دانلود و خرید کتاب لوکا کورتنی کاربن ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لوکا

کتاب لوکا نوشتۀ کورتنی کاربن و ترجمۀ زینب طاهری است و با ویراستاری سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب داستان یک هیولای دریایی بانمک و دوست‌داشتنی به نام لوکا را تعریف می‌کند که آرزو دارد به دنیای انسان‌ها بیاید و با دوستش یک موتور وسپا بخرد. 

درباره کتاب لوکا

لوکا یک هیولای دریایی دوست‌داشتنی و بانمک است. او با خانواده‌اش در اقیانوس زندگی می‌کند و روزانه، از یک گله بزماهی مواظبت می‌کند. لوکا پسربچۀ خیلی کنجکاوی است و خیلی دوست دارد به سطح آب برود تا ببیند آن بیرون چه خبر است، اما پدر و مادرش اجازه نمی‌دهند و می‌گویند که انسان‌ها موجودات خطرناکی هستند. یک روز لوکا با پسری به نام آلبرتو آشنا می‌شود. او هم یک هیولای دریایی است، اما برخلاف لوکا هرروز به سطح آب می‌رود. لوکا هم تصمیم می‌گیرد با آلبرتو دوست شود و او را دنبال کند و وقتی با هم به خشکی می‌رسند، ناگهان به انسان تبدیل می‌شوند. این تازه شروع ماجراهای شگفت‌انگیزی است که لوکا و آلبرتو قرار است با هم تجربه کنند. 

خواندن کتاب لوکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب شامل تصاویر و رنگ‌آمیزی‌هایی زیبا است و داستانی دوست‌داشتنی را تعریف می‌کند که همۀ کودکان می‌توانند از خواندن آن لذت ببرند. 

بخشی از کتاب لوکا

«بعد، آلبرتو لوکا را به قلعه‌اش برد. آنجا پر از خرت‌وپرت‌های آدم‌ها بود که تروتمیز و مرتب چیده شده بودند. بین آن‌همه وسیله، لوکا پوستر موتور وسپا را دید و از تعجب شاخ درآورد. او با کنجکاوی به اطرافش چشم دوخت و فکر کرد که آن‌ها هم می‌توانند موتور وسپای خودشان را بسازند! لوکا و آلبرتو زودی دست به کار شدند. لوکا و آلبرتو هرروز توی جزیره وسپاهای جورواجور می‌‌ساختند. آن‌ها نوبتی سواری می‌کردند و توی هوا شیرجه می‌زدند! لوکا تا حالا توی عمرش این‌قدر ذوق نکرده بود و خوش نگذرانده بود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۶,۵۰۰
۵۰%
تومان