دانلود و خرید کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی احمد میرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی اثر احمد میرابی

کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی

معرفی کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی

کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی نوشتۀ احمد میرابی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی

کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی از یک دغدغه و یک فکر قدیمی در ذهن احمد میرابی نشئت گرفته است. سال‌ها تجربه در حوزۀ کارآفرینی نویسنده را به این باور رسانده است که تسلط و یا حداقل آشنایی با مفاهیم، دایرهٔ واژگان و راهبردهای کارآفرینی می‌تواند در نقش یک شتاب‌دهنده برای کارآفرینان عمل کند. ازآنجاکه از نظر نویسنده زمان گران‌ترین سرمایهٔ یک کارآفرین است، عناصر مؤثر در صرفه‌جویی در زمان می‌تواند واجد ارزشی بی‌پایان برای یک کارآفرین باشد. این کتاب در هشت فصل ارائه شده است. عنوان فصل اول پیش‌درآمدی بر مفهوم کارآفرینی، فصل دوم منابع کارآفرینی، فصل سوم ویژگی‌های کارآفرینان، فصل چهارم آموزش، فصل پنجم کارآفرینی سازمانی، فصل ششم کارآفرینی، نوآوری و اقتصاد، فصل هفتم کارآفرینی زنان و فصل هشتم کارآفرینی ایران و جهان است.

خواندن کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب راهنما و علاقه‌مند به کارآفرینی و مطالب مربوط به آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی

«کارآفرینی چیست؟

کارآفرینی نزد افراد موفق تعاریف مختلفی دارد از نظر بعضی، افراد، کارآفرینی به معنای عملی است که نوآورانه خلاقانه و مبتنی بر فرصت باشد به‌عنوان‌مثال صاحب‌نظران کارآفرینی، کارآفرینی کارآفرینان سازمانی را افرادی می‌دانند که به پیگیری و بهره‌برداری از فرصت‌ها در درون سازمان‌های تأسیس شده می‌پردازند کارآفرینان اجتماعی نیز به‌عنوان افرادی معرفی شده‌اند که سازمان‌های غیرانتفاعی مذهبی یا جنبش‌های اجتماعی جدیدی را به وجود می‌آورند.

بنا به تعریفی که فرهنگ لغت مریام و بستر ارائه داده است کارآفرینی عبارت است از: فعالیت سازماندهی، مدیریت و محاسبه خطرهای یک کسب‌وکار یا شرکت و کارآفرین نیز فردی است که درگیر این فعالیت‌ها می‌شود. به همین ترتیب کارآفرین، فردی است که کسب‌وکار جدیدی را تأسیس کرده است.

ذهنیت کارآفرینی

کارآفرین ذهنیت روشن و یا تا حدودی روشن از زندگی دارد. او فرد بالغی است که به خودآموخته با هر تجربه‌ای برخورد سالم داشته باشد.

کارآفرین کسی است که می‌داند چگونه از کار احساس رضایت کند او به دستاوردهای خود می‌بالد پس شما هم نسبت به کار خود ذهنیت مثبتی نشان دهید؛ چون این به موفقیت شما کمک می‌کند کارآفرین کسی است که تصویر بزرگ را می‌بیند و از بالا به مسئله نگاه می‌کند. خوش‌خلقی کمک می‌کند تا سلامت فکر حفظ شود جدی بودن بیش از اندازه زیان‌آور است و می‌تواند به کارتان لطمه بزند، ابزار خوش‌طبعی موجب گسترش خوش‌بینی و ایجاد محیط آرام و بی تنش می‌شود و بر دیگران تأثیر می‌گذارد، به شکل خلاصه برخورد ذهنی درست با کار بسیار مهم است. کارآفرین موفق از کارش لذت می‌برد و کاملاً متوجه کاری است که می‌کند، ذهنیت مثبت باعث می‌شود شغل او به کاری، مهیج جالب و ثمربخش تبدیل شود.

اهمیت کارآفرینی:

۱- ایجاد اشتغال

کارآفرینان برای خود و دیگران اشتغال ایجاد می‌کنند آنها به‌عنوان کارفرما به حل مسئله بیکاری کمک می‌کنند.

۲-منابع محلی:

وقتی کارآفرینان از منابع محلی استفاده می‌کنند ارزش این منابع افزایش می‌یابد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان