دانلود و خرید کتاب هنر تدریس مهدی جعفری سولا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هنر تدریس

کتاب هنر تدریس نوشتهٔ مهدی جعفری سولا و محمد شیخوندی و الناز بیگی ورزنه و امیرحسین ترابی فرد است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب هنر تدریس

کتاب هنر تدریس که از تدریس اثربخش سخن گفته، روش‌های تازهٔ درس‌دادن در دورهٔ ابتدایی را بررسی کرده است. این کتاب به عواملی مانند راز جذب دانش‌آموز، نقش بازی در یادگیری و عوامل افزایش انگیزهٔ تحصیلی پرداخته است. این اثر با فصلی به نام «شناخت کودک» آغاز شده و در ادامه به موضوعاتی مانند مراحل رشد شناختی کودکان طبق تئوری «ژان پیاژه»، مقایسهٔ پیاژه با دیگران، تاریخچهٔ روش‌های تدریس در آموزش جهان، ویژگی‌های یک روش تدریس خوب، تأکید بر استفاده از روش‌های فعال و نوی آموزشی، راه‌های علاقه‌مندکردن دانش‌آموزان به درس، راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی، تشویق و تنبیه، اصول یادگیری و روش فعال، فعالیت پرورشی در تدریس، چیستی ارزشیابی و... پرداخته است.

خواندن کتاب هنر تدریس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ فعالان حوزهٔ آموزش‌وپرورش در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر تدریس

«در این مرحله تماس کودک با دنیای خارج به صورت عملی است و تنها بازتاب‌های فطری را ابراز می‌کند. در این دوره فعالیت‌های کودک به اعمال حسی و حرکتی محدود می‌شوند و رفتار کلامی از آن‌ها دیده نمی‌شود. کودک در روزهای نخست بازتاب‌های مکیدن، چنگ زدن و لمس کردن را به منظور رویارویی با دنیای بلاواسطه خود از طریق جذب و انطباق، سازمان می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان