دانلود و خرید کتاب دایناسور جدید جورج نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دایناسور جدید جورج اثر نویل استلی

کتاب دایناسور جدید جورج

معرفی کتاب دایناسور جدید جورج

کتاب «دایناسور جدید جورج» نوشتۀ نویل استلی، مارک بیکر و ترجمۀ مهسا خسروی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. دایناسور جدید جورج، نهمین جلد از مجموعۀ بامزه و جذاب دنیای پپا است.

درباره کتاب دایناسور جدید جورج

دنیای پپا مجموعه‌ای از داستان‌ها دربارۀ یک بچۀ بازیگوش و بامزه به نام پ‍پا است که در هر جلد اتفاقات جالبی برایش می‌افتد. پپا شخصیت اصلی این مجموعه دوست دارد هر روز، کارهای تازه انجام دهد. اکثر ماجراهای این مجموعه به زندگی روزمرۀ پپا اشاره دارد؛ برای مثال رفتن به مدرسه، رفتن به استخر، تجربۀ بازی فوتبال. درواقع اکثر داستان‌ها موقعیت‌هایی آشنا برای کودکان را روایت می‌کند که خودشان هم آن‌ها را تجربه کرده‌اند یا قرار است که در آینده تجربه کنند برای همین این مجموعه ضمن اینکه بامزه، و خنده‌دار است، به کودکان چیزهای زیادی دربارۀ زندگی و مهارت‌های فردی و اجتماعی می‌آموزد.

یکی از ویژگی‌های مثبت مجموعه داستان‌های دنیای پپا، تصویر مثبتی است که از خانواده و ارتباطات اجتماعی ارائه می‌دهد. پپا با پدر و مادر و همچنین برادرش جورج زندگی می‌کند، روابط میان پدر و مادر، برادر و خواهر، نوه‌ها و پدربزرگ و مادربزرگ و همچنین دوستان با یکدیگر در این مجموعه خوب، مثبت و با عشق نشان داده می‌شود. یکی از ویژگی‌های دیگر این مجموعه کتاب‌های دنیای پپا این است که ترتیب خاصی ندارد و والدین می‌توانند بر اساس علاقۀ کودک یا موضوع موردنظرشان کتاب را انتخاب کرده و برای فرزندانشان بخوانند.

دایناسور جدید جورج، نهمین جلد از مجموعۀ دنیای پپا است. جورج برادر کوچک‌تر پپا عروسک دایناسورش را از تمام اسباب‌بازی‌هایش بیشتر دوست دارد. تقریباً اکثر کودکان همین‌طور هستند و عروسک‌ یا اسباب‌بازی محبوب خود را دارند. در دایناسور جدید جورج، دم دایناسور جورج می‌شکند و این باعث ناراحتی‌اش می‌شود. پدر و مادر تصمیم می‌گیرند که دایناسور بزرگ‌تر و بهتری برای جورج بخرند اما آیا او می‌تواند عروسک محبوبش را فراموش کند؟ 

جلدهای مجموعۀ دنیای پپا عبارت است از: «پپا به تعطیلات می‌رود (جلد ۱)»، «پپا عینک می‌زند؟ (جلد ۲)»، «پپا به دندان‌پزشکی می‌رود (جلد ۳) »، «پپا فوتبال‌بازی می‌کند (جلد ۴)»، «پپا با کامپیوتر بازی می‌کند (جلد ۵) »، «پپا به آکواریوم می‌‌رود (جلد ۶)»، «جورج و اولین روز مهدکودک (جلد ۷)»، «بادکنک جورج (جلد ۸)»، «دایناسور جدید جورج (جلد ۹)»، «جورج سرما می‌خورد (جلد ۱۰)»، «پپا و مهمانی پرماجرا (جلد ۱۱)»، «جورج و نی‌نی پر سروصدا (جلد ۱۲)»، «بهترین مامان دنیا (جلد ۱۳)»، «بهترین بابای دنیا (جلد ۱۴)»، «بهترین مامان‌بزرگ دنیا (جلد ۱۵)»، «بهترین بابابزرگ دنیا (جلد ۱۶)»، «بهترین دوست پپا (جلد ۱۷)»، «پپا مهربان است (جلد ۱۸)»، «پپا به فضا می‌رود (جلد ۱۹)»، «پپا نمی‌داند چه‌کاره شود! (جلد ۲۰)»، «پپا و ماجراجویی در روز پاییزی (جلد ۲۱)»، «جورج و هم‌بازی جدید (جلد ۲۲)»، «تولدت مبارک! (جلد ۲۹)»، «دور دنیا با پپا (جلد ۳۰)»، «داستان پپا (جلد ۳۱)»، «پپا و پری دندان (جلد ۳۲)»، «پپا آشپزی می کند (جلد ۳۳)» و «پپا خوابش نمی‌آید (جلد ۳۴)»

۶ جلد دیگر از کتاب‌های دنیای پپا تحت عنوان مجموعۀ بخوان و بچسبان منتشر شده که کتاب های برچسبی را در برمی‌گیرد و کودکان باید برچسب‌ها را جدا کنند و در جاهای خالی بچسبانند. این مجموعه عبارت‌اند از: «لباس‌های رنگ و وارنگ (جلد ۲۳)»، «جزیرۀ گنج (جلد ۲۴)»، «نمایش‌های خیال انگیز (جلد ۲۵)»، «ماجراجویی‌های معرکه (جلد ۲۶)»، «شغل‌های جورواجور (جلد ۲۷)» و «افسانه‌های دوست داشتنی (جلد ۲۸)»

خواندن کتاب دایناسور جدید جورج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان پیش از دبستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دایناسور جدید جورج

«جورج آقای دایناسور را از تمام اسباب‌بازی‌هایش بیشتر دوست دارد. جورج خیلی دوست دارد توی حیاط با آقای دایناسور بالا و پایین بپرد، در حمام با او بازی کند و موقع خواب او را کنار خودش بخواباند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
۱۵,۷۵۰
۳۰%
تومان