دانلود و خرید کتاب دو پرتو از یک دریا محمدتقی جمشیدی کوهساری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دو پرتو از یک دریا اثر محمدتقی جمشیدی کوهساری

کتاب دو پرتو از یک دریا

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دو پرتو از یک دریا

کتاب الکترونیکی دو پرتو از یک دریا نوشتهٔ محمدتقی جمشیدی کوهساری از انتشارات میراث ماندگار است. این کتاب دربارهٔ زندگی روح‌الله خمینی و سید علی خامنه‌ای است.

در باره کتاب دو پرتو از یک دریا

کتاب دو پرتو از یک دریا دربارهٔ زندگی روح‌الله خمینی و سید علی خامنه‌ای است. نویسنده ابتدا مفهوم معنویت، ویژگی‌های معنویت در قرآن، شاخصه‌های معنویت در جامعهٔ اسلامی را توضیح داده، سپس شاخصه‌های شناختی معنویت و شاخصه‌های عملی معنویت را مطرح کرده و در ادامه به مستندسازی قرآنی دیدگاه روح‌الله خمینی و سید علی خامنه‌ای پیرامون پیامدهای معنویت در جامعهٔ اسلامی پرداخته است. محمدتقی جمشیدی کوهساری پیامدهای فرهنگی و اجتماعی معنویت و پیامدهای سیاسی و اقتصادی معنویت را مشخص کرده است. او به مستندات روح‌الله خمینی و سید علی خامنه‌ای پیرامون راهکارهای تحقق معنویت از جمله راهکارهای اخلاقی و راهکارهای اجرایی می‌پردازد.

خواندن کتاب دو پرتو از یک دریا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که می‌خواهند با زندگی روح‌الله خمینی و سید علی خامنه‌ای و دید‌گاه‌های این دو نفر آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دو پرتو از یک دریا

««معنویت» در لغت مصدری جعلی و از واژه «معنوی» ساخته شده است. معنوی نیز با افزودن یای نسبت به آن، از واژه معنی که خود مصدر میمی بوده و مفاد آن مقصود و مراد است، مشتق گردیده‌است. بنابراین، معنوی منسوب به معنا و در مقابل لفظی است. این کلمه در معانی دیگری از جمله: «حقیقی، راست، اصلی، ذاتی، مطلق، باطنی و روحانی» نیز به کار می‌رود. مترادف با واژه «معنویت» در زبان انگلیسی واژه ( spirituality) استعمال می‌شود. این واژه خود از کلمه‌ای لاتین به معنای «نَفس و دَم» اخذ شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان