دانلود و خرید کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری ساجده سادات نجم السادات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری اثر ساجده سادات نجم السادات

کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری

معرفی کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری

کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری نوشتۀ ساجده سادات نجم السادات است. انتشارات حدیث راه عشق این کتاب راهنما را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری

نمک، آش زندگی همۀ همسران دعواهای زن‌وشوهری است، ولی باید مراقب بود بیش از اندازه شور نشود که دیگر قابل‌خوردن نخواهد بود. می‌توانیم این‌گونه برداشت کنیم که زن‌وشوهری که دعوا می‌کنند، امید به حل اختلاف و مشکلی که باعث دلخوری آن‌ها شده دارند و می‌توان گفت همسرانی که هیچ اختلافی ندارند و دارای زندگی سرشار از رضایت هستند و زندگی رؤیایی دارند که البته درصد وجودداشتن چنین خانواده‌ای نزدیک به صفر است، ولی چنین خانواده‌هایی نشان‌دهندهٔ زندگی بی‌تفاوت و ناامید هستند و شرایط را پذیرفته و تلاشی در راستای تغییر آن نمی‌کنند.

خواندن کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که مشکلات زناشویی دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اورژانس دعواهای زن و شوهری

«دعوا نوید باران

پس اختلافات زناشویی نشان‌دهنده اهمیت‌دادن زوجین به بهبود کیفیت ارتباطاتشان است. به بیان دیگر دعوا رعد و برقی است که نوید باران می‌دهد. یعنی بعدازاین دعوا قطعاً زوجین باید به تصمیمات جدیدی برسند که در مسیر بهبود روابط و حل مشکلاتشان مؤثر است. در نتیجه باید دیدگاهمان را نسبت به دعوا مثبت کنیم و با این دید به اختلافات زناشویی بنگریم که چون زندگی‌مان برایمان اهمیت دارد برای بیان انتظارات خود موضع می‌گیریم و باهدف حل آنها مشکل را ابراز می‌کنیم چرا که اگر امیدی به بهبود روابط نداشته باشیم از بیان بیهوده آن خودداری می‌کردیم؛ بنابراین تکرار بیان یک مشکل و ایجاد دعوا دررابطه‌با آن مهم‌ترین دلیل این امیدواری به حل آن مسئله است.

شیر زخمی وزن پرستار

وقتی شوهرتان باآن‌همه غرور و اقتدار، دربـاره مسئله‌ای ناراحت شده که او را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده است و از درونش آتش عصبانیت و خشم فوران کرده است با چه داروهایی می‌توان زخم‌های این شیر به خروش آمده را مداوا کرد تا آتش عصبانیت او، کلبه عشقی را که مدت‌هاست با آجر محبت و اعتماد و فداکاری ساخته‌اید نسوزاند؟

آتش‌فشان را خاموش نکنید دهانه آتشفشان را به‌زور نگیرید

بگذارید آتشفشان درون همسرتان فوران کند و هر چه می‌خواهد فریاد بکشد و خشمش را برون‌ریزی کند. در این موقع به‌هیچ‌عنوان دنبال پاسخگویی و دفاع از خودتان بر نیایید؛ چون همسر شما در حال تخلیه فشار روانی است و اجازه دهید کاملاً حرف‌هایش را بزند. هر چند این سکوت برای شما دشوار است؛ اما صبورانه با او همراهی کنید باید بدانید اکثریت مردان وقتی از کوره در می‌روند که دیگر نتوانسته باشند به نحوی منطقی مسئله و مشکل را حل کنند حال اگر شما فرصت این تخلیه هیجانی را به او ندهید به‌هیچ‌وجه فرایند خوش‌آیندی پیش نخواهد آمد. در بسیاری از مردان ریشه خیانت در همین حالت شکل می‌گیرد؛ یعنی زمانی که مرد به‌خاطر مشکلاتی که دررابطه‌با همسرش دارد، عصبی و ناراحت است و هیچ فرصتی برای بیان احساس خود ندارد. پس اجازه دهید این شیر زخمی که غرور و اقتدارش به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی مورد آسیب قرار گرفته است چند غرش مهیب داشته باشد و آنچه اوضاع را رو به بهبودی نمی‌برد این است که مرغ عشق به نبرد شیر زخمی برود.

شش‌دانگ حضورتان را بیاورید.

 وقتی همسر شما در حال عصبانیت غرش خود را به رخ شما می‌کشاند و شما را هدف تمام تیرهای کلمات خشم‌آلودش قرار می‌دهد صحنه را ترک نکنید و در حضور او. باشید حتی در زمانی که در مقابل او هستید، شش‌دانگ حضورتان را متوجه او قرار دهید؛ بنابراین در حین شروع دعوا و مخاطب قرارگرفتن شما توسط همسرتان نباید با تلفن همراهتان مشغول باشید یا به نظافت منزل بپردازید پس‌کارهایتان را کنار بگذارید و به نحوی گوش به او بسپارید که متوجه شود که برای صحبت‌های او و موضوعی که او را عصبانی کرده است اهمیت قائل شده. اید البته اگر همسرتان در حدی عصبی و ناراحت است که قصد دارد صدمات بدنی به خودش یا شما یا انسان دیگری وارد کند دیگر نه‌تنها شش‌دانگ حضورتان لازم نیست، بلکه در سریع‌ترین زمان اقداماتی از قبیل کمک خواستن از اورژانس اجتماعی و دورشدن از محل ضروری است. اما یک همسر توانمند سعی می‌کند که به‌هیچ‌وجه، کار به این مرحله نکشد.»

نظرات کاربران

کاربر 1145840
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

یه پی دی افه که اصلا نمیشه اول تا آخرش رو خوند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۶۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان