دانلود و خرید کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان شقایق شادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان اثر شقایق شادی

کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان

نویسنده:شقایق شادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان

کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان نوشتۀ شقایق شادی و با ویراستاری محدثه طهماسبی فر است و انتشارات هورین آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارۀ بازاریابی و اهمیت توجه به خواسته‌های مشتریان و جلب توجۀ آن‌ها برای داشتن سود و فروش بیشتر صحبت می‌کند. 

درباره کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان

وفاداری به برند یعنی تعهدی که مشتریان برای انتخاب از یک برند احساس می‌کنند؛ به طوری که چشمان خود را روی دیگر رقبا و قیمت‌هایی که در بازار موجود است می‌بندند و فقط و فقط به سراغ برند محبوب و همیشگی خود می‌روند. این مشتریان تا زمانی به برند وفادار هستند که همان خدمات و کیفیت قبلی را از محصول مورد نظر دریافت کنند و تا زمانی که خلاف آن به آن‌ها ثابت نشود، هرگز دست از وفاداری به برند موردنظر خود نمی‌کشند. بازاریابانی که در زمینه برندها فعالیت می‌کنند، عادت دارند برندها را به عنوان سرمایه تلقی کنند. این برندها برای خریداران و مصرف‌کنندگان نقاط قوت و تکیه هستند.

امروزه با شدیدتر شدن رقابت در بخش تولیدی و خدماتی، نقش وفاداری مشتری حتی بیش از پیش برجسته شده و جذب رضایت مشتری و ثابت نگه داشتن کیفیت محصول، بخش بزرگی از بازاریابی را تشکیل می‌دهد. مشتریانی که به برند وفادار هستند، گنجینۀ کسب‌وکارهایی هستند که بودجۀ بازاریابی چندانی ندارند، چون هزینۀ حفظ آن‌ها از هزینۀ جذب مشتری جدید خیلی کم‌تر است. مشتریان وفادار همچنین باعث بازاریابی دهان به دهان می‌شوند و افراد بیشتری را به سوی برند محبوب خود جذب می‌کنند. به طور خلاصه، باید گفت که وفاداری به برند بسیار مهم است؛ چون کسب درآمد را بالا می‌برد، هزینه‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد و شهرت محصول را افزایش می‌دهد. تمام کاری که برای افزایش وفاداری به برند باید انجام داد، شناخت نیاز مشتریان و ایجاد پیوندی با ذهنیت و تفکر آن‌ها است. مشتریان شما باید بدانند که کسب‌وکارتان تنها یک تجارت نیست و به مسائل اصلی زندگی و جهان و همچنین نیازهای آن‌ها اهمیت می‌دهید.

کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان دربارۀ این مسائل صحبت می‌کند و روش‌های بازاریابی‌ای که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را تحلیل و بررسی می‌کند. 

خواندن کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که به دنبال رشد و توسعۀ برند خود و شناخت روش‌های بیشتر بازاریابی هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب احساس و اعتماد به برند و وفاداری مشتریان

«این برندها برای خریداران و مصرف‌کنندگان، در این عرصه پرتحول و پر رقابت نقاط قوت و تکیه هستند. به این ترتیب خریداران می‌توانند با اعتماد و اطمینان کافی، محصولات مورد نیاز را خریداری کنند. هرکدام از نام‌های تجاری مفاهیم عمیق و بنیانی را دربردارند که این مفاهیم بسیار تاثیرگذارتر و فراتر از ویژگی‌های محصول یا خدمتی است که به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود. درواقع، یک برند، معرف فروشنده یا سازنده محصول است.  چه این‌که برند به صورت یک نام، علامت تجاری، نماد یا به شکل دیگری باشد، همواره بیانگر تعهدی است مبنی بر این‌که شرکت فروشنده مجموعه خاصی از ویژگی‌ها، منافع و خدماتی را به صورت مستمر به خریدار ارائه می‌کند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان