دانلود و خرید کتاب دستان شفا‌بخش خوزه سیلوا ترجمه مجید پزشکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستان شفا‌بخش اثر خوزه  سیلوا

کتاب دستان شفا‌بخش

نویسنده:خوزه سیلوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۳۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دستان شفا‌بخش

کتاب دستان شفا‌بخش نوشتهٔ خوزه سیلوا و ترجمهٔ مجید پزشکی است. انتشارات نسل نو‌اندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر «متد سیلوا» را برای کمک به هم‌آهنگی میان ذهن و بدن انسان، به قلم خود او، شرح داده است.

درباره کتاب دستان شفا‌بخش

کتاب دستان شفا‌بخش می‌گوید که پیوند تنگاتنگی میان ذهن و بدن وجود دارد و به‌راحتی می‌توان این موضوع را اثبات کرد. در دسته‌بندی بیماری‌های روانی به بیماری‌هایی برمی‌خوریم که به آن‌ها اختلالات پسیکوسوماتیک یا روان‌تنی می‌گویند. این اختلالات شامل آن دسته از بیماری‌های جسمانی هستند که ریشهٔ روانی دارند. برخی اندیشمندان بیشتر‌ بیماری‌های جسمانی را روان‌تنی می‌شمارند و بر این باورند که به کمک نیروی ذهن می‌توان با این بیماری‌ها و ناراحتی‌ها به رویارویی پرداخت. خوزه سیلوا از این دسته از اندیشمندان است و در این راه، پس از سال‌ها تلاش و پژوهش، شیوه‌ای به نام «متد سیلوا» را پدید آورده است که دوره‌های آموزشی آن مدت‌ها است که در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا از جمله ایران برگزار می‌شود.

کتاب دستان شفا‌بخش نوشتهٔ خوزه سیلوا «متد سیلوا» را به‌گونه‌ای سازمان‌یافته و با زبانی ساده آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب دستان شفا‌بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که از تغییرکردن هراسی ندارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره خوزه سیلوا

خوزه سیلوا (José Silva) در سال ۱۹۱۴ در لارودی تکزاس به دنیا آمد. او ثابت کرده است که با به‌کارگیری روش او مغز وارد مرحلهٔ آلفا می‌شود و سمت راست مغز که غریزی و شهودی و خلاق است به کار می‌افتد. او که یک مسیحی مؤمن و معتقد است، در طی مطالعات خود به این نتیجه رسیده است که قدرت خارج‌کردن هیاهوی مسائل دنیای خارج و پرداختن به درون همان است که عیسی مسیح (ع) گفت که «بهشت در درون ما است». خوزه سیلوا به این نتیجه رسیده است که جهان هستی به‌وسیلهٔ یک نیروی متفکر و آگاه ساخته شده و به‌همین‌دلیل کسانی که در دانش متافیزیک کار می‌کنند، در می‌یابند که روز‌به‌روز فاصلهٔ بین علم و مذهب کوتاه‌تر می‌شود. او معتقد است که قدرت عیسی مسیح در استفاده از نوعی انرژی بوده است که با آن می‌توانسته دردها و بیماری‌ها را از بین ببرد.

اساس کار خوزه سیلوا را نیز انتقال انرژی دانسته‌اند. این کار را می‌توان هم بر بالین بیمار و هم از راه دور انجام داد. او می‌گوید که می‌توان از انرژی روحی برای تغییر ماده استفاده کرد. آنچه که مهم است آن‌ است که هرگز نمی‌توان از این انرژی برای مقاصد منفی استفاده کرد؛ زیرا چنین کاری برخلاف قوانین حاکم بر طبیعت است.

«کنترل ذهن» و «دستان شفابخش» از کتاب‌های خوزه سیلوا هستند.

بخش‌هایی از کتاب دستان شفا‌بخش

«متد سیلوا روشی دومنظوره است، یعنی شما به کمک این روش هم می‌توانید خودتان را شفا دهید و هم دیگران را. هدف ما این نیست که متد سیلوا را جانشین درمان‌های پزشکی بکنیم بلکه می‌خواهیم این روش را برای پشتیبانی از درمان‌های پزشکی به ویژه در درمان بیماری‌های خطرناک به‌کار بریم. به همین دلیل اگر می‌خواهید این روش را برای درمان بیماری‌ها به‌کار گیرید، بهتر است این کار را زیر نظر پزشکتان انجام دهید.

در این بخش و در بخش آینده به آموزش روش‌های شفا دادن خود خواهیم پرداخت. در این بخش، نخست امواج مغزی آلفا را تشریح خواهیم کرد و سپس چگونگی بهره‌برداری از این امواج را برای درمان بیماری‌ها و امراض خاص آموزش خواهیم داد.

شفا دادن خود و شفا دادن دیگران پیوند تنگاتنگی با تفکر مثبت در سطح آلفا دارند.

افکار بد و منفی تا شعاع هشت متری در پیرامون خود تأثیر منفی می‌گذارند ولی افکار نیک و مثبت در تأثیرگذاری مثبت در پیرامون خود به هیچ فاصله‌ای محدود نیستند. افکار بد همیشه مانع می‌تراشند، نابود می‌کنند و آسیب می‌زنند ولی افکار نیک همیشه ‌یاری می‌رسانند، می‌آفرینند و شفا می‌دهند.

برای یاری‌رسانی بی‌درنگ و بی‌واسطه به خودمان و دیگران کافی است افکار مثبت و تصاویر سازنده‌ای در ذهنمان بپروارنیم و بازمانده‌ی کارها را به هاله یا میدان انرژی بدن بسپاریم.

انتشار انرژی از بدن با نظارت و هدایت نیم‌کره‌های چپ و راست مغز انجام می‌شود. آن بخش از انرژی بدن که تحت کنترل نیم‌کره‌ی چپ قرار دارد در موجودات بی‌جان و جاندارانی که در فاصله‌ای کمتر از هشت متر قرار دارند از بیرون به درون تأثیر می‌گذارد.

ولی انرژی‌های ناملموس بدن که به دست نیم‌کره‌ی راست مغز کنترل می‌شوند بر جانداران دور و نزدیک در هر فاصله‌ای که باشند از درون به بیرون اثر می‌گذارند.

اطلاعات و داده‌های هر دو نیم‌کره‌ی مغز همواره بر سطوح گوناگون عناصر پیرامون منتقل می‌شوند. بازیابی و کشف چنین اطلاعاتی را روح‌سنجی یا پسیکومتری می‌گویند. تماس بدنی با یک شی به غیبگو‌ها امکان می‌دهد به اطلاعات نهفته در آن دست یابند. یک غیبگوی مادرزاد یا آموزش‌دیده قادر است با حضور در صحنه‌ی جرم و بررسی اشیا به اطلاعات نهفته در آن‌ها دست یابد و راز جنایت را آشکار سازد. اغلب غیبگوها به دلیل ترس از تمسخر دیگران سکوت اختیار می‌کنند، ولی خیلی از ادارات پلیس از آنان برای رسیدگی به پرونده‌های مشکل و پیچیده کمک می‌گیرند.

در سطح آلفا، ما روح‌سنجی را به دو منظور به‌کار می‌بریم: از تصاویر ذهنی که در سطح آلفا می‌سازیم، نه تنها برای کشف و شناسایی ناراحتی‌های جسمانی خودمان و دیگران ـ چه از نزدیک و چه از دور ـ استفاده می‌کنیم، بلکه آن‌ها را برای درمان آن ناراحتی‌ها نیز به‌کار می‌بریم.

به سطح آلفا بروید، مشکل جسمانی خود را مجسم و خیال کنید مشکل برطرف شده است و شما تندرست و سالم هستید. این همان سازوکار استفاده از امواج مغزی کم‌فرکانس و تصویرسازی ذهنی به عنوان ابزارهای شفابخشی است.

هنگام استفاده از ابزارهای مادی، شفا و درمان شکلی ملموس و عینی دارد ولی شکل شفا و درمان با استفاده از ابزارهای ذهنی، ناملموس و نامشهود است. بهترین روش، به‌کارگیری هر دو ابزار مادی و ذهنی برای درمان است: شروع درمان از بیرون به درون (درمان پزشکی) و ادامه‌ی درمان از درون به بیرون (شفابخشی ذهنی) . به همین دلیل است که ما متد سیلوا را پشتبیان درمان‌های پزشکی می‌دانیم و نه جانشین آن.»

معرفی نویسنده
خوزه سیلوا

خوزه سیلوا نویسنده و روانشناس مطرح آمریکایی است. این روان‌شناس خودآموخته، نویسنده‌ی کتاب‌ روش سیلوا است که هدف آن، کمک به افراد برای افزایش بهره‌ی هوشی، توسعه‌ی مهارت‌های روانی و همچنین ایجاد توانایی برای درمان خود و دیگران از راه دور، با استفاده از نیروهایی است که کماکان برای علم ناشناخته محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

@ALIREZ
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

تمام این کتاب میخواد به شما عظمت نیروی تلقین رو برسونه . در صورتی مراقبه های ذکر شده تاثیر داره که به تاثیرش ایمان داشته باشید....

farid esmaeilpour
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

من این کتابو 6 سال پیش خونده بودم یه کتابیه ک فقط با خوندم حل نمیشه تمریناتی داره ک روز حداقل 15 دیق وقت بزاره ولی ارزششو داره چون من خودم تجربشو دارم با تکنیکای تسلط سردرداو دندان دردامو حلش

- بیشتر
sarah
۱۳۹۸/۰۸/۱۶

تخفیف لطفا😐

masi
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

من خیلی دوست داشتم خوندنش بهم آرامش داد البته من تمام تمرینهاشو کامل انجام دادم

pouriya-72
۱۳۹۶/۰۱/۰۲

احسنت چقدر دنبالش بودم یه زمانی چون کسی این معرفی کرد بود که جز بهترین استاد هام بوده کتاب تجسم خلاق شاکتر کویین ترجمه گیتی خوشدل وهفت عادت مردمان موثر از همین مترجم

M.M
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

اگه به سمت این کتاب هدایت شدید مطمئن باشید اتفاقی نیست پس همین الان بخونیدش و به فردا نندازیدش و کتاب های دیگر این نویسنده هم حتما حتما بخونید

arghavan
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

من در اوج مریضی این کتاب رو خوندم و قدرت ذهن رو بهم یادآوری کرد و همین مسئله نجاتم داد، الهی شکرت ❤

Elahe Roshan
۱۴۰۰/۰۳/۰۳

واقعا اگر تمرینات رو ب درستی انجام بدیم عالیه

Sanaz.lzadi.119
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

خیلی خوبه به نظر من این کتابو باید همه ادم رویه زمین بخونن چون خیلی تویه زندگی به ادم کمک میکنه هم باعث میشه مریضی هایی که معالجه نمیشن به راحتی معالجه شن و اینکه ذهن ادمو باز میکنه

Alimohammad Noori
۱۳۹۹/۰۷/۱۵

لطف نموده را رایگان برایم بفرست چون که من هیچ حساب ندارم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۴)
در دوران کودکی هرگاه کسی جلوی چشم ما بیمار می‌شود، بی‌درنگ خودمان را جای او می‌گذاریم و دچار نگرانی می‌شویم. این نگرانی مغز ما را برنامه‌ریزی می‌کند و تصویری که ما از این حالت در ذهن خود داریم به الگویی تبدیل می‌شود که مغز از آن پیروی می‌کند. کلمات و جملاتی هم که به‌کار می‌بریم، به نوعی به برنامه‌ریزی مغز می‌پردازند؛ هرگاه می‌گوییم: «قلبم شکست» (بیماری قلبی) ، «حالم از... به هم می‌خورد» (ناراحتی گوارشی) ، «کمرم شکست» (کمر درد) ، بر حالات جسمانی خود مهر تایید می‌زنیم و با تکرار این جملات، این برنامه‌ریزی را تثبیت می‌کنیم. افکار منفی و در پی آن احساسات منفی، همیشه در مغز به برنامه‌ریزی منفی و ناخواسته تبدیل می‌شوند اما برعکس، افکار و احساسات مثبت برنامه‌ی مثبت و خوشایند مغز به‌شمار می‌آ‌یند. برنامه‌ریزی‌های منفی به احساس غم، ‌ ناامیدی و بیماری می‌انجامند ولی در برابر، برنامه‌ریزی‌های مثبت، احساس شادمانی، کامیابی و تندرستی به دنبال می‌آورند.
S
از این پس دیگر بیمار نخواهیم شد. دیگر به علت بیماری جانمان را از دست نخواهیم داد. همیشه تندرست خواهیم بود و تنها به مرگ طبیعی از دنیا خواهیم رفت. در این کتاب شگفت‌انگیز و ساختار‌شکن، خوزه سیلوا همه‌ی آن‌چه را که از سال ۱۹۴۴ تاکنون طی پژوهش‌های راه‌گشای خود درباره‌ی ریشه‌ی روانی بیماری‌های جسمانی آموخته است برای ما آشکار می‌سازد. شما خوانندگان، در این کتاب با سرگذشت کسانی آشنا خواهید شد که سال‌ها بیمار بوده‌اند اما با بهره‌گیری از نیروی ذهن خویش و به‌کارگیری شیوه‌هایی که در این کتاب آموزش داده شده است، خود را درمان کرده‌اند. هم‌چنین ماجراهای واقعی زندگی کسانی را خواهید خواند که به کمک شیوه‌ی کمک‌های اولیه‌ی متد سیلوا موفق شده‌اند از حوادث و سوانح جان سالم به در برند.
S
از سال ۱۹۶۶ تاکنون، میلیون‌ها تن روش‌های پرورش و کنترل ذهن سیلوا را آموخته‌ و در زندگی خود به‌کار بسته‌اند. آنان بارها و بارها به خوزه سیلوا گفته‌اند: «از این‌که راه زندگی سعادت‌آمیز را به ما نشان دادی از تو سپاسگزاریم!» شما می‌توانید با خواندن این کتاب و دنبال کردن آموزش‌های گام به گام آن، زندگی خود را از این رو به آن رو کنید. متد سیلوا در نگاه نخست چنان ساده می‌نماید که آدمی در کارساز بودنش به شک می‌افتد اما دستاوردهای شگفت‌انگیز و سودمندی‌های بی‌شمار آن حتی بدگمان‌ترین کسان را نیز قانع می‌سازد. با به‌کارگیری شیوه‌های ساده‌ی متد سیلوا و دست‌یابی سریع به نتایج دلخواه، در شگفت خواهید شد که چرا همه‌ این شیوه‌ها را به‌کار نمی‌برند.
S
روی یک صندلی راحت می‌نشیند، پلک چشمانش را می‌بندد و نفسی عمیق می‌کشد. او در نخستین بازدم سه بار عدد ۳، در بازدم دوم سه بار عدد ۲ و در بازدم سوم سه بار عدد ۱ را مجسم می‌کند. سپس در حالی که می‌کوشد چشم‌اندازی زیبا و دلپذیر را تجسم کند، از ده تا یک وارونه می‌شمارد. در گام بعدی، او بدن خود را مجسم می‌کند و در خیالش مرهمی روی عضو دردمند می‌مالد. پس از آن عضو دردمند را سالم و بی‌نقص می‌بیند و سرانجام بدون آن‌که دیگر دردی در بدنش احساس کند، پلک چشمانش را می‌گشاید. او با این کار در واقع قصد دارد در لایه‌های درونی ذهنش نفوذ کند و بر آن کنترل بیشتری اعمال نماید. این همان مهارتی است که ما در این کتاب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم. با فراگیری این مهارت شما خواهید توانست ذهنتان را کنترل کنید و در بدنتان تأثیر بگذارید.
masi
با مطالعه‌ی این کتاب شیوه‌ی دگرگون کردن حال و هوای روانی خود را بیاموزید، در پی آن بدنتان نیز دگرگون خواهد شد. به کمک نیروی ذهن خود خواهید توانست همواره تندرست بمانید، دستگاه ایمنی بدنتان را نیرومندتر سازید و بر توان و انرژی بدنتان بیفزایید. افزون بر آن، از سرما خوردن‌ها، سردردها و دیگر دردها و ناراحتی‌ها رها خواهید شد و در درمان بیماری‌های خطرناک‌تری چون سرطان، کمک‌های شایانی به پزشک خود خواهید کرد. متد سیلوا شیوه‌ای است آزموده و کارساز برای بهره‌برداری از نیروی ذهن. با به‌کارگیری این روش، نه تنها بر تندرستی خویش فرمان‌روا خواهید شد، بلکه خواهید توانست به دیگران ـ حتی از فاصله‌ای دور و بدون آگاهی ایشان ـ یاری برسانید. باورکردنی نیست؟! اما حقیقت دارد. امروز وجود چنین توانایی‌هایی در آدمیان از نظر علمی ثابت شده است. امروز می‌دانیم که ذهن و شعور آدمی می‌تواند از زمان و مکان فراتر برود و در پدیده‌های پیرامون ـ حتی از فاصله‌ای بسیار دور ـ تأثیر بگذارد.
S
آموزش چگونگی آرام‌سازی می‌پردازیم: ۱. روی یک مبل یا صندلی راحت و آسوده بنشینید و پلک چشمانتان را ببندید. ۲. چند نفس عمیق بکشید و هنگام بازدم ماهیچه‌های بدنتان را شل و رها کنید. ۳. از صد تا یک وارونه بشمارید. ۴. خودتان را در جایی آرام و دل‌انگیز مانند کنار دریا، جنگل و... مجسم کنید. ۵. در دل بگویید: «من همیشه از تن و روانی سالم برخوردارم.» ۶. از یک تا پنج بشمارید. پیش از شمارش به خود یادآوری کنید وقتی در شماره‌ی پنج پلک چشمانتان را بگشایید، هشیار و بیدار و شاداب و سرحال خواهید بود. در شماره‌ی سه این یادآوری را تکرار کنید. در شماره‌ی پنج پلک چشمانتان را بگشایید و در دل بگویید:
کاربر ۱۶۳۷۱۴۸
«آرام و آسوده بنشینید یا دراز بکشید و بیماری خود را در ذهنتان مجسم کنید. سپس خودتان را در حال شفا یافتن ببینید. سرانجام خودتان را در اوج تندرستی تخیل کنید.» این همان برنامه‌ریزی دوباره برای بازیابی تندرستی است
Elham
دنیای بیرون انسان آیینه‌ی دنیای درون اوست. دکتر ماکسول مالتز، نویسنده‌ی پرآوازه‌ی کتاب «سایکوسیبرنتیک» می‌گوید: «خودت را هرگونه به تصور درآوری، آن گونه می‌شوی!»
فاطیما
چشمانتان را ببندید و خیال کنید از دست راست شما وزنه‌ای سنگین آویزان است و به دست چپ شما بادکنکی پر از گاز هلیوم بسته شده. چنین بپندارید که گویی این رویداد به‌راستی در حال رخ دادن است. اگر پس از چندی چشمان خود را باز کنید، خواهید دید که دست راست شما پایین‌تر از دست چپتان قرار دارد.
mhdhp86
«از هر دست بدهی (افکار منفی) از همان دست می‌گیری (بیماری)»،
Elham

حجم

۳۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۳۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان