دانلود و خرید کتاب تأثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی سیدخلیل سیدعلی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تأثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی اثر سیدخلیل سیدعلی پور

کتاب تأثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی

معرفی کتاب تأثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی

کتاب الکترونیکی تأثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی نوشتهٔ سیدخلیل سیدعلی پور و رضا اسدی احمدآباد از انتشارات آذرکلک است. این اثر دربارهٔ تأثیر عملکرد شهرداری بر کیفیت زندگی شهروندان در تهران است.

درباره کتاب تأثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی

کتاب تأثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی حاوی پژوهشی برای ارزیابی عملکرد شهرداری بر کیفیت زندگی شهروندان تهران است. ارزیابی عملکرد از ابزارهای اصلی و اساسی مدیریت عالی برای تحقق اهداف و برنامه‌های هر سازمان است. هدف توسعه و مدیریت شهری، بهبود و ارتقای کیفیت زندگی است. مدیریت شایستهٔ هر سازمانی با برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت، ارزیابی و بازنگری مناسب برای بهبودبخشیدن به عملکرد آن سازمان میسر خواهد بود. بررسی الگوهای مرسوم در حوزهٔ ارزشیابی عملکرد سازمان‌ها در جهان نشان می‌دهد که توجه به نحوهٔ عملکرد و کارایی و اثربخشی در هر سازمان ضروری به نظر می‌رسد و کیفیت زندگی را باید در همهٔ ابعاد فردی، جمعی، ذهنی و عینی موردبررسی قرار داد؛ زیرا بالابودن کیفیت زندگی در هر کشور نشانهٔ توسعه‌یافتگی آن جامعه است.

خواندن کتاب تأثیر عملکرد شهرداری های بر کیفیت زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کارشناسان حوزهٔ شهرداری و همهٔ کسانی که علاقه‌مند به شناختن عوامل بهبود کیفیت زندگی در شهرها هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تأثیر عملکرد شهرداری های بر کیفیت زندگی

« هر یک از اعضای خانواده در شادکامی زندگی، نقش برجسته های دارند ولی زن به دلیل مدیریت و اداره فضای خانه در این زمینه مسئولیت سنگین‌تری دارد و همه‌ی اعضای خا با او در ارتباط هستند. بنابراین زن شاد خانواده شاد تربیت می‌کند. در چنین فضایی زن سهم به سزایی در شادکامی خانواده دارد. شادکامی زنان هم متأثر از شرایط اجتماعی جامعه است و هم مؤثر بر شرایط اجتماعی می‌باشد. شادکامی یکی از مولفه‌های مفهوم کیفیت زندگی می‌باشد. اهمیت، ارزش نتایج پژوهش در وهله اول متوجه خود زنان می‌باشد که بتوانند به نقش و اهمیت شادکامی و کیفیت زندگی در زندگی و و وضعیت خود پی برده و از موانع و مشکلات به صورت کلی‌تری آگاهی یافته، زندگی خود را کنترل کرده و به صورت دقیق‌تر و عاقلانه ‌تری برای شادکامی و کیفیت زندگی خود تصمیم ‌گیری نمایند و از کاهش میزان شادکامی و کیفیت زندگی جلوگیری نمایند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان