دانلود و خرید کتاب حیاط خلوت زندگی علی‌محمد صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حیاط خلوت زندگی اثر علی‌محمد صالحی

کتاب حیاط خلوت زندگی

معرفی کتاب حیاط خلوت زندگی

کتاب حیاط خلوت زندگی نوشتهٔ علی‌محمد صالحی است و نشر مهرستان آن را منتشر کرده است. مهارت‌های کنترل دخالت‌های دیگران در روابط همسران در این کتاب آمده است.

درباره کتاب حیاط خلوت زندگی

دستیابی به آرامش تصادفی نیست. باید برای رسیدن به آرامش تلاش کرد و همچون گیاهی به آن رسیدگی کرد تا از آسیب‌ها و آفت‌ها در امان بماند. زن و شوهر از وقتی پیمان زناشویی می‌بندند باید بدانند که هر کدام برای خودشان حریم خصوصی دارند که طرف مقابل آن را می‌پذیرد و بدان احترام می‌گذارد. افزون بر آن، زن و مرد نیاز دارند بدانند حریمی که در اطراف خودشان کشیده‌اند آنقدر امن هست که دستخوش دخالت‌ها و نظرات نادرست خانواده‌ها و اطرافیانشان قرار نمی‌گیرد و هر دو باید به این حریم امن احترام بگذارند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

حیاط خلوت زندگی ویژه همه زنان و مردانی است که زیر یک سقف قرار گرفته‌اند و حفظ حریم خانواده برایشان اهمیت دارد. آن‌ها حاضر نیستند زندگی و آرامشی را که ساخته‌اند به هر بهانه‌ای از دست بدهند. موضوعاتی که در این کتاب بررسی می‌شود عبارت‌اند از: احترام به حریم همسر، تفاوت‌های همسران، مرزها در خانواده‌ها، راهکارهای جلوگیری از دخالت دیگران در روابط زناشویی، تفاوت‌های زن و مرد و چگونگی ارتباط و تعامل با همسر و اطرافیان.

خواندن کتاب حیاط خلوت زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که قصد ازدواج دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان