دانلود و خرید کتاب پسرک میلاد غریبی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسرک اثر میلاد غریبی زاده

کتاب پسرک

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پسرک

چاپ دوم کتاب پسرک نوشتهٔ میلاد غریبی زاده است. انتشارات هورین این داستان معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است. این داستان درمورد موفقیت است.

درباره کتاب پسرک

کتاب پسرک (چاپ دوم) حاوی داستانی درمورد موفقیت است. این داستان که به همهٔ پسرک‌های جهان تقدیم شده، از جایی آغاز می‌شود که میلاد غریبی زاده می‌گوید، همهٔ انسان‌های روی زمین از لحاظ ساختار فیزیکی تقریباً یکسان هستند، اما از لحاظ فکر، روح و رؤیا کاملاً متفاوتند. پسرک در این داستان، یک فرد معمولی با رؤیاها و آرزوهای خویش است که زندگی جالب و سرنوشت او سبب انتخابش برای نوشتن این داستان شده است. این پسرک در شهری کوچک و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمده است. این داستان را بخوانید تا با او بیشتر آشنا شوید.

خواندن کتاب پسرک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پسرک

«یکدست لباس شخصیتی خرید و به آرایشگاه رفت و آماده ادامه تحصیل برای رسیدن به آرزوهایش و عمل به قولش شد اما دانشگاه هزینه هم داشت. پس در شهر به دنبال کار گشت و در گمرک به‌عنوان کارگر مشغول به کار شد. عصرها تا ساعت دو الی سه بامداد کار می‌کرد و به خوابگاه می‌رفت (با مسئولین خوابگاه صحبت کرده بود و شرایط ورود وخروجش را درست کرده بود) و صبح هم به دانشگاه می‌رفت و در بین زمان استراحت تا کلاس بعدی درسی را که استاد داده بود مطالعه می‌کرد چون دیگر وقت نداشت. او باز هم‌رتبه اول بود. آه پسرک عالی بود. ترم اول تمام و ترم دوم شروع شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۴۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان