دانلود و خرید کتاب مهارت‌های ریاضی برای پیش‌دبستانی‌ها کیتی داگلاس ترجمه مریم نوزرآدان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های ریاضی برای پیش‌دبستانی‌ها اثر کیتی  داگلاس

کتاب مهارت‌های ریاضی برای پیش‌دبستانی‌ها

نویسنده:کیتی داگلاس
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهارت‌های ریاضی برای پیش‌دبستانی‌ها

«مهارت‌های ریاضی برای پیش‌دبستانی‌ها» نوشته کیتی دوگلاس، با ترجمه و تألیف مریم نوزرآدان و تصویرگری سام سلماسی و مجموعه فعالیت‌های عملی برای ریاضی پایه است.

مهارت‌های ریاضی کودکان در تجربه‌های دنیای واقعی و دستکاری اشیا تحول می‌یابد و ریاضی ازجمله مفاهیمی است که برای فعالیت‌های عملی، مناسب و یاری‌دهنده است. فعالیت‌های عملی این کتاب هم بر آن دسته از مهارت‌های تحولی تأکید کرده است که باور داریم برای کودکان سنین پیش از دبستان، مناسب و پراهمیت هستند؛ مانند ترتیب یا مرتب کردن، یعنی درک مکان مناسب و درست هر شیء در یک سری از اشیا که می‌تواند بر اساس یک الگوی ترتیبی یا اندازه (ردیف‌بندی) باشد. طبقه‌بندی یعنی دسته‌بندی کردن اشیا بر اساس خصیصه‌ای مشترک مانند رنگ، شکل، اندازه و کاربرد. شناخت اعداد یعنی مقابله‌ی یک به یک، مفهوم عدد، شمارش و جورکردن اعداد با تعداد شمرده شده. اندازه‌گیری یعنی درک مقدار یا وزن، طول، سطح و حجم یا گنجایش.

هم‌چنین کتاب، شامل فعالیت‌هایی است که به آسانی به تمرکز و حافظه‌ی کودکان کمک می‌کند، به خصوص در به خاطر سپردن شماره‌های ضروری.

اگرچه درک و فهم ریاضی در کودکان با دیدن، لمس کردن و دستکاری اشیای دنیای دور و برشان تحول می‌یابد، انجام این‌گونه فعالیت‌ها از سوی کودکان، ضمن تسهیل و سرعت‌بخشی به فرایند تحول، تفکر و حل مسئله را نیز به آن‌ها آموزش می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه