دانلود و خرید کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی) زهرا فرح پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی) اثر زهرا فرح پور

کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی)

معرفی کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی)

کتاب «کندوی کار تیمی (کتاب مربی)» نوشتۀ زهرا فرح پور و نرگس فرح پور است و نشر آهوک آن را منتشر کرده است. کتاب کندوی کار تیمی(کتاب مربی) یک راهنمای کامل برای مربیان است تا بتوانند یک تیم اصولی و کارآمد تشکیل بدهند.

درباره کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی)

انسان موجودی اجتماعی است و همیشه در طول تاریخ تلاش کرده است تا در کارهای خود، انسان‌های دیگر را هم همراه خود کند. کارگروهی و حضور در گروه‌ها هم قسمتی از زندگی روزمره به‌حساب می‌آید و بسیاری از افراد در گروه‌های مختلف حضور دارند مانند گروه‌های ورزش،‌اجتماعی و خانوادگی.

همۀ گروه‌ها را نمی‌توان تیم دانست. گروه‌هایی که برای دستیابی به یک سری اهداف شکل‌گرفته‌اند یا گروه‌های که افراد باتجربه‌های مشترک در آن حضور دارند را می‌توان تیم نامید. کار تیمی همانند بسیاری از کارها به قوانینی نیاز دارد که اعضای آن ملزم به رعایت آن هستند. کتاب کندوی کارتیم به معرفی تاریخچۀ کار تیمی، تیم‌سازی، خصوصیات اعضا و همچنین اصول یک تیم کارآمد می‌پردازد. کتاب کندوی کار تیمی(کتاب مربی) یک کتاب مرجع است که معلمان می‌توانند برای تدریس هرچه بهتر کتاب داستانی کندوی کار تیمی از آن بهره ببرند.

فهرست مطالب کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی) عبارت است از: «واکاوی واژۀ تیم»، «تیم یا گروه؟»، «چرا تیم؟»، «چرا تیم و تیم‌سازی؟»، «پیش‌نیاز کار تیمی چیست؟»، «کار تیمی چه قفل‌هایی را باز می‌کند؟»، «چگونه یک تیم بسازیم؟»، «چگونگی تشکیل تیم یا تیم‌سازی». «پرچم فرهنگ تیمتان را به اهتزاز درآورید». «چگونه یک تیم توانمند داشته باشیم؟»، «ورود به باشگاه تقویت عضلات تیم». «عضو فروتن تیم را بشناس»، «عضو پر ولع تیم را بشناس»، «عضو هوشمند تیم را بشناس»، «خصوصیات بازیکن ایدئال»، «اصول یک تیم کارآمد»، «بازی و فعالیت تیمی»، «ارزیابی».

خواندن کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و همچنین مربیان و مشاوران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کندوی کار تیمی (کتاب مربی)

«۱. بر اساس عقیدۀ کارشناسان، زمانی که افراد دور هم جمع می‌شوند و یک هدف خاص و مشخص را دنبال می‌کنند، یک تیم را تشکیل می‌دهند. درحالی‌که اگر هدفی برای جمع‌شدنشان نداشته باشند، صرفاً یک گروه هستند.

۲. یک تیم متشکل از مجموعه افراد هم‌عقیده‌ای است که با تمرکز بر روی ارزشی مشخص، همواره در جهت رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنند. اما مفهوم گروه به افرادی اطلاق می‌شود که بیش از دو نفر هستند، اما لزوماً به دنبال ارزش خاصی نیستند.

۳. در کارهای تیمی عدم حضور یک نفر از اعضای تیم، سبب ایجاد مشکل و نوسان در هدف نهایی می‌شود. درصورتی‌که در گروه این‌گونه نیست و هریک از اعضای آن شخصیت مستقلی نسبت به یکدیگر دارند. »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان