج با یکی از دختران فری‌ پیمان بسته بود. هر دوی این مردان جوان خودشان دیده بودند که چطور پدرشان، روح شرافت، با تسلیم شدن به هوسی گذرا به کتلین خیانت کرد و هر دوی این پسران جوان باور داشتند که انجام کاری مشابه چه عواقبی در پی دارد. برای آن‌هایی که ممکن است متعجب شوندکه چطور ممکن است ند استارکِ با شرافت به همسرش خیانت کرده باشد. پاسخی وجود دارد؛ مثل پسرانش او ممکن است در دام عشق نامناسب یک رعیت یا یک بانو افتاده باشد و کار فرومایه‌ای انجام داده باشد، خیانتی نامشروع.
سیّد جواد
آیا جان، پسر ند استارک است؟
سیّد جواد
دنریس شاید کسی بیش از ملکه‌ی راستین جهان باشد. او و جادوی اژدهایش ممکن است تنها کسانی باشد که می‌تواند در برابر زمستانی که در پیش است بایستد.
سیّد جواد
بازی تاج ‌و تخت تضاد‌های بسیاری دارد. اگرچه هیچ ‌کدام از شخصیت‌ها به دنبال قرار دادن قطعات پازلِ ماجرا در کنار هم نیست؛ اما اسم کتاب نغمه‌ی یخ و آتش است. یخ در برابر آتش، نام دقیق‌تری برای کتاب است.
سیّد جواد

حجم

۱۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان